sâmbătă, 31 mai 2014

Mozaicul lunii

De dimineata eram absolut convinsa ca astazi nu este ultima zi din aceasta luna si ca maine este 31. Am intrat pe blogul Dulce Casa, am citit data din jurnalul Irinei si am ramas putin dezorientata. Iar am incurcat zilele. :)
La noi a plouat, a plouat cu adevarat, cu tunete, fulgere, rapaiala galagioasa de m-a trezit din somn. Dimineata mi-a zis sotul ca a scos apa din barca noaptea... Asa mult o turnat. Nu stiu de ce insa m-a bucurat ploaia aceasta. De obicei nu imi place, dar in ultimul timp i-am dus dorul, mi-am dorit ploaie.
Diicu inca doarme si l-am auzit tusind, semn ca raceala nu se lasa dusa asa usor. Ii venim noi de hac!

Luna mai...
Luna mai pentru mine este o luna care incepe greu... Prima jumatate a lunii este una cu stres si nervi intinsi la maxim, ca in partea a doua sa ma relaxez si sa o iau de la capat. In aceasta luna e ziua puiutului meu, lucru ce mai mult ca altceva in ultima vreme, a marcat vizita socrilor.

A fost o luna plina cu musafiri, diverse stari, treburi, dorinte, sperante... o luna intensa.
Ne-am plimbat, ne-am apucat mai serios si mai organizat de scoala acasa...Daca ma intrebati acum vreo saptamana si ceva v-as fi spus ca a fost o luna urata, dar dupa ultimele zile ce au decurs atat de frumos nu mai am aceeasi parere. :) 
Luna mai cum a fost pentru voi?

Sa aveti o sambata perfecta! 
Va pup!

8 comentarii:

  1. Intr-adevar, mai a fost o luna plina. Cred ca pt multi dintre noi. Eu abia astept vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o luna foarte faina...desi a plouat foarte mult, in fiecare zi:) parca traim in sezonul musonic. Imi place mozaicul acesta, e plin de frumos si de multe care pot face o descriere destul de precisa a lui Catrinel: Andrei si sot echilibrati de multe flori si lucru minunat de Catrinel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce, dar a inceput sa imi placa ploaia. Probabil este asa deoarece nu am alte planuri in afara celor legate de casa. :)
      Ce fain ai zis! :) Multumesc pentru descrierea frumoasa!

      Ștergere
  3. Deci luna ta Mai a fost intensa , plina de activitate....ceea ce este super bine , zic eu! :)
    Va pup si sa aveti o luna Iunie la fel de plina si cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca nu am avut timp de plictiseala...
      Multumim!

      Ștergere
  4. Luna ta mai din poze se vede luminoasa si linistita. Cum a fost in realitate numai tu cu ai tai stii, dar aici pe "sticla" asa se vede.
    Mie mi-a placut mult luna mea mai. Chiar daca a fost relativ ploioasa, am avut si ceva ferestre cu soare pe care le-am exploatat la maxim, cu iesiri la munte, drumuri pe la tara, iesiri cu prietenii sau doar cu jamatatea. Eu vreau un an cu 12 luni MAI! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Se vede linistita ca asa prefer sa o tin minte. :) A fost mai agitata... e o luna mai incarcata. Am vazut ca ai avut o luna faina. Eu prefer iunie-iulie sa se repete caci atunci merge facuta si baia la canal. ;)

      Ștergere