vineri, 23 mai 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data/ora)...
23 mai 2014, 11:30
Afara ...
A fost dimineata innorat si cam racoare, iar acum e o lumina ciudata caci nici soare nu-i, dar nici innorat. Andrei este prin curte. De ce l-o fi lasat doamna acasa la ora 11?
În casa ...
totul e la locul lui si mi-ar placea sa fie liniste, dar merge masina de spalat. Miroase a bujor roz caci am un buchet primit de la o vecina. E grozav!
Din bucătărie ...
se aude masina de spalat rufe... v-am zis. Niste ceafa de porc se dezgheata.
Mă gândesc ...
ca trebuie neaparat sa ma mobilizez si sa pun masina de cusut in functiune. Am atatea haine de modificat!
Am învăţat ...
ca oamenii nu sunt asa cum cred eu de cele mai multe ori pentru ca eu nu am darul de a citi omul si cu toate acestea tot o dau in bara. Regret ca nu invat o data pentru totdeauna sa imi tin gura.
Imi doresc ...
din toata inima ca planurile si ideile sotului meu sa se concretizeze cat mai repede.
Ce mai mesteresc ...
La ie inca lucrez, dar merge tare greu. A venit caldura si am multe alte treburi de facut... zumzai ca o albina.
Citesc ...
pe internet despre homeschooling, despre tot felul de metode de predare, invatare...
Ascult ...
intotdeauna ce spune sotul meu :) .
Imi plac ...
lucrurile simple chiar daca mama si sotul imi zic ca eu de cele mai multe ori ma complic.
Saptamana care a trecut...
a fost cu multe treburi casnice de rezolvat.  
Ieri...
am dat jos hainele de vara din pod si am constatat ca sunt o groaza de chestiute ce trebuie modificate.
Astazi ...
am comandat niste carti pentru Andrei. De abia le astept!
...voi face curat in dulapul cu gheme si materiale textile caci le-am cam bramburit si imi doresc sa cos ceva la masina, dar greu ma mobilizez...
Pentru maine...
nu stiu ce voi face... probabil ma duc la etaj sa pregatesc camerele in caz ca imi vin oaspeti.

flori
Corcodusa a lansat provocarea cu acest jurnal si daca doriti sa il faceti treceti pe acolo sa va treceti si voi in lista participantelor. ;)
Sa aveti o zi minunata!
Va pup!

8 comentarii:

  1. un week-end minunat sa ai! Cu cati mai multi oaspeti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Oaspetii inca nu s-au anuntat, dar eu ma pregatesc si sunt in continua asteptare. :) Sa fie!

      Ștergere
  2. Am reusit o conectare la net si am venit sa vad ce mai faci. Toate bune pe aici si ma bucur tare! Te salut din Sfantu! Si la mine in casa miroase a bujori, iar in curte e plin de salcami infloriti!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce sa ma bucur mai intai... ca ai reusit sa te conectezi la net si ai trecut pe la mine sau ca tu esti la Sfintu... Ma bucur pentru toate mai bine. Imi imaginez ca e de vis la tine acolo.

      Ștergere
  3. Sunt superbe florile tale! Cred ca mi-as lua cana de cafea si le-as inventaria in fiecare dimineata. Nu ti-am scris la cealalta postare ca este super ce faci cu Andrei, eu nu as reusi nici a 10-a parte, nu sunt asa de organizata...cat despre necunoasterea oamenilor e mai bine sa nu-i cunosti, asa le acorzi prezumtia de om adevarat si autentic la cat mai multi. Spor la treaba maine, mai trec pe aici (eu trec chiar si in zilele in care nu postezi, asa doar ca sa vad ce faceti:)), parca am fi vecine, sa te salut doar (desi sunt destul de distanta cu vecinii reali).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai in unele dimineti chiar fac acest lucru...
      Nici eu nu eram atat de organizata inainte. Acum sunt nevoita sa fiu asa caci nu face destul acolo unde ar trebui si trebuie sa facem acasa.
      E mai bine pentru ei caci eu mi-o cam iau in barba acordandu-le la toti prezumtia de om adevarat. :)
      Nici nu stii ce bucurie si cata placere imi aduce ceea ce imi spui! "Cu vecinii ma am bine. Nu ma duc si nici nu-mi vine"- asta e vorba matusii mele, iar mie imi place si mi se cam potriveste...
      Sa ai un sfarsit de saptamana fain!

      Ștergere