miercuri, 4 iunie 2014

Cum sa iti faci "buton" pentru blog ("Grab My Button")

M-am laudat in postarea trecuta cu noul meu button pentru blog. In general ma feresc sa fac tutoriale legate de chestii in care ma consider incepatoare sau nu prea priceputa, dar cateodata mai mere si lupul mancat de oaie. Ca de fiecare data cand vine vorba de tutoriale va spun ca nu sustin ca e cea mai buna metoda sau ca sunt eu experta; ci ca va prezint lucrurile in felul meu si nu uitati ca daca aveti critici de facut tonul face muzica.

Pasul 1
Aveti nevoie de o imagine care sa va reprezinte blogul. In general imaginile mari nu prea sunt tentante pentru cei ce ar vrea sa puna butonul vostru pe blogul lor asa ca cel mai bine este sa va incadrati in limita de 200x200 px. Eu am depasit un picut in inaltime caci are 150x225 px :) Acum depinde foarte mult si de cum vreti voi sa arate. Pentru a micsora imaginea, pentru a o decupa...pentru a o edita eu folosesc Photoscape. Este un program grozav din punctul meu de vedere pentru ca este usor de utilizat, are multe optiuni si il puteti descarca gratuit de AICI

Pasul 2
Dupa ce ati creat imaginea perfecta pentru blogul vostru va trebui sa o uploadati (oare chiar exista cuvantul asta in romana?) pe un site ce gazduieste imagini. Eu am pus fotografia pe Picasa, dar cred ca stiti ca sunt nenumarate astfel de siteuri. 

Pasul 3
Acest site genereaza codul html pentru butonul vostru. Este foarte important sa aveti acest cod deoarece butonul va aparea cu o fereastra dedesubt in care va fi codul html necesar vizitatorilor vostri care vor sa apara la ei pe blog imaginea blogului vostru si la un click pe ea sa ii aduca direct la voi.

Pasul 4
Puneti butonul pe blogul vostru urmand urmatorii pasi:





Felicitari! Tocmai ati pus un nou gadget pe blogul vostru!
Pentru cei ce vor sa puna butonul altor bloguri la ei pe blog trebuie sa copieze codul din fereastra de sub imaginea acelui si apoi sa urmeze aceiasi pasi de mai sus.

Soricel

Sper ca v-a fost de folos. :)
Sa aveti o zi frumoasa!
Va pup!

6 comentarii:

  1. Multumesc, am sa incerc sa fac si eu...:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti iasa frumos si cand va fi gata il voi pune la mine pe blog ;)

      Ștergere
  2. Toata ziua m-am chinuit si basta. Picasa am descarcat-o dar nu se instaleaza pe calculator. Acolo ma poticnesc.... Mor de ciuda....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa instalezi picasa pe calculator? Imaginea pregatita pentru a fi buton de blog trebuie incarcata pe un site ce gazduieste fotografii ( photobucket, picasa...)

      Ștergere
  3. Gata Catrinel,butonul tau e la mine pe blog. Ma duc la cautat....Mersi pentru idee!!!

    RăspundețiȘtergere