miercuri, 18 iunie 2014

Ploaia

Ieri am stat pe balcon cu Andrei si am urmarit cum venea ploaia din balta catre noi.
Mai intai am vazut cum norii purtati de vant se roteau, se rasuceau ca intr-un dans hipnotizant si se strangeau, se adunau... Vuia! Se auzeau stropii cum pleznesc apa si tot ce intalnesc in cale.
Vuietul venea din ce in ce mai aproape, iar aerul cald de mai devreme se racea...
O vedeam... ploaia era in fata noastra, dar inca la departare de noi.
Acolo in spate nu e ceata, ci atat de tare ploua.
Au inceput si primii stropi...
apoi.... dezlantuirea



Nu am avut parte apoi nici de curcubeu, dar nici de soare... :(

Ce a invatat Andrei?
A invatat sa aiba rabdare, sa asculte si sa observe schimbarile... cum ploaia se aude din ce in ce mai tare cu cat se apropie, cum aerul devine mai rece si vantul bate mai tare cu cat ploaia este mai aproape. A observat ca norii sunt usori si vantul ii poate misca si purta incotro bate el. Am discutat despre ce este de fapt un nor si ca exista mai multe tipuri. Am putut trage concluzia la final ca si aceasta a fost una din lectiile din scoala de acasa :)


Va doresc sa aveti o zi minunata si foarte diferita de pozele mele!
Sa aveti zambete in suflet si pe chip!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Imi place scoala voastra!
    Aceste lucruri le va mai dezbate si in clasa a III-a,dar acum a vazu-o in direct si sigur va tine minte.
    Pupici si vacanta placuta,si spor la scoala de acasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Daca vine din partea ta ... dna invatatoare, cu atat mai mult ne bucuram.
      Nu am discutat la un nivel mare, ci asa usurel... de gradinita. Eu din clasa a treia imi aduc aminte doar "orizontul". Stiu ca definitia imi daduse batai de cap, dar habar nu am de ce.
      Multumim! O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Asa sunt ploile de vara! Am avut si noi ieri parte de unaaaa, mama, mama! Dupa ce s-a potolit, s-a facut frumos afara si am iesit si la o mica plimbare pe seara!
    Numai bine, Soricel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ploi de vara si vreme de toamna... E racoare la noi si innorat mai tot timpul.
      O zi grozava, Vulpita! :)

      Ștergere
  3. Ce minunate poze. Am visat ca eram la voi in balcon si uite ce poze pui tu astazi:). Asa as vrea sa vad cum miroase la Dunare cand incepe ploaia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vii zilele acestea ai sansa sa vezi cum miroase deoarece vor fi zile ploioase. ;) Nu imi dau seama daca are un miros specific, dar isi schimba culoarea si pare un pic inspaimantatoare. Cunoscandu-ti dorinta de a veni in Delta imi imaginez ca ai avut un vis frumos.

      Ștergere
  4. Frumoasa si fascinanta lectia despre ploaie!
    Ma uitam la poze si parca simteam mirosul prafului ud de ploaie....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine m-a fascinat cum se auzea vuietul acela din ce in ce mai aproape. Daca ne-ai fi vazut cum stateam cu urechile ciulite ca soarecii ce asculta venirea matei! :))
      Ador mirosul asta!

      Ștergere
  5. Nu stiu unde s-a dus comentariul meu...a zis ca-i eroare...nah , mai zic o data ca e fascinanta lectia despre ploaie si pozele tale m-au dus cu gandul sa simt mirosul prafului ud de ploaie...Va pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca iar cei de la blogger fac unele schimbari si uneori chiar cu eroare comentariul apare. :)
      Noi sa fim sanatosi! :P
      Te pup! Sa ai o zi grozava!

      Ștergere