marți, 17 iunie 2014

Husa pentru tableta

La noi este... toamna. Stiu ca in calendar cand te uiti vezi ca este luna iunie si aud pasarelele cum canta vesele, dar ploaia mocaneasca si racoarea iti dau senzatie de toamna. Acest lucru contribuie la starea mea usor alterata si nu sunt in parametri optimi. Ce cuvinte folosesc si eu! :D 
Ieri a fost o zi ce a inceput prost, a continuat prost si s-a finalizat cam la fel. A avut Andrei testare la gradinita (las care am fost prezenta) caci va fi anul acesta va fi scolar, am avut sedinta cu parintii si la final de zi m-am harait un pic si cu sosul meu ca sa fie totul complet. Suntem un pic mai agitati in aceasta perioada si de aceea devenim un pic teposi. Nu, nu am sa spun nimic nici de testare si nici de sedinta. Cert e ca am avut o zi proasta.
De costumul lui Fat Frumos nu am scapat si pana joi trebuie sa fac ceva...
Intre timp am facut o husa pentru tableta lui Andrei primita in dar de la bunici.
Andrei adora culoarea rosie, iar eu ador bulinele asa ca am putut folosi un material ce l-am luat mai demult si am lucrat cu drag la aceasta husa.
In interior am folosit un material foarte moale, grosut si interesant care nu stiu ce e, pe care l-am primit in dar de la Arakelian. Cu aceasta ocazie iti mai multumesc inca o data pentru surpriza faina ce mi-ai facut-o atunci.
Husa s-a dovedit foarte utila cand am mai luat tableta cu noi pe unde am mai colindat.

De abia astept sa treaca serbarea si sa vina vacanta. 
De abia astept vreme calduroasa cu mult cer senin si zile calduroase.
Sa aveti o zi grozava!
Va pup!


12 comentarii:

  1. Si mie imi place husa asta!
    gata?Ati luat vacanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mana!
      Neee! Mai avem un pic, un picut. Scapam si de serbare si gata!

      Ștergere
  2. Vai ce minunatie! Ce-mi place:)) Numai pentru asa o husa mi-as lua tableta:). Parca mi-as face si eu una pentru leptopica. Vai voi asteptati vacanta si eu cand am auzit ca se primesc copiii pana pe 30 nu mai puteam de bucurie:)). Dupa va fi o particulara care ne mananca mult din banii de vacanta:). In Iasi sunt costume de inchiriat pentru copii pentru serbari. La noi anul acesta doamnele au dorit doar o tinuta mai festiva asa ca am putut imbraca copilul frumos dar firesc fara sclipiciuri si tuluri. Cine stie la anul? (presupun ca si rolurile cresc odata cu varsta)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Daca te hotarasti sa iti faci pentru laptop foarte fain de folosit pentru a-i da rezistenta este izolatorul acela ce se pune sub parchet.
      E greu pentru Andrei cu trezitul de dimineata...De aceea asteptam vacanta.
      Bineinteles, complexitatea rolurilor creste o data cu varsta. Mie mi-ar fi drag sa fac costumase de printese cu tulle, cu sclipici... :D
      Am inteles ca au preturi destul de... maricele raportand cu cat timp il folosesti, dar sa stii ca vorbesc cam in necunostinta de cauza.

      Ștergere
  3. E minunata husa ta! Mi-as face si eu o husa din asta pentru mine... sa ma imbrac cu ea adica... Un sarafan, ce, numai tabletele sa se eleganteasca?
    Si noi asteptam vacanta, fetele, se vede, sunt obosite, Maria cel putin e epuizata. Se trezeste si zice ca s-ar culca la loc. Ea e si foarte constiincioasa, face teme pana cade pe brazda. Copilu' micu' insa aplica principiul consumnului minim de energie, cand nu mai poate arunca cat colo si carti si caiete, gata, nu mai pot!!! SI asa ramane.
    Hai sa avem vara cu soare si zile bune! Pentru toata lumea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial am vrut sa imi fac o rochita din acest material. ;)
      Si eu am fost cred precum copilul mic de se mira mama absolut intotdeauna cum reuseam sa vin acasa cu note de 10. :))
      Sa dea Dumnezeu caci am nevoie si de zile cu soare, dar mai ales bune.

