sâmbătă, 5 aprilie 2014

Jurnalul unei femei simple

         Vaiii! Am uitat de jurnalul de vineri. Zilele mele seamna atat de mult intre ele ca nici nu le mai stiu denumirea... Corcodusa gazduieste jurnalele noastre.

Astazi (data/ora)...
5 aprilie 2014, sambata, 11:30
Afara ...
e groaznic... Bate vantul foarte tare, este foarte innorat si din cand in cand cad stropi. Este frig si tare posomorat.
În casa ...
e cam racoare pentru gustul meu.
Din bucătărie ...
Dupa ce termin de... jurnalit ma duc sa fac orez cu lapte fiindca imi este pofta.
Mă gândesc ...
ca am foarte multe de facut saptamana viitoare si tot imi fac liste si planuri sa fiu cat mai eficienta.
Am învăţat ...
sa iau lucrurile pe rand.
Imi doresc ...
sa invat sa nu mai cedez la primul impuls cand vine vorba de a face ceva pentru cineva. Sa nu mai fiu atat de serviabila.
Ce mai mesteresc ...
Am reinceput un proiect... bluza sau vesta (depinde ce hotarasc in privinta manecilor) combinatie de tricot cu croset. Dar de data aceasta o fac rosie. Vedem ce iese. Acum merge bine...Sper sa imi placa fiindca sa o desfac ma ingrozeste de-a dreptul.
Citesc ...
ce scriu acum :)))
Ascult ...
tacanitul unei arme din jocul lui Andrei.
Imi plac ...
neasteptat de mult unele lucruri roz, pe care alta data clar le-as fi trecut cu vederea sau categoric le-as fi refuzat.
Saptamana care a trecut...
nu a adus mai nimic nou...
Ieri...
... v-am zis ca zilele mele seamana atat de mult intre ele ca nici nu stiu ce fac in afara de curat, mancare, lucrat cu andrei diverse activitati si ceva tricotat. Vine caldura si lucrurile vor sta diferit.
Astazi ...
curat am facut, mancare urmeaza si voi tricota ascultand o emisiune...
Pentru maine...
nu am planuri. Daca ar fi fost frumos am fi mers probabil cu cei doi caini la plimbare, dar asa...
O imagine pe care o impartasesc...
SURSA
Ce mult mi-ar placea sa reusesc sa imi fac masa de afara asa pe timpul verii, dar deocamdata achizitia de aceste lucruri e trecuta la capitolul mofturi asa ca jucam deocamdata cu ce avem :))) Combinatia de rosu si alb mi se pare foarte vesela si fresh. Daca sunt si buline implicate... yayyyy!

4 comentarii:

  1. Cu asa o fotografie vesela si tonica trebuie sa treci peste deprimanta zi de azi...si la mine e frig si ploua, iar ferestrele proaspat spalate de mine au primit deja botezul stropilor plini de praf, deh, asta-i munca gospodinei, nu se cunoaste niciodata. Orez cu lapte...cu asta chiar ca m-ai dat gata, n-am mai facut de muuult! Iti trimit un gand bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rosu, alb, buline... garantat trec peste toate.
      Asta ma ingrozeste pe mine la spalatul ferestrelor...(operatiune ce nu imi place absolut deloc) Nici nu termin bine si parca deja incepe sa nu se mai vada ca le-am sters.
      Andrei nu bea lapte deloc si tot laptele de la gradi il aduce acasa. Eu il adun si ii fac prajitura, uneori il folosesc la piure... acum am facut cu orez. E drept ca numai eu si sotul mancam. El nu vrea nici sa guste. Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Ce poza faina! Si mie imi plac bulinele, dar pe culori mai pastel: roz, bleo, verde. Sunt super vesele si dulci! Abia astept sa vad ce crosetezi. Mie bluzita roz pe care ai desfacut-o imi placea tare mult - asta asa ca sa intelegi ca numai tu te judeci aspru. Duminica binecuvantata! Si sper ca saptamana viitoare sa fie soare, si la voi dar si la noi - nu de alta dar de ziua Ilincai i-am luat bicicleta si mi-e teama ca va trebui sa iesim si pe ploaie afara:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si de ce crosetez acum iar nu sunt foarte incantata! :( Era prea... batoasa bluzita roz pentru ce voiam eu sa fac. Obligatoriu de iesit indiferent de vreme daca i-ai luat bicicleta. :D Sper din inima sa avem soare caci voi varui. Duminica frumoasa!

      Ștergere