duminică, 11 mai 2014

Am vrut, dar...

...nu pot. Nu pot sa trec peste asta ca si cum nu s-ar fi intamplat. Nu pot sa nu scriu despre asta pe blog. Am aflat in aceasta seara ceva extrem de trist si cuvintele au secat subit.
Melly de ieri a plecat dintre noi.
Nu stiu detalii, nu stiu prea bine de ce, dar stiu ca nu mai este. Nu o cunosc personal, ci doar de pe forumul Tomnarella unde ne arata minunatele ei goblenuri si din comentariile ce mi le lasa pe blog. I-am simtit lipsa si acolo, dar si aici si adesea gandul imi zbura la ea intrebandu-ma daca nu o fi patit ceva...
Ea mi-a aratat-o pe Vera the mouse si asa am descoperit soricica perfecta pentru mine, pentru pozele mele de profil... In minte mi-au ramas goblenurile superbe, care acum o parte au ramas neterminate si fata ei senina din fotografiile puse de ea pe forum.
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

18 comentarii:

  1. Dumnezeule, Doamne!!! Nu pot sa cred!!! Iti scriu printre lacrimi! Nu se poate!

    Ma doare sufletul. Cum sa se intimple una ca asta? Nici eu nu o cunosteam personal, dar o vizitam cu drag. I-am scris si in februarie si in martie si de Pasti, dar am vazut ca nu a mai publicat nici un comentariu. M-am gindit apoi ca nu mai are internet... Habar nu am cum arata si nici nu stiu citi ani are, dar nu voi uita niciodata blindetea si bunatatea ei! Melly, de acolo de unde esti sa nu ma uiti!

    Am nadejde, draga Catrinel, ca o sa o cunosc cindva! Dumnezeu sa o odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu imi vine sa cred... Da... si in fotografii si in tot parea un om tare bland si bun...

      Ștergere
  2. Stii cumva si ce s-a intimplat? Era bolnava?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu foarte sigur, dar am inteles ca a avut o raceala cu ceva complicatii, dar repet ca nu sunt sigura de aceasta informatie.

      Ștergere
  3. Dumnezeu sa o ierte! Si eu tot intram la ea si era o liniste...

    RăspundețiȘtergere
  4. Un suflet cald, bland si plin de iubire! Dumnezeu s-o odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai sa ma dumiresc :O:O:O Nu cred... inca nu imi vine sa cred....

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu sa o ierte. Si eu navigam din cand in cand pe blogul ei....

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-mi vine sa cred!ce s-o fi intamplat?Dumnezeu s-o odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E intr-adevar greu de crezut... Am inteles ca a avut o raceala cu complicatii...

      Ștergere
  8. Rușine mie- abia duminică am aflat... De la tine.... Am dat și eu mai departe vestea despre biata Melly pe care o iubesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am aflat mai devreme caci eram pe acelasi forum... De fiecare data cand imi amintesc imi tresare inima. Pacat... mare pacat. Parea blandetea intruchipata intr-o femeie dulcica si firava. Eu asa am perceput-o si asa vreau sa mi-o amintesc. La iconitele celor care imi urmaresc blogul sta si imaginea pe care ea si-a ales-o si fara sa vreau mereu ii zambesc...
      Nu-i o rusine... De ce? Daca va cunosteati doar virtual ... e mai greu uneori sa afli anumite lucruri. Doar constati ca omul lipseste si poate te intrebi de ce...dar...

      Ștergere
  9. Of, ce veste trista! Melly era asa o prezenta sensibila si delicata, iar vizitele ei pe bloguri aduceau o adiere de primavara. Pacat ca se intampla astfel de evenimente triste.
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu sa o odihneasca!
      Si totul de la o... raceala...

      Ștergere