marți, 29 aprilie 2014

Despre una... despre alta

         Nu am a va povesti despre multe lucruri, dar in dimineata aceasta nu m-am indurat sa trec pe aici fara sa va scriu ceva. Pot sa va spun ca am foarte multe treburi de rezolvat in aceste doua zile caci pe 1 mai sosesc socrii insotiti de multi musafiri. Unii dupa trei zile vor pleca si in scurta vreme le vor lua locul altii caci vin pentru ziua lui Diiucu. Mama stiu sigur ca zice acum zambind "Lasa mama ca-i bine!". E un sentiment amestecat de emotie, bucurie, un pic de frustrare si nervi... Ma simt de parca acum ne-am vedea pentru prima data si de fiecare data simt la fel in legatura cu socrii mei.
       

         Eu nu stiu de cred in semne, dar curcubeul este unul dintre cele mai frumoase. Aseara desi nu a plouat la noi, un mare curcubeu a aparut. Andrei a venit alergand sa ma scoata din... barlog sa il vad.


         Nu stiu ce am ca nu ies in curte. Mi s-au lipit fotoliile alea din casa de fund si parca nu mai scap de ele. Am asteptat atata vremea aceasta frumoasa cu soare si caldura ca sa imi iau lucrul pe bancuta de afara si eu nu ma mai indur sa ies. Zau! Daca stiu ce am! Apropo de lucru... Aseara dupa ce am terminat treaba m-am apucat de brodatul iei. Asa incantata eram initial pana mi-am dat seama ca am gresit rau de tot. Am desfacut, iar am cusut si ce sa vezi? Am gresit iar. Am desfacut o parte si frustrata am pus lucrul in cosulet caci era clar ca nu mai era cazul sa fac nimic deoarece mai mult as fi stricat, iar pentru mine materialul iei ii tare pretios. Facusem modelul acela de doua ori pentru proba de lucru si niciodata nu il gresisem... Poate printre picaturi si musafiri voi putea sa fac si asta... sa cos la ie. E ca o dependenta... nonstop as coase daca nu as avea si altceva de facut.
         Cupilu'? Cupilu' s-a obraznicit si iar are o perioada de mari incapatanari, de aratat personalitatea puternica si facut traznai. Pacat ca aceasta perioada coincide cu venirea bunicilor cand nu prea mai am eu loc de intors. O rezolvam noi intr-un fel... A facut o gogonata si l-am pedepsit fara calculator si tableta. El si-a facut intre fotoliu si canapea casuta. Pentru ca s-a suparat tare pe mine s-a bagat in casuta botos si a tras paturica sa nu ma mai vada si sa nu il mai vad. Intre timp eu tot misunam prin casa cand am auzit o sforaitura serioasa. Cand am ridicat coltul paturicii pus strategic in loc de usita ce sa vad? Cupilu' meu botos dormea de mama focului.
       
         O parte din treburi le-am facut de dimineata, iar acum fug sa pregatesc si ultimele camere pentru venirea oaspetilor. Va doresc sa aveti o zi minunata cu mult spor! Va pupacesc soriceste!

12 comentarii:

  1. Si eu reactionez ca tine cand vin musafiri. Vai de mine, parca ar veni cinceva cu batul. Relax, my beautiful spanish girl! ( asa iti zic de acum si ti se trage de la pozele facute de ziua ta. Te prinde foarte bine si parul lasat in valuri si strans in coc).
    E bine ca vin bunicii de ziua copilului. La noi nu se intampla asta, din pacate.
    Si apoi curcubeul este un semn ca totul va fi bine, asa cum iti doresti. Nu te mai stresa, va fi bine. Tu sa fii sanatoasa.
    Si Stef al meu are o perioada de incapatanare accentuata.
    Ce soricel frumoas doarme in casuta! In somn s-a relaxat, caci nu mai pare botos deloc. Cred ca atunci cand s-a trezit te-a pupat si v-ati impacat.
    Te pup si eu. Spor la treaba
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu reactionez asa doar cand imi vin socrii. Ce fain imi zici tu mia! :) Saru' mana!
      Nu au lipsit la nici o aniversare a nepotului. Il iubesc foarte mult si sunt extrem de incantata de acest lucru.
      Bineinteles ca ne-am impacat... Suntem amandoi doi tauri incapatanati.
      Te pupacesc! Multumesc!

      Ștergere
  2. Ce soricel dragut si cuminte ca catelu' lui Melinte! :))) Cred ca toti ne faceam astfel de "casute" cand eram mici.
    Sorichitzule, vad ca ai numai musafiri in ultima vreme. Si eu sunt stresata intr-o anumita masura cand e sa am musafiri, dar tu esti o fire vesela si sociabila si-o sa vezi c-o sa fie foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Toti copiii fac asa ceva. Eu mai faceam impreuna cu alti copii corturi in spatele blocului. Tiii! Ce fain era!
      A inceput perioada calda si asa se intampla in fiecare an. O perioada mai nebuna mai vine si in august. Eu sper ca o vom tine asa toata vara cu musafiri caci avem nevoie. ;)
      Uneori sunt poate prea... sociabila, dar incerc sa ma tratez. :D
      Mersi de incurajari!

      Ștergere
  3. Poza cu Andrei e geniala, asemeni celei cu ochelarii de scafandru, marcheaza "etape importante" in dezvoltarea personalitatii lui. E adorabil incapatanatul tau mic! Sa ai putere si spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Ti-a ramas in minte acea poza, nu? :))) Multumesc frumos!

      Ștergere
  4. Imi place mult poza cu curcubeul, si cea cu Andrei la etaj ca e o lumina rosie asa de apus si cea in care doarme ursuletul in barlog, cam toate imi plac. Ti-as zice sa nu-ti faci griji din cauza musafirilor dar imi amintesc ca si eu o sa am sambata niste musafiri si parca simt si eu niste gherute in stomac. Ei, toate trec. Tu vezi-ti si de cusatura si fa poze, ca am dat drumul la concurs. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca toate trec, dar pana treeec... :) Numai maine nu-i poimaine si musafirii imi vor fi in prag asa ca mai trag putin pe ultima suta de metri, scuip de doua ori in san si ii dau bice :)))))
      M-am conformat cu pozele.
      Te pup!

      Ștergere
  5. vaaaai, Andrei e magnific!!!! Geniala poza.
    Sa nu uiti, baba frumoasa s-a mai vazut, copil cuminte ba. Acum daca ai decis sa il pedepsesti, tine-te de pedeapsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Asta cu tinutul de pedeapsa e greu ca nu am fost prea inspirata... Caldura a venit, pedeapsa era fara calculator si tableta... Cui ii arde de ele cand ii cald afara? Numai faptul ca nu are voie il enerveaza, nu neaparat ca i-ar trebui.

      Ștergere
  6. Si mie imi da asa o speranta minunata curcubeul! Ce scumpe e Andreiut tolanit ca un pisoi in cort!

    RăspundețiȘtergere