luni, 9 iunie 2014

De luni...

...dimineata. :)
Zilele insorite din nou isi fac simtita prezenta dupa atatia nori si ploi. Am vazut anul acesta cele mai multe curcubeie din viata mea. Acesta a aparut chiar daca la noi nici macar nu a picurat. A aparut dintr-o data mare, lat, frumos. Am putut cu Andrei sa deosebim foarte bine culorile lui si iar am visat la comoara ce se afla la capat... la oala cu galbeni a spiridusului.
limonada
De ce imi plac curcubeiele atat de mult? Pai sunt frumoase, nu apar oricand si foarte des, dar cel mai important este ca eu le consider semne bune. Aveam nevoie de ceva optimism, iar vederea curcubeului asta imi aduce. 
Dupa o zi insortita nimic nu e mai fain decat un pahar cu limonada proaspata in care am tocat si frunze de menta, statul pe bancuta din curte, mirosind Caprifoiul inflorit si admirand cerul. As putea zice ca asta este incununarea unei zile perfecte. 

Probabil si astazi va fi o zi in care voi... bantui pe internet caci este sarbatoare si de maine mi-am propus sa daram muntii. Este incredibil cate lucruri se aduna de facut in doar cateva zile in care nu le bagi in seama. La ie nu am mai cusut caci am facut acea plasuta pentru Andrei (pentru plusuri) si m-au mancat degetelele sa tricotez putin. In afara de ciorapi niciodata nu am dus pana la capat un proiect tricotat. Oare de aceasta data voi reusi? 
Oare doamnei educatoare sa ii fac eu un cadou sau sa pun bani impreuna cu celelalte mamici? Pendulez... Si nici nu am vreo idee stralucita, iar timpul e limitat caci m-am trezit cam tarziu sa imi pun astfel de intrebari... 

Cu aceasta postare voi participa la Mosaic Monday.

Sa aveti o zi minunata!
Va pup!

2 comentarii:

  1. Ah, ce-as mai sorbi o limonada la umbra caprifoiului si as sporovai cu tine, ca tot e zi de sarbatoare si de mutat, muti muntii maine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu oameni frumosi oricand as imparti din limonada mea preferata, asa ca oricand eu te astept la mine. ;)

      Ștergere