vineri, 15 august 2014

Jurnalul unei femei simple


Este si vineri asa ca jurnalim. :D
Astazi (data)...
15.08.2014 
Afara ...
e foarte cald, este foarte multa lumina. Ador vara!!! 
În casa ...
Andrei se joaca cu piese lego si boscorodeste ceva. E frumos la noi in casa. :)
Din bucătărie ...
multa salata si mai tarziu carnaciori cu piure de cartofi in care pun patrunjel proaspat. Delicios!
Mă gândesc ...
ca firul primit de la o foarte draga prietena virtuala arata minunat. Am crosetat ceva dragut cu el si ma tot gandesc la ce l-as mai putea folosi.
Imi doresc ...
sa am mai multa ambitie sa pot arata asa cum ma simt eu bine, nu cum sunt acum.
Ce mai mesteresc ...
Fac niste semne de carte pentru schimbul de pe forum.
Citesc ...
Femeile vin de pe Venus, barbatii de la baut. Este senzationala! Din pacate online nu am gasit decat 21 de pagini, dar clar asta ma determina sa cumpar cartea indata ce voi putea. Am ras copios. E faina!
Ascult ...
De fapt... aud, nu ascult, cum vecina vorbeste cu fiicele ei. 
Imi plac ...
 locurile linistite.
Ieri...
am fost la prietena mea si mi-a taiat varfurile la par. A fost deconectant sa vorbesc cu ea. Oare de ce nu ma duc eu mai des? :) 
Astazi ...
in afara de mancare... leneveala totala caci este sarbatoare si este foarte cald.
Pentru maine...
mai mult ca sigur ordine, mancare si ceva lucru de mana...
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Asa tratam caldura :)

Sa aveti o zi grozava! 
La multi ani Marii, Marioare si Marini!
Va pup cu drag!

6 comentarii:

  1. Nu am auzit de carte, dar dua titlul banuiesc ca e... spumoasa.
    Te pu cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite AICI o poti frunzari. Mie mi s-a parut foarte amuzanta.

      Ștergere
  2. Hm...am vazut cartea la vanzare , nu am avut curajul sa o cumpar...Lectura placuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat de plina de umor esti sunt sigura ca iti va placea. Rasfoieste-o putin pe linkul dat mai sus! :)

      Ștergere
  3. aaaa, acum m-am prins despre ce vorbesti :) - de firul de bumbac egiptean. Si mie imi place cum se lucreaza! De cand am gasit un magazinas cu fire din astea, pe zeci de culori, sunt f. incantata, pt ca pot croseta aproape oriunde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunat. Seamana cu cel Flavia de la noi, dar nu are stralucirea aceea discreta. Nu stiu cum sa zic... E superb si se lucreaza tare fain. Multumesc din inima din nou! :)

      Ștergere