miercuri, 30 aprilie 2014

De va uitati...

... la ora la care scriu veti constata ca este 1 si ceva noaptea. De ce scriu la ora aceasta? Pentru ca nu am mai avut rabdare si am vrut sa va arat...

          Acum vreo 10 minute am terminat de cusut primul motiv de pe ia mea. Dupa indelungi momente de cumpana, o multitudine de intrebari, razgandiri am decis intr-un final ca aceasta este culoarea mea... de fapt nonculoarea mea :)~negru. Pana sa ajung la a broda am masurat de sute de ori, am croit , apoi am facut tivul cu gaurele, iar am masurat, am brodat de proba pe mici fasii de panza... Aseara am facut praf tot pentru ca nu m-am putut concentra si mai mult am desfacut, dar in seara aceasta a mers totul ca uns si a iesit din prima.
          Nici prin cap nu va trece ce emotii am avut de fiecare data cand venea momentul sa bag foarfeca in material... 
        Am scris o groaza si la final cand am recitit mi-am dat seama ca ora aceasta nu este prea benefica pentru scris asa ca aman pe alta data ce voiam sa scriu acum... :)
          Irina organizeaza un concurs ce are ca premiu material pentru o ie si o pernita de ace facuta de mainile ei dibace. Nu ma pot abtine sa nu particip si eu... Pur si simplu nu pot. :D Irina, draga mea vin spre tine acum. :))

Va pupacesc soriceste!

16 comentarii:

  1. A iesit foarte frumoasa cusatura. Traiesc aceleasi emotii ca tine in procesul de coasere a iei. Sa ai spor mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Mult spor si de abia stept sa vad ce lucrezi!

    RăspundețiȘtergere
  3. f.f frumoasa!! Si eu sunt impresionata!
    Eu o sa incep din vara, dupa ce imi cumpar material din Ro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sporul sa fie la tine! Pana atunci ar trebui sa ma decid la un model (culoarea de cusut am ales-o: albastru). Imi place f. mult si modelul ales de tine...cu cat intru aici, cu atat mai mult sunt cucerita de el.

      Ștergere
    2. Daca te cucereste atat de tare incat sa vrei sa il faci sa imi spui sa fac o fotografie mai detaliata modelului scos de mine de pe o ie pe caietul de matematica sa iti fie mai usor. :) Urmatoarea mea ie va fi albastra :)

      Ștergere
    3. e o idee f. comoda, sa copii modelul tau, si sa imi fac cu ata albastra!!! Modelul e superb, si e ciclic, pot sa il copii cu usurinta in coloane pe orizontala/verticala fara sa stric armonia.

      Cu ce fel de ata cosi? ce marca? in cate fire pui?

      Ștergere
    4. Sa inteleg ca trebuie sa fac poza aceea? :) Nu-i asa ca mai ai un pic de rabdare cateva zile sa ma eliberez de anumite lucruri?
      Cos cu mouline Puppets. Firul il pun in trei si cos la trei fire de panza.

      Ștergere
  4. Catrinel, te-am receptionat! Sunt foarte mandra de tine, tu stii asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si ma bucur tare, tare mult! Iti multumesc pentru tot!

      Ștergere
  5. Vai suuuper, impecabil este lucrata! Parca m-ai ambitionat:)), ma mananca degetele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Sper sa te fi ambitionat atat de tare incat sa te apuci de ea.

      Ștergere
  6. Cum ne tii tu in suspans!! :) abia astept sa o vad gata :) !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. E un model foarte delicat,chiar de e pe negru.:)
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere