vineri, 20 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

Am avut niste zile cu ceva nori pe cer (si nu ma refer la vreme), dar asa cum spunea draga de Consuela, cand nu ai toate tiglele pe casa le dai o valoare mult mai mare si tragica, avand senzatia ca nu se vor mai termina niciodata. Din cand in cand ne mai trebuie cate o scuturatura dintr-asta ca sa ne dam seama de anumite lucruri si dupa aceea sa avem iar ochii stralucitori de drag si fetele senine. Da! Ati ghicit bine... norii au plecat, soarele a rasarit si a aparut si un curcubeu.

Astazi (data/ora)...
20. 06. 2014 Ieri am facut 5 luni de cand nu mai fumez.
Cand m-am trezit era 5... acum sase si ceva... ups! Sapte s-a facut.
Afara ...
vreme de toamna. Daca nu ar canta pasarelele nu as crede ca e trecut de mijlocul lunii iunie. 
În casa ...
liniste. Doar tacanitul tastelor se aude. Baietii fac nani.
Din bucătărie ...
Diiucu mai are ciorbita. Imi ramasese niste compozitie de la dovlecei umpluti si am folosit-o ieri la paste deoarece eu nu pun orez in ea ca sa manance cupilu' mic. Dragului nu prea i-a placut , dar a mancat.Astazi nu stiu...  
Mă gândesc ...
la ce am de facut.
Am învăţat ...
(dar tot nu cred de fiecare data) ca tot ce aparent este o suparare are un motiv foarte bun in spate si aduce ceva frumos dupa. Asa cum spune mama cand o sun daca sunt suparata... Dumnezeu le aranjeaza pe toate. Soarele mereu iese dupa ploaie, dar nu atunci cand batem noi din picior ca vrem. 
Imi doresc ...
sa fiu mai relaxata, sa nu mai analizez, sa am o doza mai mare de... nepasare. 
Ce mai mesteresc ...
Am lasat ia de-o parte si fac vesta pentru tanti postal (asa ii zice Dei doamnei de la posta). Sper sa o termin cat mai repede ca am pofta de cusut.
Citesc ...
Pinochio-cartea ce a primit-o Andrei la sfarsit de an.
Ascult ...
acum? un sforait, dar nu spun al cui. 
Imi plac ...
linguritele cu coada lunga. Sa nu radeti, da? 
Saptamana care a trecut...
a fost interesanta si am aflat o gramada de lucruri.
Ieri...
a fost o zi grozava. Nu am mai ras cu atata pofta de foarte multa vreme. 
Astazi ...
voi croseta cat mai mult dupa ce voi face curatenie si mancare.
Pentru maine...
nu stiu... depinde de vreme.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Costumul lui Andrei facut cam la repezeala si cam fara chef... V-am spus doar ca am avut ceva norisori... Acum imi pare rau caci l-as mai fi bibilit un pic, dar atunci nu am putut. Nu-i bai! Zilele nu au intrat in sac si costumase pentru serbarile lui Dei voi mai face.
Cred ca fata lui Diiucu spune tot.

Corcodusa in fiecare vineri ne gazduieste jurnalele.

Poze de la serbare mai pun zilele acestea.
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!!!
Va pup!

12 comentarii:

  1. Ma bucur ca nu m-ai lasat sa astept mult vestile bune.
    Felicitari pentru lupta impotriva fumatului. Mult succes in continuare, sa nu ma dezamagesti. Eu sunt dovada vie ca se poate fara fumat. Am 7 ani de cand eu si tigaretele ne-am spus adio.
    Cat priveste costumul, nu se compara cu cel facut pentru rolul Stefan cel Mare, dar nu e chiar asa de rau, sa stii Ai avut o pasa proasta, ti-a trecut. Gata. Oricum Andreias are o mutrita foarte expresiva, ce mai!
    Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos si vacanta placuta, cu mult soare si distractie.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      Stiu ca se poate si sunt fericita ca nu mai vreau sa fumez si ca nici tentata nu sunt. Ma bucur ca am mai incercat mai demult si am dat gres ca acum stiu sa evit capcana incercarii unui fum de proba.
      Ai pus punctul pe I. De aici vine supararea ca nu am facut un costum mai frumos... Stiu ca pot si stiu ce am facut inainte. Clar nu suporta comparatie, dar asta e... S-a dus...
      Multumim! Te pupam!

