miercuri, 14 mai 2014

Despre una... despre alta...

         Cand nu se intampla nimic special, cand aparatul foto ramane fara acumulatori caci au ceva probleme, aici se asterne linistea. Ma invart, ma sucesc, caut, dar parca tot nu gasesc ceva ce ar merita spus, nu ma pot obisnui cu postari fara fotografii... parca ar fi un nene cu palarie si sosete... si atat. Daca tot nu-i nimic special de zis ma gandesc ca merge si o scurta informare in legatura cu ultimele zile si poate, cine stie? cuiva i s-o parea interesant...
         Azi am aflat ca motivul iei pe care o cos a fost cules din N Dobrogei, jud Tulcea asa ca pana la urma fac ceva cu specific asa cum imi dorisem initial. Am aflat ca ia de pe care eu am luat modelul si se afla la Muzeul de Etnografie Tulcea dateaza de la jumatatea secolului XX.
         Andrei merge singurel la gradinita desi nu ii place deloc. In prima zi s-a intors acasa caci dupa ce a intrat in curtea scolii l-a apucat plansul si a venit inapoi. Trece printr-o perioada de mari incapatanari, obraznicii, ambitii si lucruri de acestea. Este pedepsit, dar zau! daca nu are noroc chior. E pedepsit sa nu iasa afara si ghiciti ce? Afara ploua si va ploua cam toata saptamana. Cui i-ar parea rau de asa ceva? E pedepsit sa stea fara calculator si tableta (Dap! A facut-o lata), dar din dorinta de a nu fi totusi un cosmar aceste zile am facut mai multe chestii cu el decat faceam de obicei asa ca prea mare pierdere nu a simtit. Cu ocazia aceasta se obisnuieste cu program mai scurt la computer si jocuri pe tableta. A facut omleta si e foarte mandru ca a batut ouale, ca si-a taiat singur ceapa verde si ca a pus totul in tigaie. eu m-am ocupat doar de ce implica si focul. Vede totul ca pe o pedeapsa deoarece ii sunt interzise anumite lucruri, nu ca i-ar lipsi neaparat...
           Aseara am salvat un liliac. Era micut, dragut si speriat. A intrat in centrala si in dorinta de a iesi s-a intepenit intr-un ventilator. Cum sa las biata fiinta (verisorul meu caci eu sunt soricel :)) )sa se zbata acolo pana moare??? Sotul a zis ca sunt un pic dusa si daca vreau sa il salvez sa o fac singura. Uiii! Ce frica imi era sa nu ma muste. Pana la urma  a intrat si sotul in jocul meu ca a vazut ca nu e chip sa ma las si recunosc ca fara el nu as fi reusit sa il scot. L-am pus in copacelul de langa noi si sper ca este bine acum caci aseara era prea speriat, nervos si nu avea chef de stat de vorba cu mine. Isi arata dintisorii ascutiti si cahaia urat. I-am zis sa fie cumintel ca a mai fost obraznicut odata si din soricel Dumnezeu l-a facut liliac orb pentru ca a mancat paine sfintita din biserica. Stiu ca pe cei mai multi dintre voi va dezgusta si va ingrozeste acest animalut, dar mie mi se pare simpatic si mai ca imi pare rau ca nu l-am luat in casa dupa ce am citit mai multe despre el.
         Va pup si va imbratisez!
         

16 comentarii:

  1. Ce fain ca motivul iei este fix din zona ta... Un liliac?Vai numai imi inchipui aripioarele cu piele ridata...parca mi-ar fi frica, esti o curajoasa. Cred ca lui Andrei ii va placea sa fie pedepsit daca petrece mai mult timp cu tine;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Il alesesem de pe blogul muzeului, dar nu stiam sigur daca e din zona, ci doar ca imi place. :)
      Are pielea catifelata. :P Asa cum am zis mie imi plac tare mult si de cand am citit ceva mai mult despre ei nici asa mare frica nu imi e.
      Si mie imi place sa fie pedepsit caci am descoperit ca se joaca mai frumos. Vom limita drastic dupa pedeapsa calculatorul caci am vazut cum e cu el si fara el.