      Ștergere
  4. Testare la gradinita? Doamne! Oare cat vor mai chinui copiii? Doamna lui Stefanut nici nu se gandeste la asta. Zilele acestea ii lasa sa se joace, doar ca puiul meu tuseste si nu l-am mai dus.
    Husa este super! Tot ce este rosu sau de alta culoare si are buline, pentru mine este grozav. Perfectiunea este atinsa de combinatia rosu cu buline albe.
    La noi, pentru roluri mai deosebite inchiriem costume, asta si pentru ca nu sunt asa de creativa ca tine.
    Sper ca te-ai impacat cu sotul. Stii, dupa o mica ciondaneala, vine si impacarea cea dulce.
    Sa aud numai de bine de la tine.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, testare caci vor merge la scoala si vrea sa arate ca cei mici stiu si merg pregatiti in clasa 0. Au fost mici discutii in fiecare an cum ca cei mici vin nepregatiti de la gradi.
      Creativa pe naiba! In acest moment simt ca ma aflu intr-o bula de sapun si plutesc.
      Oooo! In ziua aceea bineinteles ca ne-am si impacat. Eu am impulsul de a scrie exact in momentul ala ce si cum simt.... Ne trece extrem de rapid caci ne iubim :D
      Nu auzi, dar asta e alta poveste. :(
      Te pup!

      Ștergere
    2. Ai un moment nasol cu framantari, stres, probleme de rezolvat. Va trece. Iti doresc sa treaca repede, sa va rezolvati problemele, sa vi se indeplineasca visele, sa fiti sanatosi si sa va bucurati de Andreiut.
      Eu cum nu am toate tiglele pe casa, cand se iveste o problema, am prostul obicei de a-i da proportii uriase, gigantice (in general cand este vorba despre Stefanut, mai cu seama despre sanatatea lui). Dar tot eu, din experienta am observat ca totul are o rezolvare si nimic din ceea ce se intampla nu este lipsit de sens. Un lucru care astazi imi pare o tragedie, in stitul "ca toate mi se intampla numai mie", se dovedeste in timp ca a fost ceva care m-a oprit de la a face un lucru care ar fi atras dupa sine consecinte mult mai grave.
      Bineinteles ca tu stii mai bine cu ce "monstru " te confrunti, dar iti doresc sa ai rabdare si sa ai incredere ca se va rezolva totul. Important este ca iubesti si esti iubita. Asta iti da forta sa mergi mai departe sa stii.
      Eu ma incapatanez sa am vesti bune de la tine, chiar daca am ceva timp de asteptat.
      Pupici
      Consuela

      Ștergere
    3. Gata! A trecut precum o ploaie de vara.
      Se pare ca suntem doua fara prea multe tigle pe casa :)) Vai! cata dreptate ai, dar cand citisem toate erau inca proaspete cu proportii gigantice. De aceea nici nu ti-am raspun caci te-as fi contrazis in mod cert. :D
      Nu ai de asteptat. Suntem bine si mai avem putin si mergem la serbare.
      Te pup! Mersi de incurajari... de sprijin! :)

      Ștergere
  5. si eu zic ca e adorabila husa! Ma bucur ca ai folosit materialul ( e un fel de fetru, cred, eu tot la dubluri l-am folosit, si am mai facut niste mici decoratiuni de pus in brad).
    Arakelian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      A fost perfect pentru husa caci e moale si grosut. Sa iti spun ca materialul acela superb cu rosu si niste pasarele albe nu m-am indurat sa il tai si tot astept proiectul perfect pentru el ca sa nu cumva sa il stric si sa imi para rau? :D

      Ștergere