miercuri, 11 iunie 2014

"Hamac" pentru jucarii

Asa cum mi-am propus, ieri am luat taurul de coarne si am daramat muntii, in sensul ca am facut curatenia pe care mi-am propus-o si am bifat tot de pe listuta mea cu lucruri de facut. 
Ca sa ma relaxez un pic i-am facut lui Andrei o bratara a prieteniei cu rosu si negru caci isi dorea una si nu aveam pe masura lui. Purta o bratara de piele cu tinte care era a mea si arata destul de aiurea caci ii era mare. Atat mi-a trebuit... sa ii spun ce este si cam ce inseamna. Ca acum va dati seama ca mai am de facut cateva ca doar sunt bratarile prieteniei, nu? Am facut ieri seara doua tare dragute, dar nu a vrut sa mi le lase sa le fotografiez pe lumina caci era nerabdator sa le daruiasca. Astazi din nou voi face noduri. ;)

Cred ca pentru orice parinte problema jucariilor este una majora. De fapt depozitarea lor este o greutate. Eu lui Andrei nu i-am cumparat jucarii decat uneori la aniversari, de Craciun sau cu ocazii speciale. Avand in vedere ca aproape deloc nu se joaca cu ele mi s-au parut bani aruncati pe degeaba. Am preferat sa fiu eu cea care in viziunea copiilor face cadouri... nasoale caci i-am luat mereu carti :))Dar acest lucru nu inseamna ca nu a adunat o groaza de jucarii...
hamac jucarii
Bunicii au grija mereu sa ne inoiasca stocul si oricine vine in vizita, bineinteles ca aduce o jucarie. O parte din ele le-am urcat in pod si fac rocada cu cele existente in casa din cand in cand. E faina reactia cand primeste jucariile ce nu le-a mai vazut de mult timp caci se poarta precum ar fi primit unele noi. Recunosc ca multe dintre jucariile marunte (surprize de la pufuleti si tot felul de prostioare dintr-acestea) le-am mai aruncat fara sa stie. Nu vrea sa renunte la nimic, nimic cu toate ca nu le foloseste, cu toate ca vede si el ca nu sunt pentru varsta lui. Imi spune ca le pastreaza sa vada cate a avut si ca toate sunt o amintire. Stie absolut fiecare lucru de la cine l-a primit. Are o tricicleta si un tobogan pentru copii mici pe care am vrut sa le dau din curte. Nu ma lasa. Toboganul as fi vrut sa il duc la gradinita, dar sunt sigura ca nu ar lasa pe nimeni sa se dea pe el. Ma gandesc ca poate va fi de acord cand va incepe scoala...
Diiucu are o camera mica, mica, mica de tot. E folositoare doar pentru a dormi, pentru a-si tine hainele si jucariile. Joaca si temele se petrec in sufragerie aproape mereu de... mami. :) Jucariile de plus se tot aduna si Andrei nici in pod nu prea vrea sa le ducem. Stateau claie peste gramada pe un dulap si cadeau de fiecare data cand deschideam un sertar. Am gasit tot felul de idei de a le aranja... frumoase, dar cam complicate pentru mine si buget. 
Hamacul pentru jucarii este perfect deoarece se face extrem de repede, este simplu, arata bine, este incapator si se realizeaza din putin material. Este un triunghi crosetat cu punct lantisor si picioruse mici. L-am terminat intr-o zi. Firul este de la un pulover pe care l-am desfacut, deci costuri 0. Ca sa nu gauresc prea tare peretii am folosit niste ace cu gamalie perluta pentru a-l prinde in cele trei puncte. Andrei cand l-a vazut a fost foarte incantat. Ma gandesc sa mai fac unul sa il pun deasupra ca sa aiba jucariile pe etaje. ;) Sper ca v-am oferit o idee buna in cazul in care nu o stiati deja. :D

Sa aveti o zi minunata dragilor!
Va pup!

15 comentarii:

  1. O idee formidabila! Bravo!
    Mdah , cred ca toti copilasii sunt asa , cu jucariile lor...e greu sa le dai...eu nici la 45 de ani nu renunt usor la plusurile mele si am vreo doua numai in masina....asa ca il inteleg perfect pe Andruska! Parafrazand celebra vorba a lui Thales din Milet , eu spun tuturor asa :"No li tangere cerculos meos". :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si eu sunt la fel. Adun tot felul de porcarii pe care nu ma indur sa le arunc. Am haine pe care nu le port, dar tot nu le zvarl. :D Daca nu m-as controla probabil as ajunge ca cei din emisiunile americane ce strang gunoaie de isi umplu casa.
      Nu Arhimede? :)

      Ștergere
    2. Daaaa...Arhimede , bata-l vina :)))))))))))))))))))))))

      Ștergere
    3. :D Numai el e cu pricina :))))))))))))

      Ștergere
  2. Minunata idea cu hamacul pt jucarii. Foarte practica si pt dormitoarele mici de la blocuri.
    Si eu tot inceperea scolii o astept pt a dona niste jucarii la gradinita sa nu am surpriza ca pune monopol pe ele acolo ca sunt ale ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe blogulet!
      Dormitorul lui Andrei e mai mic decat cel de la blocuri:) Cred ca merge in orice dormitor. Mie mi se pare ca arata bine.
      :D Iti dai seama ca le-ar folosi numai ei :))
      Te mai astept pe aici!

