marți, 5 august 2014

Jurnalul unei femei simple

Se pare ca in ultimul timp tot din jurnal in jurnal o tin si nici ele nu sunt facute la timp... 
Am lipsit motivat caci m-am imbolnavit. 
M-am ales cu o sperietura, o gramada de medicamente si o teama ca mi se mai poate intampla iar. Am avut o urticarie urata, urata, urata declansata de mancare pe fond de oboseala, stres combinat cu soare, apa si schimbare de mediu. Deci clar nu se stie de la ce este asa ca nu stiu ce ar trebui sa evit. La fiecare mancarime cat de mica tresar ca mi-e teama sa nu o iau de la capat. Tot corpul mi-a fost acoperit de bube precum cele de la tantari care se mareau si se uneau de am ajuns sa fiu toata umflata si sa ma manance fiecare centimetru al corpului in afara palmelor, talpilor si fetei.
A fost ingrozitor... Cel mai rau mi-a fost in prima zi cand mi-am luat medicamentele caci ma uitam si vedeam cum apar mai multe, mai multe si nu se opreau din crescut si intins. Aratam de parca m-ar fi aruncat cineva intr-o tufa de urzici dezbracata.

A trecut... Avand in vedere ca vineri eram ocupata cu scarpinatul la mama acasa si eram fara internet, recuperez acum si... jurnalesc. 

Astazi (data/ora)...
5.07.2014... marti 
Afara ...
e innorat. Este racoare. E uimitor cat de cald poate fi in oras. Am iesit aseara in sat putin si mi se facea pielea de gaina de la racoare, iar in oras pe la ora 10 seara inca nu puteai respira de caldura. 
În casa ...
am facut ieri curatenie si acum este foarte bine, miroase frumos.
Din bucătărie ...
habar nu am. Vorbesc cu baietii sa vad ce vor sa manance.
Mă gândesc ...
...la cum sa  transform cu ajutorul decoupageului o ladita foarte, foarte faina de lemn.
Imi doresc ...
sa fim sanatosi si sa reuseasca sotul meu ce isi propune.
Ce mai mesteresc ...
nimic in ultimele zile, dar voi participa la un schimb pe forum si va trebui sa fac ceva. Simt ca a trecut prea mult timp de cand nu am mai cusut la ie... As avea multe de facut... timp sa am...
Citesc ...
Inca nu citesc, dar am luat de la mama doua siropele si o tona de integrame. :D
Ascult ...
niste gaini zapacite ce cotcodacesc in curtea vecinilor. :))
Imi plac ...
lucrurile rooooz. Dap! Recunosc. Pana cum nu stiu de ce nu voiam sa stiu de acesta culoare, iar acum mereu imi fug ochii dupa ea. Nu, nu m-as imbraca din cap pana in picioare intr-un roz tipator. N-am ajuns chiar la faza aceasta :))
Saptamana care a trecut...
a fost cu de toate.
Ieri...
am venit acasa, m-am bucurat sa imi vad sostul de care imi este dor chiar daca lipsesc si numai o zi, am facut curatenie in casa, am spalat ghivecele de flori si am iesit la inghetata. 
Astazi ...
trebuie sa fac curat la etaj si in bucataria de vara caci maine vom astepta un oaspete.
Pentru maine...
nu imi fac planuri... 
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Sa aveti o zi grozava!
Sper sa pot sa reintru intr-un ritm mai ok... pana atunci mai aveti un pic de rabdare? :)
Va pup!

10 comentarii:

  1. tiii, ce poza frumoasa!
    Sa iti fie de bine nisipul ala!

    RăspundețiȘtergere
  2. am patit si eu exact la fel acum vreo 2-3 saptamani, nu stiu de la ce s-a declansat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai saraca de tine, plina de bube care te si mancau pe deasupra... Imi plac unghiile tale:) si nisipul alb... Intr-adevar e irespirabil in oras, astazi m-am plimbat vreun km prin sorele amiezii si aproape ca adormeam cand am intrat in birou...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Au durat fix o zi :)) Desi nu sunt cum prefer eu de obicei, si eu am fost incantata de ele.

      Ștergere
  4. Vaaaai, saracuta de tine, cu bube scarpinicioase pe caldurile astea... Bine ca au trecut! Spor la mesterit, orice ti-ar trece prin cap sa mesteresti! Ne arati si noua, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Rezist eu fara sa... "ma laud" ? Bineinteles ca arat. :D

      Ștergere
  5. Ce ungute bengoase ai , fata draga! Cum ai avut rabdare sa ti le faci asa?
    Mnoa , sa fi sanatoasa si sa nu mai repeti experienta de asta urticaricioasa...rahaturile astea se cam fac pe fond de stress si sistem imunitar scazut...e posibil ca si apa sa aobe importanta...
    La oras e canicula si din cauza betoanelor...ce?tu ai blocuri pe ulita? :)))))sau asfalt in curte? Alea-s dadatoare si retinatoare de aer incins...
    Spor la treburi si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehei, Anaaa! Daca ai sti cum eram eu ca o albinuta cu o zi inainte de mersul la mare si cum ma inmuiam, ma pileam, ma epilam :)) de parca mergeam la intalnire cu regina. :D Nici eu nu stiu cum de am avut rabdare si inspiratie sa le fac asa.
      Groaznic! Asa mi-a zis si doctorul... ca cica stresul e di vina.
      In curte am pietris, dar m-am incapatanat anul acesta si am interzis tuturor sa imi taie ierbusoara mea verde si frumoasa asa ca pe o portiune mare nu mai are ce se incinge. :D
      Saru' mana!

      Ștergere