vineri, 6 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data/ora)...
6.06.2014, noua...
Afara ...
este o vreme de parca incepe toamna si nu vara. Randunicile fac iar scandal, vecinul da muzica tare in masina lui cea noua, iar iarba din fata portii ma asteapta cuminte sa o tai. Mai am doar o bucatica deoarece vecina noastra s-a ocupat de restul... Doamne ce manuta de femeie destoinica! E uimitoare vecina mea.
În casa ...
pustiu.
Din bucătărie ...
acum nu sunt decat ultimele placintute cu branza, ceapa verde si marar pe care le-am facut ieri. Eu am fost foarte, foarte incantata de cum mi-au iesit. 
Mă gândesc ...
ca timpul trece atat de repede si ar trebui sa nu imi mai pierd vremea cu nimicuri.
Am învăţat ...
ca trebuie sa zambesc cat mai mult. Zambetul e magic si puternic.
Imi doresc ...
sa ne fie bine. 
Ce mai mesteresc ...
 pentru camera lui Andrei fac o plasa ce se pune in colt ca sa isi tina jucariile in ea. Dupa ce termin o pun pe blog bineinteles.
Citesc ...
Intentionez sa citesc o carte ce mi s-a parut interesanta  ''Drumul catre tine insuti" de S. Peck la recomandarea depe blogul  Irinei.
Ascult ...
ce nu am mai ascultat de o vesnicie... Rammstein. Ce ma bucura enorm este ca lui Andrei ii place la fel de mult pe cat imi place mie. Din pacate sosul nu e asa de incantat ca noi. Nu-i bai! Ascultam cand nu-i acasa. :D
Imi plac ...
florile de nu ma uita.
Saptamana care a trecut...
a fost interesanta...Am aflat despre mine lucruri pe care nu le stiam.
Ieri...
m-am jucat mai mult ca de obicei cu Andrei, am lucrat mai mult si a fost o zi frumoasa.
Astazi ...
termin ce am de facut la computer, pun o emisiune si ma apuc de crosetat chestia aceea pentru Dei.  Vreau sa o termin astazi. Bineinteles ca voi face mancare si voi lucra cu Diiutu, dar acestea sunt de la sine intelese. ;)
Pentru maine...
in prima parte a zilei am ceva planificat, dar dupa aceea probabil voi mai coase la ie dupa ce termin ce am de facut acasa.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Initial alta trebuia sa fie, dar Silvester este irezistibil. ;)
De pe facebook culeasa.
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain si cu mult soare!
Va pup!

4 comentarii:

  1. Imi place ca esti perseverenta legat de ie, te-a prins asa de frumos acest proiect incat astept eu cu nerabdare sa te vad imbracata cu ea, dar tu! Legat de Raimmstein eu nu il ascult deliberat dar nu ma deranjeaza sa-l ascult la radio de exemplu, insa parintii mei sunt fani si cand a fost concert la Bucuresti au vrut sa se duca, dar le-a fost rusine ca au de 3 ori varsta celorlalti spectatori si au renuntat... SI eu pun muzica de obicei cand am de facut treburi casnice:)), dansam si paturim haine, facem curat, e amuzant si nu mi se mai pare o corvoada. Sa ai un week-end plin de bucurie si spor la ie :), a si plin de soare (la noi azi e o explozie de lumina, sper ca si la voi la fel)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un proiect drag... e pentru sufletul meu mai mult ca oricare altul.
      Ce faini parinti trebuie sa ai daca au asa gusturi la muzica! Eu sunt absolut sigura ca s-ar fi simtit minunat; caci tinerii din jurul lor care s-au dus la concert sigur nu au astfel de prejudecati legate de varsta. Pacat...ca nu au fost.
      E fain sa dansezi si sa faci treaba. Eu il pun pe Andrei cateodata sa aleaga muzica pe youtube. Are gusturi bune :D
      Pana ieri a fost tare urat, dar azi chiar este o zi superba.

      Ștergere
  2. M-ai facut curioasa cu plasuca pentru jucarii, mai ales ca, daca am inteles eu bine, o incepi si o termini in aceeasi zi? Ai promis poze, deci... astept. Si eu ascult muzica atunci cand lucrez, orice as lucra. Spre exemplu in ultima vreme l-am "corupt" pe Cornel sa stea cu mine la bucatarie pana noaptea tarziu, eu cos, el citeste si ascultam muzica pe care o pune el pe laptop. Ii pica ochii in gura bietului om dar eu nu-l las sa plece la culcare, ca n-are farmec daca stau asa singura. Sunt in stare sa ascult si muzica lui mai "zdranganita" numai sa nu plece :) Bine, pana la un punct...
    Hai, spor la trebi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merge extrem de repede lucrul la ea intr-adevar. I-am facut fotografii si o pun cand ii vine randul ;)
      Si mie imi place sa il am pe Adi... asa... prin preajma cand lucrez, chiar daca nu vorbim ci facem fiecare altceva. E placut sa fie langa mine in aceeasi camera...
      Multumesc!

      Ștergere