vineri, 30 mai 2014

Jurnalul unei femei simple

Cand m-am uitat la etichetele de pe blog am constatat ca acesta este al 48-lea jurnal pe care il fac. Parca ieri imi ziceam ca ideea Corcodusei imi place si vreau sa o pun in aplicare...

Astazi (data/ora)...
30mai 2014, opt si...
Afara ...
este ceata si ai senzatia ca e innorat. Totusi pasarelele ciripesc vesele.
În casa ...
cupilu' se uita pe tableta la desene caci a racit si nu merge la gradinita, este un pic dezordine...
Din bucătărie ...
vine un miros de usturoi. :D Il anihilez indata ce imi beau gurita de cicoare. Voi face o ciorbita de pui pentru bolnavior si ceva cu carne pentru cel mare.
Mă gândesc ...
la ce am de facut astazi.
Am învăţat ...
ca daca nu iubesti si nu esti iubit nimic nu are rost... sens.
Imi doresc ...
ceea ce imi tot doresc de multa vreme, dar inca am rabdare si inca am speranta.
Ce mai mesteresc ...
Stiu ca azinoapte mi-a venit o idee, dar nu mai stiu ce era. Vreau sa ma joc un pic cu servetele, dar...
Citesc ...
bloguri
Ascult ...
vocile destul de... enervante ale unor personaje de desene animate, pe care nu le recunosc. 
Imi plac ...
lucrurile puse in ordine.
Saptamana care a trecut...
a fost rodnica. :P  
Ieri...
a fost sarbatoare si am petrecut mult timp la calculator, iar seara am iesit din nou cu cei doi catei.
Astazi ...
voi face ordine in casa, mancare si voi lucra probabil la ie. 
Pentru maine...
nu am un plan anume. Probabil voi face cam ce fac in fiecare zi.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Lucrez cu doua ace ca sa imi mearga lucrurl mai repede. Primul dintre rauri l-am terminat deja. Pe el am experimentat pana am descoperit modalitatea de a coase eficienta pentru mine.

Sa aveti o zi minunata! 
Va pup!

8 comentarii:

  1. f. frumoasa poza!!! spor la cusut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumos iti iese!!! Catrinel, este minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cand am vazut titlul postarii am zis: ah, gata, e deja vineri? Nu mai zic nimic de ie, stii ca mi-a furat ochii... Andreiutu sper sa fie mai bine de-acuma. Nici micu' meu nu s-a dus vreo 3 zile la scoala, dupa ploaia aia de la munte. Azi s-a dus ca avea teza, dar oricum raceala e pe duca. Spor la tot ce ti-a propus, Catrinelule drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap... si azi deja sambata. ;)
    E bine. A fost ceva usurel. Sanatate mica lu' micu' tau!
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere