vineri, 25 aprilie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data/ora)...
25 aprilie 2014
Afara ...
ploua, este frig si innorat.
În casa ...
nu se intampla nimic. Eu clantanesc la tastatura, iar Andrei se joaca pe tableta.
Din bucătărie ...
Tortuletul facut ieri cu crema de vanilie, ciocolata si lamaie sta cumintel in frigider. Dupa pranz voi incepe sa fac niste snitele si aperitivele. Seara... gratar. Voi avea destula treaba astazi.
Mă gândesc ...
la ce am de facut si cum sa le impart sa ma pot incadra in timp. Ma gandesc... de fapt ma gandeam mai devreme ca am scris prea rar pe blog in ultima vreme. Am fost tare ocupata si cand imi luam avant sa scriu pica netul...
Am învăţat ...
ca trebuie sa ma straduiesc din rasputeri sa iau oamenii exact asa cum sunt.
Imi doresc ...
sa fim linistiti, sa ne descurcam mai bine si mai usor.
Ce mai mesteresc ...
ia mea. Mai am de facut tivul la una din parti si trec la model... Tot aceeasi dilema: ce culoare???
Citesc ...
pe chipurile dragilor mei multa dragoste si ma topesc.
Ascult ...
cum mormaie Andrei... Vorbeste singur. :)
Imi plac ...
ceainicele, desi nu beau ceai.
Saptamana care a trecut...
ce am facut?! Aaaaa... vizite, plimbari cu barca; am tinut-o tot intr-o sarbatoare.
Ieri...
am prins in sfarsit o zi in care sa pot baga la spalat muntele de rufe adunate, sa pot face curatenie... sa fiu activa.
Astazi ...
e o zi speciala.
Pentru maine...
Probabil voi spala multe vase (s-a stricat masina), voi face curatenie si apoi ma voi aseza cu ia in brate si voi coase.


Va doresc sa aveti parte de un sfarsit de saptamana cat mai fain! Va pupacesc soriceste!

10 comentarii:

  1. Ce poate fi mai bine decat liniste si pace (plus mormaiala lui Andrei :) intr-o zi asa de speciala pentru tine? Iti doresc sa fii sanatosa si bucuroasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinel, culoarea la ie... Eu zic sa-ti scoti din cap tot ce ai citit si vazut pe ici pe colo, sa inchizi ochii si sa incerci sa te vezi imbracata cu ia. Da-i pe rand niste culori, spre exemplu rosu cu negru. Zburzi imbracata in ia ta rosu cu negru, ai zambetul pana la urechi? Nu? Atunci alege alte culori. Culorile care-ti aduc zambetul pe buze acelea sunt culorile iei tale! Dupa ce termin ia Mariei, o sa incep ia Ioanei (care s-a hotarat subit ca vrea si ea, desi la inceput n-a vrut) si abia apoi o sa-mi fac si mie. Sper sa nu ies din faza cu cusutul iilor inainte de a o termina si pe a mea. Maria a stiut inainte de a fi sigura de model ca vrea rosu cu grena. I-am aratat si alte variante, nu, rosu cu grena a ramas. Pieptul e deja gata. Ioana vrea ceva simplu simplu de tot, si-a ales un model de camasa barbateasca, si-l vrea verde cu albastru, punct! Pai eu nu am ce comenta si nici nu vreau sa le influentez, vreau sa poarte cu placere ce le cos eu si sunt sigura ca asa vor face. Si si mai sigura sunt de tine ca vei face ceva deosebit si o sa porti cu cea mai mare placere, indiferent de culoare. pentru ca va fi facut de tine!

    Hai la multi ani! Si trimite o felie de tort si la pofticiosi :)

    P.S. Hai ca tre' sa-ti dau un sfat legat de panza aia topita. Ce-am constatat eu facand ajurul cu gaurele duble in zig -zag. la ia Mariei. Daca scoti putine fire (eu am scos doar 6) iese extrem de delicat. O sa pun eu poze sa vezi, poate chiar maine daca iese soarele. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o voi face pe prima cu negru. Mi se pare tare elegant si ma vad cu ea. Am inteles ca moulineurile de la Anchor nu ies la spalat asa ca voi face comanda de ate si la treaba. Urmatoarea nu stiu cum o voi face, dar pana la aceea mai e muuuult! Interesante elegerile fetelor! Ma bucur ca esti o mama faina si nu incerci sa le influentezi, lasandu-le pe ele sa decida.

      Pofticiosii sa pofteasca la tort in Delta daca vor. :))

      De data aceasta nu stiu daca voi face ajur, dar e bine de stiut. Mersic de sfat!

      Ștergere
    2. Da, si eu te vad in ia cusuta cu negru!

      Ștergere
    3. :) De abia astept sa imi raspunda cei de la care cumpar de obicei fire. Pe site nu am vazut negru marca aceasta si poate o aduc....

      Ștergere
  3. Sper ca ai petrecut frumos astazi, de ziua ta. Imi aduc aminte de tine micuta, cand te-am vazut prima oara, cu scufioara ta roz cu floricele rosii. Ce repede trece timpul! La multi ani, scumpa noastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, multumesc!
      :) Am avut scufie loooz cu floricele? Ce dragut! Tu ai fost cred ca la fel de nerabdatoare ca mama sa ma vezi si mi-a zis ca m-ai asteptat cu mult drag si bucurie :D Multumesc frumos! Va pup si va imbratisez!

      Ștergere
  4. La multi ani frumosi draga Catrinel! Sa dea Domnul sa adormi zambind in fiecare seara pentru tot restul vietii tale. Si eu as pofti la tort...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Anca! Ce frumos ai spus! Daca veniti la noi promit sa fac acest tortulet. :D

    RăspundețiȘtergere