joi, 5 iunie 2014

Carticele noi


V-am spus ca de cartile de la Ed. Litera eu am fost foarte multumita. Din acest motiv am mai comandat cateva in urma cu ceva timp. Initial am vrut sa fac comanda direct de pe siteul editurii, dar mergea foarte greu si se bloca. Cele mai apropiate preturi (unele aceleasi, daca nu ma insel) le-am gasit pe elefant.ro. Am fost multumita de pret, ca livrarea s-a facut mai repede decat timpul estimat de ei pe site si toate au ajuns in regula. 
Mai aveam doua carti din colectia Copilul destept, iar acum am mai luat Cu mami si tati inveti literele toate si Cu mami si tati vei fi bun si la mate.
Sunt la fel de incantata de acestea precum am fost si de celelalte. Sunt frumos legate, au texte foarte simpatice si potrivite varstei celor mici, au imagini dragute si atractive.
Cel mai mult la cea cu literele mi-a placut ca pentru fiecare are un text dragut si o activitate practica de facut. Cum mie mi-e in continuare destul de greu sa inteleg modul de asimilare si invatare al literelor, activitatile acelea sunt perfecte. 
In carte sunt prezentate pentru a fi exersate in scris literele de mana, dar inca nu este cazul sa le facem deoarece nici in programa acum nu apar. Trebuie sa ma uit sa vad ce e in programa clasei 0.
Nu cred ca are rost sa il coplesesc cu prea multe informatii si cu lucruri pe care oricum le va face in viitor. Ma gandesc ca la momentul cand le va face la scoala se va plictisi.
Dupa cum puteti observa si Ursulica cel chior de un ochi participa de fiecare data si el la lectii. Este foarte cuminte si tacut lasandu-l pe Andrei sa raspunda de fiecare data. Eu cred ca stie multe lucruri, dar este mai sfios. :))
Dictionarul ilustrat cu 1000 de cuvinte in engleza l-am luat ca stiam ca ii va fi de folos si mai tarziu. Acum era la oferta si ne mai distram din cand in cand uitandu-ne pe el si invatand in joaca cuvintele.
Noi recunoastem ca saptamana aceasta am cam tras mata de coada. A fost 1 iunie, copilul a fost racit, ieri i-am pus din nou televizor in camera... deci au fost evenimente neprevazute ce ne-au impiedicat sa ne facem treaba. Promitem ca de astazi vom pune din nou serios burticile pe carte si vom redeveni copii silitori. Nu de alta, dar cand se uita la calendar si nu vede nici un stimulent animalut pe el se cam intristeaza.
 Incercam sa recuperam si i-am promis ca pentru fiecare chestie in plus lucrata ii voi pune un stimulent si in zilele in care nu a facut nimic. Am batut palma si vedem ce vom face in continuare... daca reusim sau nu sa avem de la inceputul lunii animalute in fiecare casuta.

Sa aveti o zi minunata!
Va pup!

12 comentarii:

  1. Iooooooooiii , ce scumpete de flacau! Mi-ai facut ziua frumoasa! Cu mutrita asta scumpa! :))))
    Spor la lucru....!!!!
    In vacanta de vara faceti pauza? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mana! Ce bucurie imi faci tu cu aceste cuvinte! :)
      Multumim! Nu facem pauza, dar nu cred ca e necasar atat timp cat reusim sa facem din asta o distractie.

      Ștergere
  2. adorabil flacaul tau! (cuceritor :D)
    O sa caut si eu cartile in vacanta din Ro, imi place ce vad in poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cuceritor... auzi! :))
      Vezi ca unele pe site le poti "rasfoi". Eu ma declar foarte incantata. :)

      Ștergere
    2. noi avem niste caiete tematice, dar nu lucram cu program. Asta iarna am avut una idn ele ce a terminat-o intr-o saptamana, pt ca facea cateva pagini in fiecare zi. Pauza si iar voia sa faca din ea, ma punea sa ii citesc ce tre facut (desi intuia singura). Apoi nu a mai avut chef - nici nu am insistat, stiam ca energia vine in toane, si mi-a placut abordarea Waldorf, unde fac o saptamana despre munte, 2 de matematici etc.

      Ștergere
    3. Si la Andrei pofta de a lucra vine in valuri. Cand are chef profit si vorbim despre chestii mai complicate, iar cand nu... facem mai multa pictura, joaca cu plastilina, decupat... activitati ce ii plac mai mult.

      Ștergere
  3. Vad ca esti pusa pe treaba. Bravo! Bravo si lui Andrei ca accepta sa faca lectii cu tine, uneori copiii pot fi destul de indaratnici, dar asta cred ca ai constatat-o si tu. Sau nu?
    Vezi ca in caietele celea s-a strecurat o greseala... in loc de ariciul care croseteaza trebuia sa fie un soricel. NU? Eu le-as returna pe toate... sau le-as pastra daca as primi scuzele de rigoare :)) Zile frumoasa sa aveti!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie. Bineinteles ca am constatat-o din plin... doar suntem amandoi tauri :))
      De data aceasta las de la mine caci si ariceii sunt draguti, iar capusorul lor parca seamana un pic cu cel al soriceilor, dar data viitoare nu-i mai iert.
      Te pupam!

      Ștergere
  4. Intai trebuie sa spun ca imi place bronzul lui Andrei, apoi imi place cum lucrati cu bucurie :) si coltul vostru de lucru si ce faceti. Bravo Catrinel si Andrei nu mai spun ce frumos si smecher este:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine! Ce de complimente! Iti multumim frumos pentru cuvintele tale ce imi merg la inima. :) Bronzul lui Andrei este de "tractorist" caci e cu urma tricoului si a pantalonilor scurti. ;)

      Ștergere
  5. Tare îmi plac părinții care se ocupă de educația puilor lor din toate punctele de vedere! Andrei a crescut, mă uit la pozele lui și deja văd un viitor școlărel, pare mai mare și mai preocupat de treburi de copii mari :) Să aveți spor în tot ce faceți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Este mare si creste atat de rapid...
      Multumim!

      Ștergere