vineri, 13 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

Corcodusa in fiecare vineri ne gazduieste jurnalele.
Astazi (data/ora)...
vineri 13 :D
13 iunie 2014, opt si...
Afara ...
e tare fain desi bate un pic vantul. Gradinuta e din nou frumos aranjata si sper surprinderea mea au rasarit fire de patrunjel, marar, iar rosiile au floricele. 
În casa ...
o liniste tare placuta. Baietii sunt plecati... Calculatorul sotului pe care il folosesc in ultima perioada mult mai des e tare silentios.
Din bucătărie ...
o ciorba de legume pe care o voi drege cu smantana si o prajitura din branza proaspata pe care o mananc doar eu. 
Mă gândesc ...
sa ma vopsesc roscata, sa ies mai mult in curte (nu reusesc sa ma mobilizez sa ies din casa), sa fiu mai draguta chiar si cu cine zic eu ca nu merita asa de tare...
Am învăţat ...
sa nu ma mai plang atat de mult. Uneori ma plangeam si de lucruri aproape inexistante. 
Imi doresc ...
o gradina, o curte mare cu animale si iarba verde; sa ii iasa sotului meu ce si-a propus; sa fim total independenti. 
Ce mai mesteresc ...
 Lucrez la mai multe lucruri: ia mea, o vesta sau cardigan (inca nu m-am hotarat daca va fi cu maneci sau nu), bratari pentru prietenii lui Andrei si curand ma apuc de costumul lui Fat Frumos.
Citesc ...
Trebuie sa dau iama in biblioteca prietenei mele si sa imi fac neaparat timp pentru citit.
Ascult ...
gainile si puii vecinei, pasarelele de afara si in curand o emisiune in timp ce voi coase.
Imi place ...
ciocolata cu menta.
Saptamana care a trecut...
nu stiu... ma cam ingrijoreaza ca nu am o viziune clara a zilelor ce au trecut... Nu stiu... oare se intampla asa pentru ca fac cam in fiecare zi aceleasi lucruri?
Ieri...
am pus la punct "limba" de pamant din curte.
Astazi ...
totul e cum trebuie prin casa asa ca voi coase ,sper, toata ziua. Mi-am propus sa termin inca unul din raurii de pe pieptul iei pana luni.
Pentru maine...
nimic interesant.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

2 comentarii:

  1. Si eu sunt innebunita dupa ciocolata de menta! :)) Si aia neagra cu portocale! ma rog , coaja de portocala confiata! :))
    Cred ca arata bestial gredina ta...Mie inca nu mi-au facut floricele rosiile , desi sunt un boschet mare si inalt.
    Spor la cusut...eu inca mesteresc la crosetat...am o tona de idei in cap , insa nu am ore destule sa duc totul la final , cum vreau eu si ajung iar la intrebarea : de ce nu e timpul elastic? :))))
    Roscata? Hm...mai gandeste-te! Ai tenul alb si parul roscat il va deschide si mai tare!
    Va tin pumnii sa va iasa ceea ce v-ati propus!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Cioco cu coaja de portocala...mmmm...
      Nu stiu daca arata bestial... e mai saraca fata de alti ani gradina mea. Ii fac poze zilele astea.
      De asta si vreau. Daca as putea ramane alba, alba, alba si vara precum sunt in iarna! Lui Adi nu ii place si stiu ca un corp bronzat arata mai bine, dar eu is mai ciudatica...Oi fi trait in vremurile cand bronzul era semnul oamenilor ce nu faceau parte din inalta societate si o adevarata lady trebuia sa aiba tenul alb ca spuma laptelui?! Bunica imi povestea ca pe vremea ei fetele bogate ale satului isi faceau o crema speciala si se imbrobodeau, se imbracau cu haine care sa acopere cat mai mult ca sa nu le prinda soarele. De aceea imi place si oja rosie... ca imi face mainile mai albe.
      Multumim! Avem nevoie de pumni stransi...
      Pupici!

      Ștergere