sâmbătă, 3 mai 2014

Catelusii nostri :)

         Am gasit un moment sa ma furisez pentru o baie si un colorat de unghii asa ca profit sa intru si aici pana se usuca. O parte din musafiri au plecat astazi, iar maine le vor lua locul altii. Vom fi de aceasta data numai... 9 sau 10 daca nu voi avea vreo surpriza.
         Am promis poze cu animalutele noastre. Noi nu avem altele in afara de doi catei.
Pe Bruno, ciobanescul german il avem de 7 ani. Eu ii mai zic Batranelul caci in comparatie cu zanatecul cel mic este batran.  Dintotdeauna eu mi-am dorit un caine mare. Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu ma asculta prea tare pe mine si nu il pot scoate doar eu la plimbare.
E micut nu? :)
Ei nu stau legati, ci au un mic padoc, dar acum erau asa deoarece le faceam curatenie in casuta. Bruno sta cuminte cand este legat putina vreme, dar nu cred ca i-ar placea sa stea asa mai mult timp, iar eu nu suport cateii legati.
El este Dutzu.
Sotul meu l-a indragit din prima cand l-a vazut abandonat in fata magazinului din centrul satului. Sunt sigura ca va mai amintiti ca v-am povestit acest lucru si anul trecut cand l-am gasit si l-am luat acasa. Era micut tare si intre timp s-a facut marisor. Acum am aflat si de fapt ce era cu el si ca este o combinatie intre pitbull si rottweiler. Stapanul mamei lui il pastrase pentru el, dar a trebuit sa plece pentru o scurta perioada din sat si l-a lasat la parintii lui. Maica-sa nu era prea interesata de caine si cand a fugit de acasa nu l-a cautat. Noi l-am gasit si l-am luat. Acum stapanul lui a zis ca ii pare rau dupa el, dar ca se bucura foarte tare ca a nimerit bine si este iubit si ingrijit.
Micul rozator este foarte simpatic, extrem de jucaus si iubitor asa ca nu regretam deloc ca l-am luat atunci acasa.

Totusi eu recunosc ca mi-ar placea teribil sa am un buldog englez pe care sa il tin in casa, dar este doar un vis al meu caci sotul nu ar accepta acest lucru nici in ruptul capului.

Hai v-am pupat caci unghiile imi sunt aproape uscate si acus coboara si socrii mei de la somnul de pranz... Pupici mari si mici!

4 comentarii:

  1. Si eu o sa am caine la casa:), am avut un labrador cand eram copil si apoi un dog argentinian. Minunate fiinte. Acum mai tinem cateodata un catel cand ii pleaca stapanii in vacanta, vai ce bucurie e in casa, parca suntem noi in vacanta:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa se intample cat mai curand acest lucru. Pupici!

      Ștergere
  2. si mie imi plac animalele, dar la curte. Cred ca un caine in casa e chinuit, nu are unde sa alerge, face kk numai la program, si eu cum nu am chef sa ies in fiecare dim. la 7, fie ninge, fie ploua... si sa astepte pana la 18 seara cand vin de la munca ...
    Vecinii au un caine (de fapt, au nepotii, dar aduc cainele dim. la vecinii pensionari si il iau seara), pt ca incepe sa planga in casa si face ca un lup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-er placea buldogul englez sa il tin in casa, dar nu intr-un apartament, ci tot asa... la curte. Nu ma vad, la fel ca tine, in fiecare dimineata plimband cainele ca sa faca una, alta. :D

      Ștergere