      Ștergere
  2. In primul si in primul rand vreau sa-ti spun ca ma bucur enorm ca a aparut curcubeul... Sa stii ca a aflat tot familionul ca la tine "ploua" si ne intrebam cu totii cam cat de consistenta e "ploaia" ta. Toata lumea spera sa fie doar o "ploaie" din aia scurta de vara si ma bucur ca asa a fost.
    Diiutu e scumpic orice mutrita ar face, iar costumul e rezon, pana la urma e de unica folosinta, nu? Ca alta serbare imbracat asa nu mai face, deci e mai mult decat perfect!
    Iar m-ai luat prin surprindere cu postarea jurnalului tau, iar am zis: "e deja vineri"? Cred ca ma apuc si eu de jurnalele astea... :)
    Zi insorita iti doresc! De fapt nu, saptamana... luna... an insorit! Hai viata insorita!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc dragilo! Eu cred ca gandurile bune emit energii pozitive si sunt sigura ca ajuta. A fost o ploaie scurta si furioasa, dar trecatoare.
      Da! Exact acest lucru il comentam cu Adi cand coseam costumul... ca pentru o singura data cam multa energie consumata, dar imi place sa fie frumos.
      E fain sa le faci. Cand le recitesti e interesant. :)
      Multumesc mult! Si voi sa aveti parte de aceleasi urari! Va pup!

      Ștergere
  3. Heeei....ce frumusel de printul! :))
    Sa aveti un weekend fain , chiar daca ploua cu bulbuci la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Nu ploua cu bulbuci :( ploua mocaneste exact ca in toamna. :(

      Ștergere
  4. Ai un print de nota 10 plus ! ce curcubeu mai cauti tu pe cer, cand ai zambetul acesta al lui Andrei ? l-as pune in rama !
    Abia astept sa vad vesta crosetata.... si mda, nu ar fi rau sa incep si eu acest jurnal pe blog ...poate asa se mai sterge praful ....Oare trebuie vreo inscriere mai speciala ? invata-ma , te rog ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea! Ufff! cum stii tu mereu sa aduci alinare oricui si oricand!
      Mai am de lucru la ea. Nu este foarte deosebita caci este aproximativ acelasi model cu celelalte. Ii dau zor. :)
      Nu iti trebuie o inscriere speciala. Daca doresti doar o data pe blogul Corcodusei te inscrii in lista blogurilor ce participa la acest jurnal. Linkul este in postarea aceasta, sub fotografia cu Andrei. Vei observa ca pagina de jurnal pe care o am eu e un pic diferita... Unele fete mentioneaza si un citat preferat, o melodie, un film. E lejer. :)
      Ma bucur cand ma vizitezi... :)
      Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Felicitari pentru determinare si perseverenta. Cat de frumos copil ai, e un print adevarat! Catrinel te rog sa ma ajuti cu un sfat de crosetat : fac o caciulita copilului meu - 3picioruse duble, doi ochi de lant, alte trei picioruse si tot asa, eu adaug la fiecare rand cate 3 picioruse in plus, la spate, asa se lucreaza o caciulita (ma gandesc sa nu-mi iasa stramba). Poti sa-mi spui cum se face corect ca sa iasa mai larguta cu fiecare rand?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Esti foarte draguta!
      Nu stiu daca tu stii sa citesti scheme. In cazul in care stii iata o schema pentru o caciulita cu gaurele cam cum ai vrea tu : http://shorichitz.blogspot.ro/2012/03/schema-caciulita.html
      Cred ca ar iesi stramba daca inmultesti doar la spate. Trebuie inmultit pe parcursul intregului rand. Daca nu stii a citi schema te rog sa imi zici si o voi descrie in cuvinte. Masori pe varful capusorului si cand hotarasti ca ai inmultit destul repeti acelasi rand pana obtii adancimea dorita. Sper sa iti fie de ajutor. Daca nu, nu ezita sa ma intrebi ca te ajut cu draga inima. :)

      Ștergere
    2. Catrinel am o singura intrebare, cerculetul inseamna 1 ochi sau 2? Am vazut si caciulita, vai ce frumoasa ai facut-o!

      Ștergere
    3. Este un ochi de lantisor. Eu lucrez un pic mai largut, dar daca tie ti se pare prea putin 1, poti face 2. Nu afecteaza cu nimic modelul. :)
      Caciulita aceea e de la inceputurile mele. E prima pe care am facut-o si am vandut-o. ;)

      Ștergere