joi, 24 iulie 2014

Pe scurt...

Gata! Jumatate din vara s-a dus, iar eu nici nu am simtit-o. 
Unde e? Unde a fost? Unde pleaca?

Acumulatorii la aparatul foto au murit de tot... E tare ciudat sa merg undeva fara el. Vad atatea lucruri ce merita fotografiate si eu nu fac nimic. 

Am avut oaspeti, deci am fost foarte ocupata. 
Andrei s-a bucurat cel mai mult caci a fost cu ei la pescuit aproape de fiecare data, a fost la baie si s-a jucat cu un baietel cu trei ani mai mare ca el. A fost ca o minivacanta in vacanta. :))

Dupa ce termin ce am de facut la computer ma duc repejor 
sa incerc reteta de briose caci este racoare si poate nu se face chiar foarte cald in casa... nu ca pe mine m-ar deranja, dar lui Adi nu ii place caldura deloc.

Peripetiile nu au lipsit nici ele in aceste zile.
M-a intepat o viespe de degetul mare al piciorului. Mi s-a umflat laba piciorului, degetele s-au invinetit, ma durea pana sub genunchi si am intrat in panica deoarece nu mi s-a mai intamplat vreodata asa chiar daca am fost intepata chiar si in zona fetei. Stand la tara nu am scapat in vreun an fara vreo intepatura.
Am chemat salvarea, mi-au dat niste pastilute si mi-a trecut... doar spaima si senzatia ca imi zboara inima din piept, caci durerea de picior, umflatura si durerea de cap tot acolo au ramas o perioada.
Acum laba piciorului mai este un picut umflata, ma mananca si ma doare putin.
Cu aceasta ocazie Andrei a avut ocazia sa studieze mai bine ambarcatiunea ce il fascineaza atat de mult. Nu l-a slabit pe nenea de la salvare pana nu i-a raspuns la cat mai multe intrebari.

Important este ca suntem bine pana la urma. E o perioada foarte aglomerata asa ca va rog sa aveti putintica rabdare cu mine, da? Ma duc sa fac briosele si apoi sa aranjez camerele caci si maine asteptam din nou musafiri.
Sa aveti o zi minunata!


Va pup!

10 comentarii:

  1. maaaai, ce intamplare neplacuta cu viespea aia! te cred ca te-ai panicat, oricine si-ar fi facut griji daca patea ca tine. bine ca acum esti bine. nu-ti face probleme, ca avem rabdare sa te intorci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru grija si ca ai rabdare! :)

      Ștergere
  2. Si eu am devenit brusc alergica la intepaturi de albina/viespe, desi ani de-a randul nu am avut nimic. Bine ca esti bine :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersic! Cica si-a infipt acul intr-un nerv si de aceea s-a intamplat astfel.

      Ștergere
  3. Si pe mine m-a impresionat aventura cu viespea!

    Sa va bucurati in continuare de vara!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! E vreo solutie sa fac sa treaca timpul mai greu si s-o lungesc?

      Ștergere
  4. Bine ai facut ca ai chemat salvarea. Weekendul trecut pe o primarita din Quebec de 51 de ani au intepat-o viespiile si a murit. Nu era alergica la albine. Eu cred ca s-au facut mai veninoase. http://www.ctvnews.ca/canada/mayor-of-quebec-town-dies-from-multiple-wasp-stings-1.1923904

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai la tine ma gandeam cu intamplarea aceea cand ti s-a umflat gatul si limba... Brrr! Cine stie? Atatea substante aiurea in jurul nostru... cred ca si insectele s-au facut mai agresive si veninoase...

      Ștergere
  5. Te pup si eu si ma bucur maxim ca sunteti bine!
    Ca si tine si eu m-am intrebat , chiar si azi dimineata : unde a zburat vara asta?

    RăspundețiȘtergere