vineri, 4 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

Am uitat... am uitat ca este vineri, am uitat ca este zi de jurnal si daca o mai tine vremea aceasta asa probabil voi uita ca este vara...
Astazi (data/ora)...
4.07.2014
Afara ...
e frig, innorat si bate vantul. 
În casa ...
este liniste si dezordine pentru ca si ieri toata ziua pana tarziu am cusut la masina. Astept sa se trezeasca Andrei sa ma apuc de treaba.
Din bucătărie ...
Ma las batuta... Nu stiu ce sa mai fac. Eu ciugulesc mai mult decat mananc, sotul mananca salate muuulte, iar lui Andrei vad eu ce ii voi face.  
Mă gândesc ...
nu ma gandesc... ma gandesc ca nu stiu la ce ma gandesc. :))
Am învăţat ...
ca daca stau incruntata, posaca si plang necazurile nu dispar asa ca atunci cand pentru moment uit de ele rad, glumesc, iubesc, dragalesc si ii fac si pe baietii mei sa zambeasca. Am constatat ca de muuult timp nu am mai ras asa de mult cum am facut-o impreuna cu dragul meu in ultima vreme. Necazurile nu s-au facut mai mari si nici nu au disparut, dar viata pare mai gustoasa razand. 
Imi doresc ...
ca sosul meu sa nu se mai macine atat si sa ne fie bine. 
Ce mai mesteresc ...
...nu mai stiu ce voi face astazi. Cert este ca pentru o perioada eu si masina de cusut neee... evitam. :)
Citesc ...
in frunze de ceai. :))
Ascult ...
o melodie draguta care de ar fi avut alte versuri ar fi fost perfecta, dar e adaptata varstei cantaretei si imi place si asa. (Nicole Cherry - Vara mea)
Imi plac ...
dupa amiezile lenese , calduroase petrecute in pat intre cearsafuri racoroase cu sotul meu. 
Saptamana care a trecut...
oare ce am facut?... cred ca voi scoate partea aceasta ca niciodata nu imi aduc aminte clar... zilele seamana atat de bine intre ele!
Ieri...
am cusut la masina cu pauze doar sa imi hranesc baietii.
Astazi ...
curatenie si dupa aceea ma voi uita la ceva in timp ce cos.
Pentru maine...
Maine este o zi foarte speciala.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

8 comentarii:

  1. Imaginea de final face tot jurnalul! :D
    Cearceafuri racoroase , da? ;) ;) Place....adica like,like,like! :))
    Weekend frumos , dragilor....hai ca se face vreme misto!
    Te-am adaugat la invitatie , trebuie doar sa te loghezi....Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos!
      Si voi sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!

      Ștergere
  2. Ce poza frumoasa! Ce baiat frumos! Pentru maine, de fapt azi la voi, petrecere frumoasa! La multi ani, Adi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumusetea baiatului ma ajuta :D , frumusetea peisajului de asemenea... asa ca eu nu trebuie decat sa apas pe buton. :))
      Multumiiim!

      Ștergere
  3. La multi ani sotului tau! Sa fie sanatos, sa aiba mai putine griji, sa poata avea grija de voi cat mai frumos! Poa e foarte frumoasa :) Va doresc ca fiecare dimineata sa fie una petrecuta in cersafuri racoroase:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Sa dea Dumnezeu ca urarile tale sa se implineasca!

      Ștergere
  4. Sunteti ok? Nu am mai vazut asa o pauza mare pe bliguul tau. Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru grija! Nu atat de bine pe cat imi doresc, dar vom fi... sper :) Multumesc din nou! Te pup!

      Ștergere