duminică, 29 iunie 2014

Seri de vis

Aseara nu stiu ce am avut, dar abia pe la ora patru am adormit. Desi am avut doar cateva ore de somn, nu ma simt obosita, dar am o durere sacaitoare de cap. 
Astazi este o sarbatoare foarte frumoasa si este ziua de nume a mamei. Ce sa ii zic eu mamei altceva decat sa... imi traiasca sanatoasa, linistita, implinita? 

Mereu sunt intrebata daca am terminat ia... Aceasta e treaba migaloasa dragilor si eu nu pot sa ma ocup de ea decat in momentul in care treburile casei sunt terminate, copilul si sotul satui si multumiti. Nu-i bai! Eu am spus ca nici nu mi-am pus problema sa ma grabesc. Sunt la al doilea dintre raurii de pe piept.

De la o prietena draga, deocamdata doar virtuala (era cat p'aci sa ne vedem... atat de aproape o fost- ea pe apa, eu pe mal) am primit un dar. Din acel dar totul mi-a placut nespus, dar ghergheful mititel este perfect si imi propusesem mai demult sa imi iau unul. Este super si ma bucur ca vanzatoarea de la mercerie te-a convins sa le iei in locul unuia mai mare. Multumesc nespus pentru tot! Sper sa ma pot revansa vreodata pentru zambetul si bucuria ce mi le-ai oferit.
In fiecare seara dupa ce terminam ce am avut de facut peste zi, eu si Andrei iesim la poarta. Eu imi iau locul  pe scarile de la Dunare, iar el se joaca cu ceilalti copii, se da cu bicicleta sau pescuieste. De fiecare data cand ies si asist la spectacolul apusului ma simt norocoasa si binecuvantata ca locuiesc intr-un astfel de loc si ca imi pot creste copilul aici. Sunt fericita ca pasii m-au purtat spre acest loc, cu toate ca am avut in acel moment de ales si ca l-am intalnit pe dragul meu.
Intotdeauna turistii se uita curiosi la mine. Pe de o parte vor sa stie ce cos si pe de alta nu sunt obisnuiti cu imaginea aceasta. Rar mai vezi pe cineva lucrand manual ceva la poarta asa cum faceau bunicile noastre. Stati sa vedeti cum se vor uita cand voi tricota sosetele sotului meu pentru la iarna. :))
In rimp ce eu ma relaxam cineva trebuia sa munceasca sa aduca mancare in casa...
....concentrare maxima....
.....si hatz! punem de o ciorba de peste... pentru pisici. :P 
Ce fericit a fost sa prinda primul pestisor pe anul acesta! De abia asteapta sa mearga si diseara la pescuit si trebuie sa recunosc ca si eu desi nu voi lucra astazi... 

Sa aveti o duminica frumoasa!
Va pup!

18 comentarii:

  1. Cand am trecut eu spre Sulina, prin fata casei tale, a fost o aversa de ploua cu bulbuci :).
    Ma bucur ca ti-am oferit ceva util. Si eu am unul ;) - dar pana la ia mea de vis ... mai e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare nu o fi fost cand eu cu Andrei am studiat ploaia?
      Este grozav! Numai pe el il folosesc acum. Multumesc! Sper sa te apuci caci este ceva magic. ;)

      Ștergere
    2. si m-am apucat.
      Nu o sa fie o ie veritabila, pt ca nu am inca curajul sa ma apuc sa cos altita/rauri, ci doar voi face 4 patrate, tivite manual, si imbinate cu crosetul. Sus inca nu stiu cum o voi increti.
      E un pas pt ia adevarata care va veni - ma obisnuiesc cu acul in mana, cu materialul, deja nu mai numar firele care le iau la tiv....

      Ștergere
    3. Poti folosi un incret simplu bagand un fir prin tivul de sus de la gat sau poti folosi tutorialul Inei cu pielea de gaina sau burta vacii.
      Eu ma bucur ca te-ai apucat. Tii minte ca si eu am zis ca prima data voi face o bluza gen ie si nu ia din prima? Cand am avut materialul in mana de ie m-am apucat si nu de ce voiam initial. :D
      Mult spor iti doresc si sper ca in curand de IE sa te apuci!

      Ștergere
  2. Ce frumosi sunteti amandoi pe malul Dunarii, fiecare concentrat la treaba lui. Fir intins si azi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Da! Asta simt si ii multumesc lui Dumnezeu pentru acest lucru.

      Ștergere
  4. aceasta postare are un aer aparte, foarte ... calm, asa.
    hai sa stric eu atmosfera cu intrebarea: nu te casapesc tantarii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este atmosfera.
      Tantarii apar dupa ce apune soarele de tot, iar la acea ora ne retragem la dus si la somn. Daca avem musafiri mai stam pe afara, dar nu sunt atat de multi incat sa nu ii alungam cu spirale si Autan. In general imediat dupa apusul soarelui bazaie cam o ora si dupa aceea gata. Tantarii din Delta sunt mai mult povesti sau da... te mananca daca esti noaptea in balta. Aici am prins doar un an cu ceva mai multi tantari. E ok avand in vedere ca am 8 ani de cand locuiesc aici.

      Ștergere
  5. Cred ca din tot ce am vazut pe blogul tau postarea asta imi place cel mai mult. Sunteti ca pliantle de vacanta, asa frumosi si senini si Andrei bronzat si cu talpicile pe pietre si peisajul minunat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Sa stii ca mi-am propus chiar daca stau acasa, fara sa calatoresc, sa tratez vara aceasta ca pe un concediu :P Va asteptam si pe voi! :)

      Ștergere
  6. Cat de frumos iti iese ia! Este intr-adevar, lucru migalos, e bine ca ai rabdare.Peisajul este splendid! Cata liniste inspira! Imi vine sa-mi fac bagajul si sa plec din Bucuresti unde-oi vedea cu ochii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Este migalos, dar daca nu mi-am propus sa o fac rapid lucrez la ea cu rabdare si mult drag. Se poate ajunge la noi cu masina sa stii ;) asa ca poti... vedea cu ochii inspre noi. :D

      Ștergere
  7. Revin eu cu intrebarea: ai terminat-o?
    Modelul folosit este Dobrogean? Ai vreo poza cu camasa dupa care ai luat modelul?
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate in ultimele luni nici nu m-am uitat macar la ea... nu am mai putut.
      Este din zona Dobrogei de N. Am luat modelul de pe siteul Muzeului de Etnografie Tulcea. Era rosu cu albastru, dar eu am preferat asa.
      Pupici!

      Ștergere