vineri, 11 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data/ora)...
11.07.2014; aproape 9
Afara ...
e innorat si bate vantul. 
În casa ...
este liniste.
Din bucătărie ...
As vrea sa incerc reteta de briose de la Anca, dar nu stiu cand voi reusi.
Mă gândesc ...
ca nu stiu de ce nu am avut deloc starea sa intru in ultima vreme pe aici. Pe nesimtite a trecut o saptamana in care am amanat de pe o zi pe alta postarile. Va rog sa ma scuzati!
Am învăţat ...
sa sper atat cat sa nu sufar daca ce sper nu se implineste. 
Imi doresc ...
o viata linistita si frumoasa... o viata buna. 
Ce mai mesteresc ...
Am facut ceva... dragut (zic eu) pentru o prietena... Nu stiu sigur daca i-a placut. Acum imi fac mie un costum de baie.
Citesc ...
in riduri de pe frunte suparari.
Ascult ...
o melodie al carei ritm imi place foarte tare Alina Eremia - Cum se face, chiar daca videoclipul e cam dezamagitor pentru mine avand in vedere ca prefer barbati lati in spate si nu efeminati ce daca ii vezi din dos nu stii sigur daca e un el sau o ea si versurile sunt cam "silly" pe alocuri.
Imi plac ...
iesirile de orice fel. 
Saptamana care a trecut...
treaba, am sarbatorit o prietena...
Ieri...
am avut parte de o surpriza grozava, grozava, grozava caci prietenii nostri ne-au pacalit ca vin din strainatate dupa data de 20 si au venit de fapt ieri. Yaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy!
Astazi ...
costumul meu de baie trebuie terminat rapid. ;)
Pentru maine...
eu stiu? Poate iesim un pic la... dans? :D
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Va pup cu mult drag pe toti!
Daca lipsesc sper sa aveti rabdare sa ma asteptati si sa ma scuzati!

12 comentarii:

  1. Eu ma bucur ca ne-ai scris, asa mai aflam si noi ce faci...spor la costumul de baie si la facut briose,intru sa vad si eu reteta ,poate o sa fac si eu ,dar nu azi pentru ca sunt in priza cu ordinea prin casa,m-am apucat de curatenie generala,iar daca ma misc repede azi sunt gata.Nu pot sa nu remarc noul tau tricou care iti sta tare bine, iar fotografia e super tare asa cum ne-ai obisnuit.Sa ne arati costumul de baie ,da?Te pup si o zi faina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la curatenia, pe care cred ca ai si terminat-o! :) Multumesc frumos!
      Te pup!

      Ștergere
  2. Iti doresc din suflet sa ai viata buna pe care ti-o doresti care sa-ti permita sa fii relaxata si sa te preocupe alte lucruri. Am facut inca un rand si inca unul simplu la caciulita cum ai spus (ai avut dreptate:). Maieul iti sta super. Sa te bucuri de un week-end minunat alaturi de prieteni! Te imbratisez, Anca

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut!
    Chiar vroiam sa vad cum iti sta cu noul tricou! Foarte frumos, imi place!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc din suflet sa ti se implineasca dorinta si sa ai o viata linistita,o viata buna! Mult spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu si urari! Bine ai venit pe aici si te mai astept!

      Ștergere
  5. Maieul iti sta super!
    Spor la facut costumul de baie. Si sa ne arati poze cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Spor nu prea am, dar ma straduiesc. Bineinteles ca ii voi face poze. :D

      Ștergere