      Ștergere
  2. Ai vazut Catrinel ca ti-ai ales instinctiv motivul popular? Nu e coincidenta!
    Deci e urat si in Delta, noi luni vrem sa plecam intr-acolo, dar nu pe vreme ploioasa, asa ca poate amanam.
    Am zambit cu pedepsele lui Andrei...Ce minunat sa petreci mai mult timp cu el, acum cand e doar al tau, caci in curand va creste...
    Bineinteles ca-mi lipsesc pozele tale, astept rabdatoare sa remediezi situatia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca nu... Voiam mult ia sa fie din zona mea, dar m-am descurajat un pic caci la noi nu se purtau foarte mult genul de camasa populara incretita la gat asa cum sunt cunoscute iile. Pana la urma... s-a nimerit perfect.
      Acum picura cu soare. Banuiesc ca va ploua iar caci arde soarele foarte tare la 8 dimineata.
      Creste, creste, creste prea repede...
      Si eu abia astept sa o rezolv caci de cand am aparatul nefunctional tot vad lucruri ce mi-ar placea sa le pozez...

      Ștergere
  3. daca ploua si e urat afara, inseamna ca vei coase mai mult la ie :)
    Cat despre sotii si pedepse, stii vorba aia: copii mici -probleme mici, copii mari - probleme mari. Sa vedem ce ne asteapta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ufff! Nu prea caci inca mai am multa treaba si prin casa.... asta si apropo de cei ce se intreaba daca nu cumva stau degeaba toata ziua :))
      Sa dea Dumnezeu sa ne astepte lucruri bune si probleme marunte!

      Ștergere
  4. Ei, asta cu liliacul a fost prea tare! Zau ca esti curajoasa! Eu nu stiu ce as fi facut! :))))) Chemam tot vecinii sau fugeam de acasa! Cit despre "adus in casa" nici voooorba!!! Afara colegu'! Zi mersi ca te-am salvat de la moarte! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi hi! Ioooiii! L-ai vazut vreodata de aproape sa vezi cat ii de simpatic? E asa de amuzant cand il vezi cat e de micut si face pe fiorosul aratandu-si dintisorii. Imi place ca totusi nu esti asa cruda sa il omori chiar daca nu il vrei in... viata ta. :))
      Ciudateniile mele sa stii ca se termina la soareci si lilieci... adica la reptile zic pas (in special serpii) si as face exact ca tine daca ar fi unul prin casa. I-as face cadou casa mea si eu m-as duuuuceeeee.

      Ștergere
  5. Dragutul! Bine ca ai salvat bietul animalut! As fi facut acelasi lucru!
    Poti sa crezi ca eu prind mustele din casa , cu o carpa si le dau drumul pe geama afara???
    Ma bucur ca ai salvat bietul animal!
    Mi-amintesc cand am fost la zoo la Viena , era sectorul lilieci...nu prea i-am vazut,era tare intuneric acolo , insa ii simteam zburand pe langa urechi si scoteau niste sunete atat de ascutite....si miroasea atat de frumos acolo....de la cacalica lor...cred ca ai citit despre asta...
    Pupici nazdravanului de Andruska! Sper sa si inteleaga pedepsele! :D
    Si tie spor la lucrat ia ta...cum scrisesem aterior: abia astept sa o vad gata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mustele de obicei nu le omor pentru ca mi-e cam... sila de ele.
      Si eu sper sa le inteleaga caci altfel ar fi totul in van. Cert e ca sunt sigura ca nu se va mai urca niciodata pe cupola masinii. :D
      Multumesc!

      Ștergere
  6. pai de ce sa-l aduci in casa? ce sa faci cu el in casa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Din intrebarile tale simt ca acest gand este cel putin infiorator pentru tine, asa-i? Sa il tinem ca animalut de companie... Numai faptul ca nu sunt de acord cu tinutul animalelor salbatice in captivitate ma impiedica. :D Stiu ca nu sunt tocmai obisnuita si ca pe majoritatea soarecii si liliecii ii dezgusta, daca nu chiar ii sperie.

      Ștergere
    2. aiaiai, cum sa il aduci in casa???? Ok, l-ai salvat,e dragut, dar sa se duca inapoi la mama lui :)

      Ștergere
    3. :)))) Ce amuzanta esti! La mama lui l-am trimis. L-as fi chinuit altfel si nu-i drept. :)

      Ștergere
  7. aaaa!
    nu m-am gandit. oare s-ar fi putut? ei nu e musai sa zboare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Italia cica s-au vandut foarte bine ca animalute de companie si in nu stiu ce tara s-a incurajat acest lucru mai ales pentru eradicarea tantarilor. Totodata am aflat ca faptul ca dau o gramada de boli si ca se agata in par este un mit... Deci probabil merge si asta... sa ai un astfel de animalut de companie, dar acesta era salbaticut si l-am fi chinuit. :) Sotul e ingrozit de faptul ca ar fi plin de purici precum soriceii. Sunt cam ofensata de ce zice :)), dar recunosc ca asa e in cazul soarecilor.

      Ștergere