luni, 26 mai 2014

Randunici si curcubeie

A inceput o noua saptamana si vreau sa va urez sa fie una cat mai buna pentru voi!

rainbow
Am iesit la strada sa vedem capatul curcubeului caci sim ca acolo se afla o comoara...

Nu va imaginati totusi ca toata ziua noi urmarim curcubee. :) Ele sunt doar incununarea perfecta a zilelor frumoase. A venit caldura... caldura aceea adevarata cu soare arzator, aer cald, moleseala, baie la piscinuta din curte si haine foarte putine. Stiu ca lumea nu este foarte incantata de aceste lucruri, dar eu acum traiesc cu adevarat.

Fiecare iesire in curte sau prin imprejurimi a devenit o placere imensa. E multa lumina, mult verde, miroase grozav si ma bucur de fiecare clipa caci stiu ca vara repede se termina.

N-am procopsit cu doua randunele care neincetat incearca sa isi fac cuib la noi. Nu ar fi acest lucru o problema si le-am lasa cu mare drag caci ne plac, dar isi aleg locuri atat de nepotrivite.
Au probat toate intrerupatoarele de afara si acum au incercat si un colt de fereastra de la etaj. Din pacate locurile alese de ele sunt foarte circulate de noi sau de musafiri. Avem experienta anilor trecuti cand puisorii sareau din cuib cu mult prea devreme caci se speriau de noi. Bineinteles ca nu stiau sa zboare si chiar daca noi ii tot puneam la loc in cuib pisica a reusit sa ii manance.
Deocamdata cu parere de rau le tot alungam pana cand vor gasi un loc potrivit in care sa isi construiasca a lor casuta. Mi-e mila rau de ele cand le vad cu cioculetele mici pline cu mal si paie, dar nu am ce le face. Oricat imi doresc ciripitoarele acestea sa isi faca cuib si sa isi creasca puisorii la noi nu am ce le face. 

Ati vazut? 
Am schimbat aspectul blogului si i-am mai adaugat cate ceva. 
Ce ziceti? Va place sau e prea...? Sau nu-i...? :)

Va pup! 

12 comentarii:

  1. Ce poze minunate, de mult timp nu am mai vazut un curcubeu :). Saracele randunele, imi amintesc cat de mult imi placeau cand stateam in vacante la tara... Eu in schimb am niste vrabii care si-au facut cui in hota:D - de aici se vede cat de des folosesc hota si cat sunt de gospodina. Mie-mi place ce i-ai facut la blog, cel putin poza cu balansoarul parca te reprezinta foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimul timp a plouat des cu soare si am vazut multe curcubeie.
      Si mie imi plac, dar in locurile acelea oricat mi-as dori chiar nu le pot lasa sa construiasca :((
      Eu detest hotele pentru galagia pe care o fac si pe a mea am desfiintat-o.
      Numai ce am observat ca amandoua la header avem o poza comuna. Analizand mai bine mi-am dat seama ca am fost foarte tentata sa folosesc casuta roz, dar la momentul cand cautam fotografii potrivite parca imi aminteam ca o vazusem in alta parte. Acum am vazut unde :)

      Ștergere
    2. Pai eu nu folosesc hota:)) este decorativa:)), cand mi-au pus mobila mi-au zis ca nus e paote fara hota, deschid geamul de obicei:)

      Ștergere
    3. Ei nu se poate! :)) Si eu la fel.

      Ștergere
  2. Balansoar, levantica, trandafirii... Sunt faine hainutele cele noi ale imparatului, pardon, blogului tau. Si ce lumina faina in pozele tale cu curcubeul. De randunici ce sa mai zic? Le-ati picat cu tronc si gata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiii!
      Era aproape apus soarele si de aceea lumina e asa faina.
      Pupiiici!

      Ștergere
  3. Imi place mult noua imagine a blogului, ultima poza cu tradafirii si levantica o am si eu salvata. Frumoase sunt si pozele tale, curcubeiele si rândunicile nu au cum sa nu ne bucure cand le vedem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este o poza foarte populara. ;) Multumesc!

      Ștergere
  4. Din pacate , trebuie alungate! Din fericire , putin le pasa , vor gasi altundeva!
    Ce fain e la voi pe strada! Imi place!
    Si blogul imi place....vazusem asta...mi se pare mai aerisit...sau e doar impresia mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi sunt constienta ca sunt animale salbatice si vor gasi alt loc, tot imi mi-e mila cand le vad cu mal si paie in cioculet stand si asteptand sa plec de pe balcon.
      Ca la tara e la noi pe strada. ;) Promit asfalt in fiecare an cu alegeri, dar sincer nu stiu sigur daca imi doresc acest lucru... Poate doar ca sa ma dau cu rolele (mai intai sa invat :D )
      Ma bucur ca iti place. Cand am ales rozul pentru unele lucruri la tine mi-a zburat gandul, dar m-am gandit ca nu te impiedica doar atata lucru sa mai vii pe aici. ;)

      Ștergere
    2. Cum sa ma impiedice rozul? Nici gand! In plus , zi si tu acum Catrinela mea draga , daca nu fac olecuta de misto pe culoare , ma mai numesc eu Ana-Maria? :)))))) Pai nu....
      Hai ca glumeam!
      Sigur ca-mi place noua tema si imi place mult ca e mai aerisita,precum am scris.

      Ștergere
    3. :D La tine mi-a zburat gandul caci stiu ca rozul a fost (mai este...) o culoare foarte prezenta in viata ta. :))

      Ștergere