sâmbătă, 10 mai 2014

Multumesc!

         A fost o perioada mai zbuciumata care imi dadea senzatia ca nu se mai termina o data. Bineinteles ca toate lucrurile au un sfarsit, dar asa suntem noi oamenii si vrem ca totul sa se intample aici si acum. Ieri mi-am condus socrii pana la poarta si cand m-am intors in casa m-am apucat cu mult curaj de mormanele de vase ce stateau sfidatoare peste tot. De ce s-au folosit absolut toate farfuriile si o gramada de alte vase daca nu am fost decat 9?! De ce tocmai acum masina mea de spalat si-a dat duhul? Am spalat pana mi s-a facut pielea de baba pe maini. Dupa aceea am facut curat si la final m-am trantit pe canapea multumind in gand ca in sfarsit sunt linistita. Ce sa vezi? Sosul meu a aparut cu un pachet la subrat care era pentru mine. Pentru mine?! Nu am comandat nimic... M-am uitat la nume si am stiut ca va fi ceva extrem de frumos si deosebit. Normal ca nu m-am inselat caci cand este vorba de Teodora (draga mea Tik) totul este special.


Te rog sa nu te superi Tik pentru ca am preluat fotografiile facute de tine, dar la mine e innorat si sigur nu as fi facut niste poze reusite.
Va asigur ca fotografiile nu redau frumusetea adevarata a lucrurilor facute de Tik. Sunt atat de fine! Multumesc! Multumesc mult de tot pentru surpriza minunata ce a venit intr-un moment perfect!

Sa aveti o zi frumoasa!
Va pup! 

6 comentarii:

  1. Ce surpriza frumoasa ti-a facut Tik! Cum a stiut ea ca acum e momentul potrivit!
    Bucura-te de aceste clipe fara musafiri...nu vor dura mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, intr-adevar! Asa cum am mai zis... momentul a fost perfect.
      Problema nu sunt musafirii de fapt, ci cine sunt ei si cat de relaxata ma pot simti cu ei. ;) Imi place sa am multa lume in curte, la masa, prin casa... Sa dea Dumnezeu sa nu ne bucuram prea mult de clipele fara musafiri. :D

      Ștergere
  2. Ia uite la cine a ajuns frumusete de set si felicitare :) !!!Frumoasa surpriza!!!

    RăspundețiȘtergere