vineri, 8 august 2014

Jurnalul unei femei simple

E vineri?! Pe bune?!
Ma tot gandeam ce sa scriu pe blog caci aveam pofta de scris, dar nu stiam de unde sa incep si cand mi-am aruncat un ochi in coltul monitorului am descoperit ca este zi pentru jurnal.
  Corcodusa cred ca a avut o idee grozava cu el. Imi place pentru ca ma face sa contorizeze intr-un fel anumite lucruri si pentru ca este permisiv...Nimeni nu se supara daca ii aduci modificari ca sa se poata plia pe gustul tau.

Astazi (data/ora)...
8.08.2014 
Afara ...
e cald, e vara, e frumos si nu vreau sa se termine. 
În casa ...
liniste.
Din bucătărie ...
ciorba de peste mai tarziu dupa reteta de aici, bineinteles.
Mă gândesc ...
ca mai este putin si Andrei va fi scolar. Vreau sa ii fac niste chestii haioase si originale pentru scoala, pe modelul back to school.
Imi doresc ...
sa fac o schimbare necesara in ceea ce ma priveste.
Ce mai mesteresc ...
De cateva zile nu mai fac nimic in afara treburilor casnice. Trec printr-o perioada cand lucrul de mana nu mi se prinde de degete... Dezleg integrame.
Citesc ...
definitiile integramelor :))
Ascult ...
acum nimic, dar ieri am ascultat Black Velvet by Alannah Myles
Imi plac ...
 amerindienii.
Sunt foarte incantata ca am primit de la verisoara mea un dreamcatcher adevarat.
Ieri...
am stat foarte mult pe internet caci am gasit ceva ce ma interesa mai demult. 
Astazi ...
treburi casnice, mancare, calculator si poate putin crosetat.
Pentru maine...
curatenie probabil pentru ca va pleca oaspetele nostru... 
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Va pup!

4 comentarii:

  1. Imaginea este minunata!
    Ce e ala dreamcatcher?
    Ce vrei sa schimbi la tine? esti perfecta asa cum esti...
    Pupaciuni si weekend fain , draguto!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite: dreamcatcher sau aici imagini pe google Prinde visele urate. Ii voi face o fotografie la al meu. :D
      As vrea eu! :) Nu sunt nici pe de parte perfecta...
      Multumesc frumos! Te pup!

      Ștergere
  2. Ce idee faina cu Back to school. Si mie imi place jurnalul pentru ca parca am vorbi la telefon stim ce face fiecare din mica comunitate in fiecare saptamana. Am si eu un dreamcatcher mi l-a adus cineva din Canada, il tin la job:D legat de manerul biroului:) sa mai opreasca energiile negative:)). Si eu as vrea sa crosetez maine desi erama sa de incantata de patratelele pe care le-am facut la mare, dar...mi s-a terminat ata de final si nu am gasit nicaieri nuanta aia. Am luat ceva apropiat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este? Imi plac mult de tot ideile. Am vazut si hainute facute special pentru intoarcerea la scoala.
      Vara-mea tot in Canada ii si de acolo il am. :D
      N-am reusit inca sa crosetez. Am fost ocupata cu treburi toata ziulica, dar nu-i tarziu sa ies pe bancuta pentru cateva randuri.
      De abia astept sa vad ce faci cu patratelele.

      Ștergere