joi, 26 iunie 2014

Vesta

Astazi e o zi asaaaa... nici nu merge, nici nu sta. Nu imi vine sa cred ca e trecut de ora 12.
Poate starea aceasta usor tensionata este indusa si de vremea ciudata si de fluctuatia luminii caci soarele ba intra in nori, ba iese. 
M-am enervat putin cu aparatul foto care s-a hotarat sa se inchida din cauza acumulatorilor terminati exact cand faceam poze la ce am terminat azinoapte. Vesta trebuie data, pozele au iesit cam.... :( , dar asta avem, cu asta defilam.
Am incercat eu sa le fac mai luminoase, mai dragute, dar asta e tot ce mi-a iesit dupa ce m-am chinuit sa calc si camasuta ca sa se vada frumos in poze. :( 
Ghiciti ce! Acum e un soare superb, dar ce sa fac? Acumulatorii sunt la incarcat, vesta in dulap si eu oricum nu mai am chef de aproape nimic... Ba nu! Am chef de cusut la ie si treaba merge absolut grozav cu micul gherghef primit in dar. De cadoutul primit va spun eu alta data cand voi avea si soare, si baterii, si chef sa pot face poze. ;)
Va pup!

6 comentarii:

  1. Mie mi se pare fpoarte ok pozele...iar vesta e foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rapida esti!
    Pai mie mi-ar lua vreo 3 ani sa finalizez asa ceva... Azi la noi e soare, sper ca si la voi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai incerca sa faci una ai fi uimita ce rapid se face. Nu e un model complicat si merge repejor. Te pup!

      Ștergere