duminică, 31 august 2014

Mozaicul ... verii

Luna aceasta? A inceput foarte prost si s-a terminat la fel de prost. 
Cand a trecut vara? Cand? Nu am facut nimic grozav sau daca am facut ceva fain imediat s-a intamplat un lucru care sa reuseasca sa stirbeasca din bucurie, din tihna, din placere. 
Nu. Vara aceasta nu mi-a placut la fel de mult ca cea de anul trecut...

Desi Irina a venit cu ideea unui mozaic al lunii eu m-am gandit sa pun cele trei mozaicuri ale verii daca tot este ultima zi inainte de venirea toamnei... asa ca iata! iulie si iunie:

Andrei ma intreba cine este baiatul din coltul de sus din dreapta :)) Dupa ce s-a uitat mai bine s-a mirat de cum arata. :D
Sper ca vara voastra sa fi fost una grozava si ca ati avut o luna buna.

Nu au mai ramas decat doua saptamani pana la inceperea scolii. Am emotii... Andrei va fi scolar. Pentru mine semnifica incheierea unei etape... inca una. Creste puiutul mamei si simt ca nu am destul timp... destul timp pentru dragalit, pentru alintat, pentru giugiulit...
Sunt un pic data peste cap, dar imi voi reveni eu...

Sa aveti o seara faina,
 o saptamana grozava, 
o luna minunata,
o toamna bogata, frumoasa si tot ce va doriti!
Va pup!


8 comentarii:

  1. Chiar daca au fost si lucruri proaste vara asta, uite ca ai avut si lucruri bune! Viata le balanseaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna le balanseaza, dar uneori as avea nevoi de mai putin balans :))

      Ștergere
  2. Cel putin culinar, se pare ca ai avut o vara rodnica.
    Multa bafta puiului de soricel la scoala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Slava Domnului! :) Sper ca luna aceasta sa fie si mai rodnica.
      Multumim!

      Ștergere
  3. colorata, vara-i gata. Noi ramanem cu ciocolata.

    (pozele tale sunt exceptionale)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mozaic frumos!
    La iarnă, când o să şuiere vântul rece, sigur îţi vei aduce-aminte doar de ce-a fost frumos în vara asta!:)
    Toamnă bogată şi început bun în toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca asa va fi, dar acum trec un pic printr-o pasa mai... proasta.
      Multumesc mult de tot! :* Si tu sa ai o toamna la fel!

      Ștergere