vineri, 22 august 2014

Jurnalul unei femei simple

Iar vineri... Iar jurnalesc...
Astazi (data)...
22.08.2014 
Afara ...
nu imi dau seama cum e. Bate vantul, e usor innorat de parca ar sta sa ploua si e racoare. Simt miros de toamna. 
În casa ...
e liniste, asa cum este in aproape fiecare dimineata de vacanta.
Din bucătărie ...
Ieri am facut piept de pui si piure cu smantana. I-am pastrat lui Dei niste piept sa ii fac azi o ciorbita, iar pentru cel mare nu prea stiu.
Mă gândesc ...
 incepand de luni sa fac curatenie generala cu spalat de geamuri, periat covoare...tot tacamul.
Imi doresc ...
sa fac ce mi-am propus- iarna aceasta sa fac sport ca in primavara sa arat cum trebuie.
Oare reusesc? 
Ce mai mesteresc ...
Am mai cusut putin la ie. Sper sa nu radeti prea tare dar ma gandesc sa ma apuc sa lucrez din cand in cand la cadourile si felicitarile pentru Craciun... Mereu nu fac cate mi-as dori din cauza timpului.
Citesc ...
uneori cate o pagina dintr-un siropel (stiti voi, cartile gen Sandra Brown) ca sa ma mai deconectez. In ultima vreme am fost cam posaca fara vreun motiv anume.
Ascult ...
Tocmai trece un vapor imens pe Dunare si ii aud motoarele duduind. Dupa cum face e turcesc. Da! Deja le cunosc dupa sunet. 
Imi plac ...
 sunetele marii si senzatia pe care o simt cand calc cu piciorul gol pe nisip.
Ieri...
am reusit sa... pacalesc Facebook-ul sa imi accepte doar prenumele.
Astazi ...
nu stiu... Nu am un plan. Probabil cam ce am facut si ieri.
Pentru maine...
s-ar putea sa mergem cu barca ca trebuie sa facem poze la nu stiu ce. Nu conteaza. Important e ca e rost de plimbare... daca nu ploua.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Cam asta-i dragilor... Acum dau o tura rapida de casa si ma pun la mesterit ceva apoi.
Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Imaginea este superba. Ce fain trebuie sa fie sa poti auzi vapoarele pe Dunare...prin fata geamului meu de la bucatarie la oaresce distanta trece trenul si de obicei tipa locomotiva, ma bucur ca un copil de fiecare data. Sa ne mai arati ia:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, e frumos. Cateodata duduie geamurile...
      Eu v-as arata, dar nu prea am ce caci merge tare greu fiindca lucrez printre picaturi.

      Ștergere
  2. Frumoasa poza!!! E cumva cheliuta lui Dei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu! E un baietel ce a venit la serbarea de sfarsit de an. Era asa draguuut!

      Ștergere
  3. Ce frumos! Sa poti recunoaste vapoarele dupa zgomotul facut! Ma gandesc ca e superb la voi, desi cand zic delta, dupa primele 10 secunde de euforie, vad automat un batalion de tantari roind spre mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Oooofff! Nici nu stii cat de tare imi pare rau sa aud asta. Acum cu un pic de Autan si spirale aprinse totul se rezolva. La noi chiar nu sunt asa de multi. Chiar nu este cum isi imagineaza marea majoritate. Avem oaspeti ale caror sotii nu vor sa vina tocmai din aceasta cauza. Habar nu au cat au de pierdut...

      Ștergere
  4. Draga Catrinel sa sti ca si eu ma gandesc sa ma apuc de lucrat pentru sarbatori...AM atatea idei si,la fel,cred c anu voi apuca sa le termin decat daca ma apuc din timp...
    Te pup!Spor in toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yay! Ce bine ca nu sunt singura care se gandeste la asta.
      Te pup!

      Ștergere