miercuri, 6 august 2014

Mozaicul lunii iulie

Irina a avut o idee grozava cu mozaicul lunii
Imi place pentru ca ma determina sa ma uit in urma la luna ce a trecut. 
Eu nu sunt o optimista din fire si sunt tentata sa spun despre fiecare luna a anului ca a fost una nu prea buna, dar cand rasfoiesc blogul imi dau seama ca uit momente superbe...
Luna ce a trecut a fost una grozava, chiar daca mi s-a parut ca a trecut prea repede. A fost o luna dinamica... Am revazut prieteni dragi, am fost ocupati cu oaspeti, am iesit mai mult, am ras mai mult, am iubit mai mult.
Andrei parca a inflorit in aceasta luna si ma face zilnic sa inteleg ca nu mai este un bebe... ca este un baiat mare din ce in ce mai independent, mai sigur pe el. Ma uit la baietii mei si mi se topeste inima de drag. :)
A fost o luna tare frumoasa!

Luna voastra cum a fost?
Notati-va undeva lucrurile frumoase ce le traiti chiar daca dureaza numai o clipa. Clipa aceea de placere din pacate o veti uita... Va asigur ca daca notati si apoi recititi veti zambi si mai ales veti privi viata voastra si toate lucrurile dintr-o alta perspectiva... una mai optimista, mai relaxata.

Va pup!

4 comentarii:

  1. Frumosi sunteti!
    Te pup , draguto! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e cel maif rumos mozaic al tau de pana acum, e ca o vedere de vacanta, poti oricand sa faci reclama "Vacanta e in Delta". Imi plaaaace, e atata verde si soare ca m-as tot uita:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da?! :) Ma bucur ca iti place! De aceea nu vreau eu sa vina iarna... tot verdele si lumina aceasta dispar lasand loc pentru gri, intuneric, pustiu... Iubesc vara!!!

      Ștergere