miercuri, 16 iulie 2014

Un bibi...doi bibi...trei...

Va salut dragilor din varful unei dune. ;)

Cand vin prietenii nostri care lucreaza in Belgia parca simtim si mai tare ca este vara deoarece aduc cu ei un aer asa... de vacanta, de concediu... de distractie. Dupa un an de stat pe acolo bineinteles ca li se face dor in primul rand de balta, de pescuit, de peste. 
Ca sa mai ostoim din dorul lor am fost la pescuit de biban.

Ce e fain la pescuitul bibanilor? Pai, daca este o perioada cu mult biban nu stai sa astepti foarte mult pana trage pestele. Daca nu esti un pescar cu multa rabdare, care sa fi in stare sa stai cu orele si sa nu ai vreo trasatura, pescuitul la stiuca sau biban e perfect pentru tine.

Pescuitul acesta este preferatul copiilor pentru ca nu sunt nevoiti sa astepte prea mult stand nemiscati, urmarind varful lansetei, ci rezultatul este imediat si aproape la fiecare aruncatura cate un bibi se agata. 
Anul acesta Andrei a pescuit... independent :) (nu stiu ce alt cuvant sa folosesc). Ce vreau sa zic este ca si-a pregatit singur lanseta, a pus singur rama in carlig, a scos singur pestele din apa, carligul din gura pestelui si l-a pus in sajocul lui. A invatat sa aiba grija cand arunca sa ii fereasca pe ceilalti si sa nu agate pe nimeni in carlig, bineinteles in afara pestelui. :D
Lanseta este una veche, dar care deocamdata si-a facut foarte bine treaba. Desi sosul are lansete multe si mai bune decat aceasta, nu este deocamdata cazul sa primeasca una mai noua deoarece inca nu s-a obisnuit sa pastreze in ordine si intregi lucrurile de pescuit fiindca se joaca cu ele prin curte.   
Daca nu mergem cu barca la pescuit, de foarte multe ori iesim in fata portii si Andrei cu batul de mana si painica pescuieste obleti, platici, guvizi si carasi la Dunare.

Scoala de acasa nu este un proiect abandonat nici pe departe. Am studiat programa si am constatat ca Diiucu nu are lipsuri asa ca am lasat-o mai moale gandindu-ma ca este ultima vacanta de vara fara teme. Cum iesirile in natura s-au indesit putem sa discutam despre foarte multe lucruri in mod practic. Luam peste tot cu noi caietele acelea de care eu sunt incantata si cand avem un moment de plictiseala mai completam in ele cate ceva. Cred ca va functiona si mai bine scoala de acasa cand va incepe adevarata scoala in toamna.

Programul recunosc ca nu a functionat. Ne-am plictisit amandoi foarte repede de el. Respectam punctele principale, dar ceea ce nu a mers a fost intorcerea sarcinilor pentru aparitia fetei zambitoare. A fost atractiv doar cateva zile. M-am gandit sa il mut la el in camera si vom vedea in toamna daca merge sau nu. Acum totul are un ritm alert caci joaca este principalul lucru din zi asa ca de restul se ocupa in fuga. In plus mai mereu iesim la pescuit, gratar, la inghetata asa ca este destul de complicat sa respectam chiar tot. Cand va fi la scoala atunci clar nu se va mai putea abate de la el deorece orarul impune aproape de la sine un program mai organizat si acasa.

De abia asteptam urmatoarea iesire! Pana atunci eu imi vad de treburile casnice, de handmade si de baietii mei frumosi; sosul de treburile lui si Diiucu de joaca si obraznicii :).
Sa aveti o zi grozava! 
Va pup!

2 comentarii:

  1. Bag de seama ca nu e rost de plictiseala , pe la voi.... :))))
    Spor la treburi si mai lasati lectiile...e vacanta mare si scoala a fost unsa cu untura! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori nu este plictiseala. :D
      :)) Dupa ce mi-a zis mama ca femeile ce le fac copiilor program in vacanta sunt... ticnite (nu vrea sa jigneasca pe nimeni, dar ea a fost un copil de la tara ce a batut ulitele toata vara cu ceilalti copii) m-am gandit mai bine... :)) Nu sunt de acord in totalitate cu ea, dar... :P

      Ștergere