sâmbătă, 16 august 2014

Despre una... despre alta...

Ce liniste e! Amandoi baietii sunt plecati impreuna cu treaba si e ciudat... Nu ma simt in largul meu sa nu am in permanenta grija celui mic.
Mi-s tare dragi ca desi se cearta des, au inceput sa faca multe lucruri impreuna.
dansul...dusului
Tot timpul imi spuneam ca trebuie sa am rabdare cu sotul meu fiindca va veni o vreme cand relatia lui cu Andrei va fi mai stransa, dar in acelasi timp eram panicata ca va fi o relatie clasica, invechita in care numai EL, tatal are dreptate si cel mic trebuie doar sa asculte si atat.
Nu le poti sti pe toate numai pentru ca esti mai mare. Nu poti sa fii atat de trufas incat sa crezi acest lucru... Trebuie sa fii maleabil, sa ii dai copilului incredere. Mie nu mi-e rusine sa spun copilului meu ca nu am stiut un lucru si ca l-am invatat de la el. Sclipirea aceea mandra din ochii lui face toti banii. Nu ma considera proasta din aceasta cauza, ci invata ca nu este o rusine sa spui nu stiu. Invata-ma! Nu este o rusine sa pui intrebari. Realizeaza ca poti invata de la oricine si din orice.
Uite! Dei a invatat ca distractia poate fi mare daca pui furtunul la o teava de pvc cu gaurele mici, ce are in capat un dop. Asa se racoresc baietii mei in fiecare an...
O data am avut si oaspeti care s-au declarat absolut incantati de dusul nostru in aer liber.
Aseara Andrei a facut dusul ,ce-l facea in mod obisnuit in casa, in curte pentru ca avea cu mult prea mult praf pe el... Am scapat de labute de noroi in toata casa si nisip in cadita dusului. :D
Asa batem noi caldura... Troscotul din curticica creste de la atata apa. Eu am ce fotografia si ma bucur de zambetul larg al cupilului. Tata se bucura de senzatia de racoare si asa toata lumea ii multumita.
Acum ma duc la crosetat sa termin ce am de facut pentru schimb. Toate in casa sunt la locul lor, e racoare, miroase frumos de la vasul aromatic cu ulei de liliac... Ce sa vreau mai mult? 
Sa aveti o zi minunata!
Va pup!

4 comentarii:

  1. Io subscriu la metoda ta de a spune "nu stiu , invata-ma" si ma seaca de nervi persoana care replica "da' ce? esti proasta?".
    Faina racoreala asta....
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pesroana care are asemenea replica e mai proasta decat ultimul prost. :)) Eu m-am temut mereu sa intreb de teama sa nu primesc o astfel de replica sau sa nu se creada despre mine ca sunt foarte proasta, inapoiata. Da! Este o megaprostie din partea mea si de aceea vreau ca lui Andrei sa nu ii fie teama sa puna intrebari si de 1000 de ori cand nu intelege ceva.
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Asta da distractie!
    Andrei e tare simpatic!:))
    Imi vine si mie sa-mi fac asa un dus afara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Fugi si fa! E foarte distractiv si racoritor. Nu stiu daca in zona la voi o fi la fel.

      Ștergere