sâmbătă, 12 aprilie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data/ora)...
 13 aprilie 2014, 21:44
Afara ...
 e întuneric.
În casa ...
 Andrei se joacă cu Adelina, iar Bianca stă la celălalt calculator. E atât de bine să aud în jurul meu atâtea râsete!
Din bucătărie ...
 nu vine nici o mireasmă interesantă, dar vom face mâine pizza.
Mă gândesc ...
 cum să îmi fac ia cât mai frumoasă...
Am învăţat ...
să îmi fac coc dintr-acela pe şosetă şi sunt foarte încântată de el.
Imi doresc ...
 să vină vara şi să fie una cel puţin la fel de frumoasă ca ultima.
Ce mai mesteresc ...
 Fac pe o bucată de pânză topită probe de model şi cusături pentru ie. Am de făcut zilele acestea un petec pentru ochişorul unei fetiţe.
Citesc ...
 diverse despre diverşi.
Ascult ...
 Shakira şi chirăiala lui Andrei cu Adelina.
Imi plac ...
 lucrurile simple, clare, nu foarte surprinzătoare... cele ce mă ţin în zona mea de confort.
Saptamana care a trecut...
 Am avut îngrozitor de multă treabă.
Ieri...
a fost o zi tare faină cu toate că a plouat mult.
Astazi ...
am râs mai mult decât o fac de obicei.
Pentru maine...
pizza cu fetele şi probabil vom juca remi.

2 comentarii: