vineri, 16 mai 2014

Jurnalul unei femei simple

Pe blogul Corcodusei veti gasi detaliile legate de Jurnalul unei femei simple. Eu l-am preluat acum mult timp, i-am adus mici modificari ce mi se potrivesc si imi place in continuare sa il fac in fiecare vineri.

Astazi (data/ora)...
16 mai 2014, zece si un pic
Afara ...
e soare, dar bate vantul. Pasarelele ciripesc intruna de azidimineata. ...am fost mai devreme ca sa plivesc in gradinuta si am semanat patrunjel, marar; am mai pus cateva cepe si am luat pentru cupil cateva ridichi.
În casa ...
miroase frumos a sapun de Marsillia de la un detergent pentru diverse suprafete, ce l-am primit de la mama. Totul este in ordine si curat asa cum imi place.
Din bucătărie ...
Am facut ieri o ciorbita cu bilute (a se citi cu perisoare), dar fara orez pentru mine si Andrei. Mai avem cateva chiftelute si ma mai gandesc ce voi mai face. As vrea sa fac ceva dulce cu lapticul de la gradi pe care Andrei tot il strange ca nu vrea sa il manance.
Mă gândesc ...
la foarte multe lucruri... La faptul ca trebuie sa modific niste hainute pentru ca incep caldurile si e timpul sa fac acest lucru. Ma gandesc ca parca nu as face asta pana nu isi revine aparatul foto pentru ca am promis niste tutoriale legate de transformarea tricourilor si vreau sa va arat fotografii cu inainte~dupa. Banuiesc ca inca va intereseaza acele tutoriale, nu?
Ma gandesc sa ma mobilizez sa ies in curte sa mai cos si sa stau la soare caci nu stiu ce am, dar prefer sa stau mai mult in casa cu toate ca abia asteptam aceasta perioada...
Am învăţat ...
ca lucrurile nu trebuie doar sa fie utile, ci sa fie si dragute, frumoase. Atunci cand sunt asa faci unele chestii cu mai mult drag. Am invatat sa nu fac totul ca la carte si ca unele obiecte le pot folosi pentru ceva total diferit decat pentru ce sunt ele destinate.
Imi doresc ...
ceva ce nu vom avea vreodata sau cel putin nu prea curand... o curte mare cu o gradina adevarata, pe care sa o lucrez cu drag. O casa cum stiu eu sigur acum ca vreau. Ufff! De ce nu am stiut noi acum opt ani ce vom vrea astazi, ce planuri vom avea,ce viata vom alege...?
Stiu, stiu ca am mai mult decat am avut si am sperat vreodata. Stiu ca am mult mai mult decat altii, dar pot visa inca... nu-i asa? Ce e viata fara vise si sperante?
Ce mai mesteresc ...
Inca fac acelasi lucru pe care il faceam si saptamana trecuta... IA mea.
Citesc ...
lucruri foarte interesante pentru Andrei.
Ascult ...
cum ciripesc vrabiutele de zici ca se cearta. 
In tufa noastra de Mana Maicii Domnului am gasit cuibul lor. Una vine in fiecare dimineata, devreme, si ii bate cu cioculetul in geam lui Andrei.
Imi plac ...
lucrurile foarte clare. Sunt un om dificil care are obiceiul foarte prost (din punctul de vedere al multora si inclusiv al meu) de a despica firul in...16, dand cateodata unor lucruri semnificatii la care cineva nici prin gand nu i-ar trece.
Saptamana care a trecut...
a fost odihnitoare. 
Ieri...
am facut pentru coltul de scoala acasa (asa i-am zis noi) cateva lucruri de care sunt incantata. Va voi arata curand.
Astazi ...
cred ca va fi o zi ca oricare alta. Nu am ceva special planificat.
Pentru maine...
Cred ca vom merge in vizita la o prietena.

Daca tot am zis ca visez...


Pinterest~my pins
Ador garduletele mici si albe...

Google

Va pup! Sa aveti o zi perfecta!

12 comentarii:

  1. despre iesitul afara greoi, si eu remarc la mine anumite tabieturi ce mi-e lene/nu imi vine sa le schimb. Habar nu am cum sa numesc starea asta de ... sa revin in acelasi colt de capanea sa ma asez si tricotez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu sunt singura... Ai descris perfect starea, numai ca eu cos. :)

      Ștergere
  2. Frumoasa fila de jurnal, linistitoare ca mai toate ale tale.
    Eu cred ca daca ai fi stiut acum 8 ani ce vei vrea acum, ai fi vrut cu totul alte lucruri. Eu cred ca timpul ne transforma si ne face sa fim ceea ce suntem in prezent. Timpul si deciziile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi!
      Mda... Ai dreptate, dar imi pare rau ca atunci aveam posibilitatea de a face cum vreau acum.

      Ștergere
  3. E liniste si pace la "femeia asta simpla", chiar daca ei ii zbarnaie prin capusor tot felul de idei de schimbare. Cred ca toti suntem asa, doar din experienta noastra proprie invatam . Sunt sigura ca si daca iti spunea cineva acum 8 ani "fa asa, ca asa e bine, o sa vezi tu peste 8 ani ca n-o sa-ti mai placa ce-ti place acum", tot nu ascultai. Eu iti zic spor la treaba si... ami complexeaza-ne cu niste poze ale iei, sa vedem si noi ce-ai mai afacut. Sau vrei sa cadem lesinate cand o fi ia gata, ia zi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ufff! Aveam 19 ani, nu eram sigura de relatia mea cu Adi si nici nu aveam curajul sa ma exprim in legatura cu lucruri care costau niste bani ce nu erau ai mei. Atunci puteam sa fac ce nu pot acum, dar mi-a fost teama sa zic... Copil prostut, nu? In plus cred ca ti-am zis povestea cum credeam noi ca aceasta va fi doar casa noastra de vacanta. Ce amuzant! :D
      Aparatul e inca decedat si asteapta sa fie resuscitat. Prea mult nu am facut. Mai am un pic la primul din rauri... (care o fi singularul?) si deocamdata am mintea blocata caci trebuie sa ma gandesc ce pun intre ei, la cati cm sa ii fac, sa cos cu matase alba sau tot cu negru? Iar intrebari, intrebari, intrebari...
      Sincer? Nu m-ar deranja sa lesinati un picut de uimire ca-i frumoasa, dar stiu ca nu se va intampla. :))

      Ștergere
  4. Gardutul alb este minunat arata fff bine in orice realitate insa bukataria alba complet... Trebuie incalzita cu ceva, am ocoldga care a avut si a renuntat la ea si si-a facut una neagra:)) si o prietena care are o bucatarie alba mare si frumoasa si rece( am s o intreb daca mi da voie sa o pozez). Si eu tot la albvisez, un alb murdar. In alta ordine de idei am scos panza topita astazi din cutie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gardutul alb e irealizabil pentru mine deoarece nu imi plac ochii indiscreti si curiosi ai oamenilor ce se zgaiesc fara rusine in curte la mine. Cum toata curtea mea se afla in partea de la drum... doar un gard inalt, urat si prin care nu se vede ma fereste de asta.
      Bucataria alba complet este visul meu. Rece? Se incalzeste cu mici pete de culori calde, pastelate, bleu, roz pal... flori... Daca te gandesti la murdarie, eu o prefer pe cea alba caci si cea inchisa la culoare se murdareste la fel de mult, dar nu atat de vizibil. La cea alba se vede imediat si stergi imediat. Prefer asa decat murdaria sa se acumuleze. :)
      Ieee! Sa iti ajute Dumnezeu sa faci o ie minunata! De abia astept sa vad. Spor la treaba!

      Ștergere
    2. si eu cred ca bucataria alba e prea mult efort pt mine :). Pt ca am!! e ingrozitor efortul de a curata permanent, si la a 2a zi iar sa se vada jegul...

      Ștergere
    3. Si eu am bucataria alb-gri foarte deschis, dar nu ma deranjeaza si daca as putea vreodata sa o inlocuiesc as opta pentru alb.

      Ștergere
  5. Sa aveti si voi o saptamana cat mai buna! Va pup!

    RăspundețiȘtergere