joi, 10 aprilie 2014

Vă scriu...

... de pe frontul curăţeniei generale de primăvară. O baie fierbinte şi un somn bun mai atenuează oboseala chiar dacă doare pe ici, pe colo câte un muşchi. Mai am destulă treabă şi în loc să se împuţineze am senzaţia că se înmulţeşte. Nu-i bai că până la urmă îi vin eu de hac.  Trebuia să spăl geamurile dar le-am lăsat la final şi acum am aflat că la noi va ploua. După ploaie nu mai am nici un motiv de amânare.
         Nu ştiu dacă v-am mai zis dar foarte, foarte curând vine materialul pentru ie.  Sunt supermegaîncântată şi de abia aştept să mă apuc de ea cu toate că încă nu ştiu nici ce model voi face şi nici ce combinaţie de culori. Voi face mai întâi nişte probe să văd ce îmi place. Am emoţii la croit, la tivit, la moulineuri că le ies culorile... Ufff!
        Mâine sau poimâine îmi vin fetele cucuietele. Sunt aşa de nerăbdătoare! Gata cu vorba! Fug că am treabă! Pupici!

4 comentarii: