vineri, 2 mai 2014

Jurnalul unei femei simple

         Am intrat pas, pas aici ca sa nu auda musafirii ca m-am trezit si sa pot scrie. Stiti deja ca jurnalul din fiecare vineri este gazduit de Corcodusa.
Astazi (data/ora)...
2mai 2014, 8:04
Afara ...
este o ceata foarte, foarte deasa ca nu vezi la 2 metri. Banuiesc ca este frig caci nu am scos inca nasucul afara.
În casa ...
toata lumea doarme, numai eu bantui. Se mai aude un sforait din cand in cand, dar shhh! nu spunem la nimeni.
Din bucătărie ...
Oare ce nu e in bucatarie? Cand ai de hranit 14 guri va dati seama ca ai destule. :D Eu ma ambitionez sa aleg doar cateva fructe si ceva usor. Incerc din rasputeri sa slabesc. M-am ingrasat extrem de rapid si mult.
Mă gândesc ...
daca nu pot sa ma culc acum si sa ma trezesc peste 10 zile... Pot?
Am învăţat ...
dar tot gresesc.
Imi doresc ...
sa fim linistiti, sa ne descurcam mai bine si mai usor.
Ce mai mesteresc ...
ia mea. Am gasit culoarea, am gasit modelul si acum brodez. Ati vazut deja.
Citesc ...
pe net, carti de povesti, caiete de fise, litere din alfabet...
Ascult ...
bazaitul lazii frigorifice. E enervant. Cand se mai intrerupe curentul cateodata parca e o binecuvantare. Atunci realizez in ce galagie constanta traim... Eu locuiesc la tara si nu am zgomotele unui oras si tot simt ca traim in prea mult murmur, zumzet, barait. Am zis ca din cand in cand ma voi duce si voi da in jos siguranta de la curent ca sa am liniste :)
Imi plac ...
oamenii eleganti ce se poarta asa pentru ca asa sunt si nu pentru ca incearca sa fie. Se vede intotdeauna poleiala mai devreme sau... mai tarziu, dar se vede. Prefer o nebuna zurlie ce vorbeste asa cum ii e vorba decat o mironosita ce se straduieste din rasputeri sa fie asa. Mama are o vorba invatata de la tatal ei "vorbeste cum ti-e vorba, poarta-te cum ti-e portul, stai cum ti-e statul si fii om ca lumea-i mica si nu stii niciodata cu cine te intalnesti!" Sunt sigura ca nu de putine ori vi s-a intamplat sa dati de persoane cere va cunosc familia si chiar pe voi in locuri in care nici nu v-ati fi asteptat sa dati de cineva cu vreo legatura cu voi. Daca incercati sa fiti alceva decat ceea ce sunteti cat de penibil ar fi? Cum sa spui ca esti printesa cand de fapt esti o tarancuta ce mergea in copilarie cu picioarele goale prin colb? :)))
Saptamana care a trecut...
am muncit pe rupte si am crescut mai mare ca a fost ziua mea. :D
Ieri...
au venit musafirii.
Astazi ...
sper sa treaca cat mai repede.
Pentru maine...
Nu stiu ce imi va oferi ziua de maine...
Promit ca mai pun curand poze cu animalutele noastre dragi.
 Acum s-au trezit oaspetii si trebuie sa fug. Va pup!

4 comentarii:

  1. Am ras asa de dimineata... Am citit "eu ma ambitionez sa aleg doar cateva frunze si ceva usor" si-am zis hopaaa, Catrinel a iesit la pascut :) Dupa aia m-am lamurit...
    Week-end usor sa ai! Ah, stai, n-a inceput week-endul, nu conteaza, stii tu ce-am vrut sa zic. Va imbratisez pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) De ar fi asa de simplu... sa pasc si atat :)
      Multumesc! Si tu sa ai un weekend fain!

      Ștergere
  2. Catrinel spor al treburi si sa va bucurai de oaspeti - traieste aventura alaturi de ei. Pai stii cum e cu printesele, si Cenusareasa a stat in colb, dar uite ca a devenit o printesa adevarata. Inima buna te face o printesa :)) ii tot spun Ilincai. Stiu ce vrei sa spui, dar cei care "pozeaza" incearca sa ascunda o nefericire, o neimplinire, oamenii fericiti si multumiti de ei si ceilalti sunt naturali si se simt bine in pielea lor... Mai sunt si aristocratii, care si in colb tot domni raman, mie astia din urma imi plac la nebunie, dar sunt asa de raaaari... Sa ai o zi plina de soare (poate se ridica ceata) spor la treburi ca sa-ti ramana timp sa cosi la ie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! A devenit Cenusareasa o printesa frumoasa, dar nu a pretins ca este una in timp ce statea in colb. :) Faptul ca ascund ceva trist in spatele comportamentului nu ma face pe mine sa ii plac mai mult. Ma bucur ca ai inteles ce am vrut sa zic.
      Eu am o vorba despre astfel de oameni... aristocratii...in special femeile: e doamna si in pijamale. :D
      Multumesc frumos!

      Ștergere