sâmbătă, 21 iunie 2014

Serbare

Cred ca in aceasta perioada majoritatea blogurilor ce apartin mamicilor au fotografii si povestioare legate de serbarea de sfarsit de an scolar.  Pentru noi a fost ultima serbare din gradinita deoarece incepand cu aceasta toamna voi avea un scolar ce va fi in clasa 0.

De data aceasta pot spune cu draga inima ca mi-a placut. Doamna nu s-a mai complicat cu piese de teatru, iar copilasii fiind mai marisori s-a cunoscut. Fiecare si-a spus poezioara, si-a cantat cantecelul si nu au mai stat in brate la mami, nu au mai plans, nu au mai refuzat sa isi deschida guritele. Din cate am vazut si doamna era mai relaxata putin.

Ati vazut bine! Cupilu' a ramas fara lopetelele din fata. E foarte, foarte haios si sasait. Nu vrea sa stea la pozat deloc asa ca am profitat de ocazie la serbare cand nu era atent la aparat. Mie mi se pare dragalas... I-am repetat-o de atatea ori incat nu mai are nici o problema ca este stirb, numai ca mai nou nu prea sta la pozat.

La final au avut un fel de mic carnaval cu mascute. 

Nu stiu cum facem ca de fiecare data la serbare Diiucu este exact inainte de tuns si are parutul cam marisor. :)) Eu zic ca nu-i bai la ce freze fistichii se poarta acum. 
Credeti ca anul acesta n-am mai facut poze cu tomberoanele ce stau de frumusete pe holul scolii? E singurul loc mai luminat si aranjat frumos cu flori. Presimt ca devine o traditie. :)) 

A fost frumos. 
Gata! Suntem in vacanta pana in septembrie, insa scoala de acasa simt ca acum incepe cu adevarat. Nu va imaginati ca vacanta lui Dei va fi un calvar caci ne vom distra asa cum am facut-o si pana acum... poate chiar mai mult.

De provocarea cu fotografiile nu am uitat. Imi pare extrem de rau ca nu am reusit sa tin pasul asa cum mi-as fi dorit...zilnic, dar asta este. Nici vremea aceasta ploioasa nu prea imi este de ajutor.

Sa aveti un sfarsit de saptamana cu soare si distractie!
Vacanta placuta copilasilor!
Multa bafta copiilor ce au examene!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Ce fotografii frumoase si ce print frumos! Parca sunteti mai frumosi decat in poza de anul trecut, cel putin tu esti mai senina. Pai cum se arunca gunoiul in tomberoane daca sunt flori? Nici nu stiam ca mai exista floarea aia curgatoare ca un marar - si noi aveam clasa plina...Vacanta placuta sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Cred ca ai dreptate... Ma bucur mai mult de orice lucru.
      Tocmai asta e stupiditatea... ca acele tomberoane nu sunt folosite ca sa nu se... strice, murdareasca. :)) Probabil si poza de clasa a IV a tot cu ele o vom face. :))
      Floarea aceea se numeste umbra iepurasului.
      Multumim!

      Ștergere
  2. Ce frumosi sunteti.vacanta placuta dragilor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti tare frumosi! Andrei este superb si tare haios! Dragul de el, tare scump mai este! Weekend placut si mai ales vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vacanta la superlativ si voua! :)
    Andruska este delicios fara dintisori si lasa-l cu parul mare ,mamica lui....ca asa poarta baieteii rebeli...Daca-l vezi pe al meu cupil ce pleata are , te sperii...
    May , tare imi plac pantofii tai...iar mataluta arati demential , fata mea draga! Te imbratisez , frumoaso!
    Sa aveti o saptamana minunata si sa se opreasca ploile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumiiim!
      Nu ma sperie pleata, dar el nu-i nici asa, dar nici asa. :D Cand va creste mare nu as avea nimic impotriva daca aceasta ii va fi dorinta ( pentru ta-su traditionalist nu garantez :D ), insa cand sunt mititei baietii imi plac frumos frezati.
      Pantofiorii i-am primit de ziua mea. O prietena m-a pus sa comand pe net ce imi place. Wow! Mersi! Uite cum ma faci sa zambesc, dar si sa rosesc. Multumesc pentru complimente!
      Azi a fost fara ploi, dar cica de maine o luam iar de la capat...
      Te pup!

      Ștergere
  5. Azi dimineata , apropos de inrosit... :))))) am intrat pe poarta la job si de la poarta pana la intrare sunt cam 10 metrii de mers...si la intrare este o platforma , asa , dupa ce urci scarile ,ca o terasa imensa , unde stau colegii la fumat...si veneam asa , agale , nici nu ma uitam atenta si dau sa urc scarile si privesc in sus , unde erau doi colegi de ai mei si jandarmul [ca e institutie pazita] , care ramasesera cu ochii pe mine...pur si simplu se benoclau la mine cu ochii maaaari si cu mana cu tigarile la jumatate distantei catre gura...WTF? mi-am zis si i-am intrebat serios :"La ce va holbati?" Aaaa , nu , ei nu se holbau , nu-i nimic...a nu....Pana mea , poate eram murdara pe fata :))))) Noooo , cand am dat sa intru pe usa , am auzit in spate , mai mult asa , incet...."Pai esti frumoasa!". Hai sa mori tu , am zis si am ras!....Asa ca , daca ti se spune ca esti frumoasa , inseamna ca esti si gata! Si eu nu zic de dragul ziceri :) de fel sunt zgarcita cu cuvintele....Eu te vad frumoasa! :D <3
    P.S. Alex s-a tuns ieri...periuta , poti sa crezi? de buna voie si nesilit de nimeni! :))))) I-o fi spus gagica , poate! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ti-au facut ziua tare frumoasa! Ce bine ar fi daca macar din cand in cand ne-am putea privi prin ochii altcuiva.
      Inca o data multumesc! :D
      Acu' ma faci curioasa. Periuta... hmmm. Am fost si eu o data tunsa asa... de fapt am fost periuta dupa ce am fost cheala bec. :)) Iti imaginezi ca o prietena de-a mea a incercat sa ma tunda periuta din foarfeca? :)))) Eh! Povesti din tinereti zburdalnice! :P

      Ștergere