      Ștergere
  3. Pana si Ilincai i-a placut ideea ta. Foarte fain ti-a iesit. Deja cred ca ma tot repet, dar si ce daca, am sa tot spun: imi plac foarte mult tot ce iese din manutele tale magice si cochete (am observat eu ce unghii lungi ai;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa ii faci si tu caci este chiar util pentru plusuri. Economisesti o gramada de spatiu.
      :D Daca nu am unghii lungi ma simt ca si cum n-as avea degete :))

      Ștergere
  4. Si noi avem o gramada de jucaii si cu mare greutate doneaza ceva piticul meu. Ii spun" Sunt jucarii de bebe", iar el "si ce daca, eu nu sunt un bebe mai mare?". Alintatura. Vorba ta, jucariile mai mici - gen surprize de la pufuleti - sau cele neinteresante (din punctul meu de vedere, poate lui Stefanut i se par minunate) la mai dosesc si le arunc fara sa vada.
    Ideea mi se pare grozava, dar ma sperie gandul ca depozitate asa aduna praf si trebuie scuturate toate zilnic, maximum la 2 zile. Puiul meu are ceva probleme cu praful, alergie la acarieni si la ce o mai fi, etc.... lucru care ma termina psihic in perioada asta cand alergia isi face de cap. Prefer dulapuri, cutii inchise care se curata de praf mai usor, dar nu este chiar ieftin. Dulap, cutie, costa. Ideea ta este grozava si cu efort financiar minim. E fain tare hamacul tau. Bravo!
    Sa-l folositi sanatosi.
    Va pup.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca puiutul tau are alergie. Imi imaginez ca e tare greu, mai ales cu praful care da tuturor batai de cap. Eu habar nu am cand si de unde se aduna atata.
      Le scutur des si avand in vedere ca stateau pe un dulap (tot expuse) solutia aceasta este mai simpla deoarece le scutur si apoi le arunc in hamac. Inainte trebuia sa le aranjez de fiecare data frumos pentru ca altfel cadeau. In afara costurilor in ceea ce priveste dulapurile si cutiile mai este vorba si de spatiu.
      Multumesc!
      Multa sanatate! Va pup si eu! :)

      Ștergere
    2. Eu plusuriel te tin intr-un saculet cilindric, dar vad ca Stef devine receptiv la daruirea lor. De acestea cred ca voi scapa relativ repede. Are doar un catel pe care l-a numit Pusis, pe cand avea vreo 2 ani si pe care il tine aproape mai tot timpul. De ce Pusis? Nu stiu. Cand l-a vazut a strigat bucuros "Pusis!"si asa i-a ramas numele catelususlui. Este singurul plus de care este atasat.
      Da, lipsa spatiului o resimtim si noi acut. Apartamentul nostru este micut. Eu, daca as putea, as locui sub cerul liber sa ma satur de spatiu, dar.....

      Ștergere
    3. Felicitari atunci! Cred ca Andrei imi seamana caci se ataseaza foarte tare de lucruri si... recunosc... suntem cam egoisti.
      Andrei il are pe Ursulica. Ai ghicit :) e un ursulet :)) In rest vrea doar sa le aiba acolo.
      Casa noastra in aparenta este mare, dar spatiul efectiv de locuit pentru noi e mai mic chiar si fata de un apartament. A fost gandita initial strict pentru vacante la vremea ei de un burlac (sotul meu ce atunci nu se gandea la insuratoare, familie, copil etc.)

      Ștergere
    4. Ei draga mea,
      Am zis ca nu e atasat de plusuri, in rest strangem amandoi toate prostiile, spre disperarea lui tati. De cate ori deschid si eu un dulap hotarata si spun: gata, jumatate din continut il arunc.... aha. Sigur. Toate raman la locul lor, pe motiv ca "daca imi trebuie vreodata?" Am mai patit si am aruncat vreun flecustet (o bucatica de danteluta, o cutie minuscula) si la putin timp mi-a trebuit fix acel lucrusor. Strang tot. Si feciorasul meu este la fel de strangator (in afara de plusuri).
      Eu nu cred ca sunteti egoisti, ci doar mai atenti si mai atasati de lucrurile voastre.
      Referitor la spatiu, cred ca o casa mica are costuri de intretinere mai mici, avand in vedere ca la noi iarna este atat de lunga si friguroasa. Si apoi, oamenii buni incap oriunde.
      Daca as avea o casuta cu gradina si mi-as petrece timpul mai mult pe afara, nu as resimti asa de tare lipsa de spatiu. Dar nu mai zic nici pas, este casuta noastra, sa fim sanatosi si daca vrea Doamne Doamne, intr-o zi poate vom avea si casuta pe pamant ca de bloc sunt satula pana peste, peste cap.


      Ștergere
    5. Cat de bine inteleg faza cu "daca imi trebuie vreodata?" ! Am un dulap de bucatarie numai cu... prostii ce se incadreaza in aceasta categorie.
      Suntem... cel putin eu stiu ca sunt cam egoista.
      Neaparat daca este casuta sa aiba si gradina... Nimic nu-i mai frumos decat sa culegi roadele muncii tale...

      Ștergere