marți, 3 iunie 2014

Grab my button :)

 De cand am schimbat aspectul blogului am fost foarte preocupata de acest lucru si in ultimele zile am stat mai mult la calculator; chiar foarte mult. Mi-am salvat tot felul de fotografii si chestii dragute de-a lungul timpului, iar ieri a fost o zi perfecta sa ma joc cu ele. Nu am avut internet toata ziua asa ca m-am ocupat numai de de acest lucru.
Am facut headerul blogului si un buton nou, nout. Mie imi place ce a iesit si mi se pare dragut. Daca asa vi se pare si voua, va invit sa il puneti si la voi pe blog, daca vreti. :)
Soricel

Astazi cand am avut din nou internet m-am repezit sa pun poza headerului si ce sa vad? Arata ingrozitor. In calculator era totul ok, dar cand o incarcam pe blog era mai inchisa la culoare, cu marginile accentuate... urata. Eu am mai zis candva despre acest lucru... ca atunci cand pun fotografii pe blog unele au aspectul modificat si nu mai arata deloc precum cele din computerul meu, dar sunt urate rau. Astazi am aflat in sfarsit cauza si am si rezolvat problema. 
Bloggerul foloseste Picasa pentru stocarea fotografiilor si la setari 
Auto Enhance
Off
Normal
High
era bifat Normal, iar Picasa imi modifica fotografiile. Acum Am bifat off si totul este in regula.Cred ca va puteti inchipui cat de incantata am fost cand am descoperit asta. Era asa de frustrant uneori...

Sa aveti o seara buna! 
Va pup!

6 comentarii:

  1. Este super. As vrea sa stiu si eu sa fac:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este greu... Mi-ai dat o idee de... tutorial. :)

      Ștergere
  2. Interesant!
    L-as pune pe blog la mine , dar habar nu am cum sa fac asta :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://en.forums.wordpress.com/topic/adding-a-button-from-another-blog-to-my-wordpresscom-blog Oare e de ajutor? Eu la wordpress nu ma pricep deloc, deloc, deloc. :(

      Ștergere
  3. mersic, mi-a fost de folos chestia cu setarea de la foto

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Ma bucur. :) Mi-ar fi placut sa imi dau seama mai demult si nu mai aveam atatea fotografii aiurea pe blog. :)

      Ștergere