marți, 15 iulie 2014

Sunt...

...in pana de idei, energie, dorinte, sperante. Totul este pus intr-un fel de stand by pana trece. Pana si vremea este ciudata, asa ca eu de ce n-as fi? 
In loc de mesterit am pus mana pe creion si am inceput sa dezleg integrame. Am nevoie de ceva care sa imi tina mintea treaza, dar mai ales ocupata. Nu pot spune ca nu am facut chiar nimic...
V-am spus ca pentru o prietena am facut ceva care sper sa ii placa macar un pic. Eu ador genul acesta de... plicuri in care pui servetele, niste banuti, un strugurel, telefonul si fugi pana in centru la o inghetata. :D
Ca sa fie mai simpatic am pus langa el si un mic suport de servetele ca sa nu mai stea in banalele pungulite de plastic. Mi-am propus sa imi fac si eu unul caci mi-a placut ideea.
Acum sunt in asteptare ia mea si costumul meu de baie care tare am senzatia ca se va limita doar la slip... Nu ca as face eu topless. Nici gand!!! Dar se va potrivi cu un sutien negru de la alt costum de baie si daca nu voi avea... chef sa fac si restul, il voi putea purta in aceasta combinatie... la anul :))

Unii dintre voi ma cititi de multa vreme si stiti ca sunt precum zonele din desert cu dune si nisip miscator. Acum sunt jos si fara de vlaga, acum sunt in urcare, iar la vale, iar la deal... Nici eu nu ma plac prea tare cateodata, dar ce sa fac? Asta sunt si mama alta nu mai face. :D 
Pana data viitoare... sa aveti parte de multe lucruri faine!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Ce frumos e plicul...!!!!
    Eu mai scot borsetuta de la tine, din geanta , doar cand schimb poseta....in rest e nelipsita...acolo tin efectele mele de femeie.... :D
    Slipul il crosetezi?
    Te pup si eu si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiii!
      Habar nu ai cat de mult ma poate bucura acest lucru. E cazul de o innoire ca sa ai la schimb. :) Acela a fost printre primele chestii facute de mine la masina.
      Dap!
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Catrinel observ la tine in ultima vreme ca esti oarecum trista,nu mai fi,sau fii cat vrei tu de trista ,te ajuta sa te cunosti mai bine.pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup! Interesant modul tau de a vedea lucrurile. :)

      Ștergere
  3. ce frumos e plicul! Hai ca m-ai inspirat si pe mine, sa imi fac unul sa tina sub control chestii din poseta (efectele de femeie, cum le spui).
    Si ce tare, iti faci slipi crosetati! Spor!

    Cat despre ritmul de lucru, nu esti tu mai speciala ca altii. Esti o femeie normala, cu zile creative, cu momente de odihna, cu perioade de energie si perioade de meditatie (nu o sa recunosc niciodata ca am perioade de lene, da? :D )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! :)
      Spor la facut pliculetul!
      Pfiu! Bine ca nu sunt singura! Noua nu ne este niciodata lene ci cheful de munca se reduce considerabil uneori... foarte rar de altfel :))))

      Ștergere
  4. Imi place place place. Numai ca eu prefer gentile foarte mari, daca naufragiez am tot ce-mi trebuie. Un plic plin de buline insa ar merge oricand:), mi-ai dat o idee:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt exact ca tine in ceea ce priveste gentile. Aici insa o astfel de geanta mare mi-ar fi inutila. As arata cam... ciudatel sa merg pana in centru cu ditamai poseta. :)) Oricum se poate folosi si ca portfard bagat intr-o geanta pe gustul tau. :D

      Ștergere
  5. Minunat plicul,Catrinel,esti atat de priceputa la croitorie si nu numai,e perfect pentru o iesire la o inghetata sau cand mergi la o plimbare...mie mi-ar placea un asemnea cadou.Am si eu blugi pe care ii pastrez pentru a-i recicla,dar masina de cusut pe care am cumparat-o a avut o defectiune si acum astept alta,apoi vreau sa invat sa cos si eu asa frumos ca tine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sa stii ca primele mele cusaturi au fost aproape de dezastru. Important este sa nu te lasi, sa nu te descurajezi, sa incerci de multe ori pana iti iese ceva care sa iti placa. Sunt muuuulte tutoriale pe net si asta ajuta foarte mult.
      Pupici!

      Ștergere