miercuri, 28 mai 2014

Refashion ;)

Am reusit de la inceputul saptamanii si pana acum sa scot masina de cusut din dulap si sa dau jos de pe ea praful. Am inceput usurel cu niste panataloni de pescuit ai sotului ce trebuiau reparati. Cum pofta vine mancand am pus mana si pe un tricou de al lui ca sa il transform. 
Lui nu ii plac culorile tari asa ca imi raman mie. Inainte sa am masina de cusut le purtam ca atare prin casa, dar acum le transform. 
Scuzati calitatea fotografiilor, dar m-am apucat foarte tarziu si deja lumina cea buna era pe duca. Am vrut sa fac un tutorial, insa fotografiile sunt de-a dreptul catastrofale si din nou va trebui sa aman acest lucru.
Nu a iesit chiar ce imi imaginasem eu, dar eu sunt incantata caci imi vine bine, e comod si un pic funny.
Ma duc acum la treaba caci vreau sa termin repejor cu cele obligatorii deoarece ma mananca degetele si vreau sa cos la ie.
Va pup!
Sa aveti o zi splendida!

4 comentarii:

  1. Curand ii golesti dulapul ! :)))))))) Nu ca ar fi ceva rau...ca ,oricum, noua ne este necesar, intotdeauna, cate o bluzita noua...adica , ma intelegi tu! :)))))
    E faina bluza , imi place maxim si imi place ca ai facut-o la moda , cu partea din spate mai lunga!
    Abia astept sa-ti vad ia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Neee... Soacra ii cumpara tot timpul tricouri.
      Acopera pe ici, pe colo cate ceva partea aceea :P
      Cam ai de asteptat ca merge greu... pic cu pic.

      Ștergere
  2. Grozava transformare, parca-mi faci pofta. Dar nu, dupa ce-mi fac ia. Tu ai scos masina din cutie, eu am bagat-o la cutie ca ma incurca. Acum am biroul plin de panzeturi, mulineuri, cat m-o tine si asta.
    Si ia nu vrei sa ne-o mai arati, am inteles, vrei sa ne faci surpriza. Spor la cusut, cum o fi el, de mana, de masina... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sa te tina cat mai mult ca sa faci ii frumoase foc.
      Haiii maaaa! Ieri am facut o poza, doua si azi pe la pranz imi propusesem sa mai fac cateva pentru blog. :) Acus vi le arat. Nu e mare lucru de vazut sa stii...

      Ștergere