miercuri, 20 august 2014

♥ Iti daruiesc o carte! ♥

Acesta este numele unui schimb organizat pe forumul Tomnarella-handmade. Cred ca este schimbul meu preferat de pana acum caci tema e una grozava si trebuia sa punem in pachet pe langa partea de handmade o carte veche. Mi s-a parut foarte interesant.
Pentru handmade am ales de data aceasta sa crosetez.
Am facut un semn de carte in forma de trandafir si un etui ce are ca inchizatoare aceeasi floare, dar mai micuta.
Sper ca partenerei mele de schimb sa ii placa si sa nu fie dezamagita ca eu sunt cea de la care a primit colet.

Sa aveti o seara faina!
Va pup!

10 comentarii:

  1. Este minunat! Imi place culaorea aleasa e asa eleganta si discreta, asa cum ii sade bine unei carti:) serioase. Imi place place place :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Exact acest lucru am vrut sa sugereze... eleganta. Ma bucur ca a iesit. :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă surpriza croşetată, semnul de care îmi place mult, e delicat...ca un trandafir! :) Şi cartea?...Ce carte te-ai gândit să dăruieşti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cartea este una speciala caci e tiparita in anul in care eu m-am nascut (una din conditiile schimbului era sa fie tiparita inainte de 90) si mie imi place mult: Proust In cautarea timpului pierdut Swann

      Ștergere
  3. Cum ti-am scris : absolut minunate amandoua si sunt convinsa ca posesoarea se va bucura mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. f. frumoasa initiativa! iar cadoul este nimerit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E facut cu un pic de bumbac de la tine. Are o culoare splendida!

      Ștergere