marți, 29 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

Nici nu stiti cat de mult mi-a lipsit blogul... cat de mult mi-a lipsit sa stiu ca intrati cu drag ca sa mai cititi ceva din ce scriu! Am ratat jurnalul de vineri deoarece in afara faptului ca am am avut oaspeti si am fost foarte ocupata, am avut ceva probleme legate de conexiunea la internet. Am stat cateva zile fara sa... navighez :)).
Sper sa reusesc sa recuperez timpul pierdut si sa reintru in ritm, dar inca nu pot promite nimic.
Acum zic sa jurnalesc putin si sa imi reiau apoi treburile restante.

Astazi (data/ora)...
29.07.2014
Afara ...
e minunat... asa cum imi place mie. E vara cu adevarat, vara care anul acesta mie mi-a lipsit. 
În casa ...
este curat, racoare si bine. Andrei se uita la Spioanele - "Spioanele la Ferma"
Din bucătărie ...
iaurt cu dulceata de mure, unt cu painica si mai tarziu vom face ceva usor. Mai mult ca sigur ii voi face lui Dei o ciorba de legume.
Mă gândesc ...
ca trebuie de luna viitoare sa reiau lucrul cu Diiucu si sa mai exersam pentru scoala caci l-am lasat sa simta din plin vacanta si 90 la suta din timp s-a jucat cu alti copii pe la strada. 
Am învăţat ...
de cand sunt cu sotul meu sa imi cer scuze si sa spun ca imi pare rau atunci cand simt acest lucru. Inainte eram cu mult prea orgolioasa sa o fac chiar si atunci cand imi doream... Mi se opreau cuvintele in gat. 
Imi doresc ...
sa reusim ce ne-am propus. Imi doresc sa ma autoeduc si sa nu mai fiu atat de rautacioasa uneori caci recunosc ca sunt. 
Ce mai mesteresc ...
Am incercat sa imi fac un slip, dar am gresit la partea din fata si va trebui sa il desfac. Cand? Nu stiu...probabil la anul caci m-am ofticat destul de rau ca nu mi-a iesit bine.
Citesc ...
instructiunile aparatului foto.
Ascult ...
Imi plac ...
femeile ce reusesc sa fie tot timpul elegante chiar si la mare, la padure... oriunde, fara sa fie ridicole.
Saptamana care a trecut...
a fost faina.
Ieri...
au plecat oaspetii nostri, iar eu am facut curat, am spalat vase, am bagat o tona de rufe in masina si tot mai am multa treaba de facut.
Astazi ...
dupa ce termin ultimele treburi gospodaresti din plan imi voi face unghiutele, ma voi odihni ca sa fiu mumusica maine.
Pentru maine...
Maine? Mergem la mareeeeeeeeeee.... la Sulina. Plecam dimineata la 7:30 si ne vom intoarce tocmai seara. Yaaaaayyyy! De abia astept!
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
dragon fly
Am din nou acumulatori la aparatul foto;)

Sa aveti o zi grozava, grozava, grozava!
Va pup!

16 comentarii:

  1. Super! :D
    Distractie la superlativ pentru maine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am (re)gasit! Sunt Carmen si intru cu drag in casuta ta virutala! ma bucur ca ai acumulatori, poza este superba! Ce aparat folosesti?
    Manualul foto este cel mai bun profesor:)

    Distractie placuta la mare si lumina buna pentru poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Carmen!
      Multumesc ca mi-ai scris si ma bucur nespus ca intri cu drag.
      Folosesc un Nikon l810. Mi-as dori ceva mai grozav, dar inca nu imi permit. Este excelent pentru fotografii pe lumina, dar la capitolul seara si intuneric din punctul meu de vedere sta tare prost. Poate nu i-am gasit eu metoda de... imblanzire. E drept caci eu urasc blitul si il evit.
      Multumesc frumos!

      Ștergere
    2. Buna Catrinel,
      s-ar sa gasesti aici raspunsul http://www.nikonisti.ro/comunitate/school/ si iti mai dau adresa https://www.facebook.com/groups/curs.foto.RG/ Radu un profesor foarte bun( raspunde si la intrebarile adresate pe fb) Eu prefer sa lucrez manual.

      Multa sanatate si numai bine!

      Carmen

      Ștergere
    3. Mi-ai dat de treaba... Acum am ce studia. :D Multumesc frumos! Pana imi voi implini visul sa am DSLR ul dupa care tot tanjesc si suspin de cate ori vad la cineva unul trebuie sa ma multumesc cu asa-zisul "bridge" pe care il am si sa scot din el si untul la potential maxim :))).
      Inca o data multumesc!

      Ștergere
    4. Cu mult drag! Acum am vazut ca nu exista cateva cuvinte in comentariu, asta este, data viitoare o sa fiu foarte atenta.

      Ștergere
    5. :) Nu iti face griji! Eu sunt bucuroasa ca imi scrii. Pana la urma important este ca am inteles ce trebuia. ;)

      Ștergere
  3. Distractie placuta !
    A spune"te rog sa ma ierti" atunci cind simti ca ai gresit ,este dovada intelegeri superioare a realitatii imediate.
    Orgoliile sint necesare dar cu mare masura folosite !
    Imi place de tine si blogul tau.
    P.S. Adica de ce scrii si cum scrii...si sint o 'ea"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ma ung pe suflet astfel de... declaratii. :D Ma asteptam sa fii o "ea" caci cred ca 99% din noi aici pe blog suntem femei. ;)
      Multumesc ca mi-ai scris! Imi place sa citesc comentarii.

      Ștergere
  4. Poza este superba. Imi plac foarte foarte tare libelulele, la mine la tara li se spune caii popii. Trece vara dar fiecare zi aduce cu ea un moment minunat ca promisiunea unei vacante fara sfarsit doar cu soare, piele bronzata, apa, nisip, flori, racoare, inghetata, copilarie fara griji inainte de inceperea scolii;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici sunt niste libelule superbe pe care eu nu am reusit sa le fotografiez... sunt albastre cu aripioarele negru-albastrui si nu-s transparente... Su-per-be!
      Ce fain ai descris!

      Ștergere
  5. Poza este superbă! Admir mereu când postezi poze locurile în care trăiți! Mi se par atât de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Vara aici este minunata. Este tare frumos si de aceea cred ca sunt norocoasa ca locuiesc in Delta Dunarii.

      Ștergere