vineri, 18 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data/ora)...
18.07.2014
Afara ...
E soare, vantul adie, e frumos. Pasarelele fac galagie... 
În casa ...
este liniste pentru ca tati e plecat, iar Diiucu inca doarme. Eu imi beau cafeaua
Din bucătărie ...
salate... multe salate...
Mă gândesc ...
la cate am de facut astazi si cum sa ma organizez.
Am învăţat ...
ca totul este ca un bumerang. 
Imi doresc ...
o vara luuuuunga de tot. 
Ce mai mesteresc ...
Tricotez ceva...
Citesc ...
articole pe bloguri.
Ascult ...
cand sunt foarte, foarte suparata ANLADIMOnur Akın Seviyorum SeniEylem Aktas - Gururu YenemedikEnstrumental - Dudaktan Kalbe,Toygar Işıklı - Korkuyorum si parca totul devine mai usor. 
Imi plac ...
oamenii ce isi exprima sentimentele, ce nu se ascund in a arata ce simt. Incercam atat de mult sa mascam fata de altii cand iubim, cand ne ingrijoram, ca suntem emotionati, ca apreciem, ca urim, ca suntem nesiguri, ca ne e ste frica... ca sa nu parem slabi. Oare nu tocmai faptul ca ascundem si nu ne asumam ceea ce simtim ne face slabi? Oare un om care spune Da ma! Asta sunt si asta simt! nu este mai puternic pentru ca isi asuma risul ca ceea ce simte sa il afecteze?
Saptamana care a trecut...
a fost cam... lenesa.
Ieri...
am fost la o inghetata.
Astazi ...
voi avea muuuulta treaba de facut.
Pentru maine...
pregatesc tot caci vom avea oaspeti.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Flori primite de la soacra mea. Sunt o minunatie... rezistente si foarte frumoase. Voi aduna seminte pentru la anul si voi incerca sa pun in toate jardinierele.
Corcodusa cea draguta ne gazduieste in fiecare saptamana jurnalele. Daca vreti sa vedeti cine mai participa, in ce consta Jurnalul unei femei simple, daca vreti sa il faceti si voi dati o fuga pana pe blogul ei.

Probabil si de acum incolo voi intra tot asa... mai rarut si haotic caci urmeaza o perioada mai aglomerata. Cine stie? Poate voi reusi totusi sa ma strecor aici...
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!
Va puuup!

4 comentarii:

  1. Florile sunt minunate. N-am mai vazut pana acum. Cum se numesc? Spor la treburi si distractie placuta cu oaspetii:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma voi uita pe glastra in care mi le-a adus caci am pastrat-o.
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Spor la treburi , atunci!
    Florile acelea si mie imi plac,mult
    Si mie imi plac oamenii directi , ma fac sa ma simt in siguranta , chiar daca felul lor direct de a-mi transmite opinia lor , uneori , ma doare...prefer asa ,decat sa fiu mintita frumos.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Exact... ma simt in siguranta caci stiu ce am de facut, pe cand in spatele unui zambet ce stii ca e politicos mereu te intrebi ce-o fi.
      Te pup!

      Ștergere