miercuri, 13 august 2014

Sulina 2014

Am fost la mare acum doua saptamani... O zi. O zi ce a fost aproape perfecta si care pentru mine s-a terminat destul de prost. Am pierdut o parte din fotografii (habar nu am cum) si m-am imbolnavit... Stiti voi... am fost buboasa. :)) Poate de aceea nici nu am scris repede despre escapada noastra... nu imi venea.
Cea mai fericita zi din an pentru mine nu e ziua de Craciun, nu e ziua mea de nastere, nu e niciun eveniment de acest gen, ci ziua in care mergem la mare. Marea e in mine, in sangele meu, in ADNul meu...
Mi-am luat lucrul cu mine (ceva de tricotat), dar cine a avut timp de el? Cum sa lucrez cand apa era atat de calda, iar eu sunt precum o rata ce sta mereu cu codita in sus si capul in apa; cand soarele era asa placut, numai bun sa te faca sa stai intins cu burta in jos precum o mata; cand aveam  misiune importanta... sa adunam scoici? 

Cineva, nu spun cine, cu o noapte inainte de plecare nu a dormit si a recuperat pe plaja... Ce somn poate fi mai dulce decat cel de sub umbrela, in briza marii, cu sunetul valurilor in urechi?
De fiecare data cand ne certam ma uit la mutrita asta pe care o are in somn si imi trece tot... Uneori ma si oftic ca ma inmoaie asa de rapid! :)
A avut cineva grija sa il faca totusi sa nu uite ca e la mare si ca e pacat sa pierzi chiar toata distractia. 
Sotului meu nu cred ca ii plac prea mult copiii. Am observat ca se simte incomod in preajma lor si de aceea ii evita, mai ales pe cei mici, mici. Daaar copilutul acesta e un fenomen de dulceata, dragalasenie si s-a tinut scai de Adi. :D Ioi! Asa de simpatici au fost!
 Cel mai greu moment intotdeauna e cel in care incepem sa strangem ca sa ne intoarcem acasa. Mie nu imi ajung ore, zile, luni... As sta mereu la mare. O iubesc indiferent de anotimp si imi lipseste enorm. 

In oras imi place sa ma plimb si sa privesc, sa fotografiez cladirile vechi. Combinatia aceasta interesanta intre vechi si nou e fascinanta si de fiecare data chiar si la aceleasi cladiri pe care le-am mai vazut descopar ceva nou... ceva surprinzator. Am gasit una cu niste decoratiuni superbe, careia i-am facut fotografii, dar pe care le-am pierdut. Ii stiu locatia asa ca la anul ma voi asigura ca o voi poza.
Reamintindu-mi acum de excursia noastra aproape ca aud vajaitul valurilor si simt mirosul sarat al apei... Pana la anul... 

Sa aveti o zi superba!
Va pup!

21 de comentarii:

  1. Mi-am adus aminte de Sulina pe care am cunoscut-o acum 2 ani. Sulina este alt fel de mare, unul mai simplu si parca mai curat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este... E frumos ca cei ce vin se triaza singuri si nu prea ai parte de piti... cocalari si alte specii de astea salbatice. :))

      Ștergere
  2. Mi-ai facut pofta de coltisorul ala... Tare as vrea sa am ocazia sa il mai vad macar o data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa faci tot posibilul! La cum te cunosc eu virtual, sigur vei fi incantata si fascinata de oras. E vechi, e nou, e romantic... spune povesti.... E tare fain.

      Ștergere
  3. sper ca la anul sa ajung sa stau macar 1 sapt. cu cortul la Sulina. E atat de linistita plaja....
    Voi ati avut valuri frumoase!!! iar pozele...doamna, esti talentata la facut poze!! Ai ochi pt frumos, ai rabdare pt unghiuri si lumini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cortul? Hmmm... nu-i de mine, dar este o idee faina.
      Am avut noroc de valuri caci uneori marea pare un lac... :)
      Multumesc frumos! Imi place sa fac fotografii.

      Ștergere
  4. Taaaare fain la mare acolo....si eu m-as urni cu greu din asa locatie...
    may , si bietul om recupera cu somnul si nimeni nu vroia sa il lase in pace... :))))))
    In general barbatii sunt cam asa , ca al tau sot , cu copiii...
    Pacat de bube , dar bine ca v-ati distrat! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni nu il lasa... care il stresa cu un suc, care cu o bere, care cu o pupatura... care sa ii puna scoici in palma... :))
      Nici cu mine nu imi e rusine, dar eu ma descurc mai binisor.
      Bubele alea mi-au dat de furca, dar au trecut.

      Ștergere
    2. Recunosti ca daca nu ar fi fost bubele alea , ar fi fost o alta banala excursie la Sulina? :)))))Acum sigur iti vei aminti toata viata de tura asta de excursie! :)))))))))))))))))

      Ștergere
  5. Poti sa-ti recuperezi pozele pierdute. Incearca cu Recuva ca este free si foarte bun, am recperat multe poze cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru idee! Faza este ca nu stiu de unde le-am sters... din camera sau din computer? Nu te mira! Am descarcat pozele in noaptea venirii de la mare cand am facut bubele alea mancacioase si concentrarea mea era cam... zero.

      Ștergere
  6. Dar de ce stati asa putin?

    Voi ,cei aproape de mare cadeti in aceeasi capcana ca si noi care suntem aproape de munte.Desi iubesc muntele ,sa stau mai multe zile intr-o cabanuta,departe de zgomot,canicula,stres,n-am mao stat de cativa ani,Cateva ore si gata,bagaje si inapoi acasa!
    Si de mareMi-e Tare,tare dor!!!
    Imaginea cu piciorul tau pe nisipul furat de val ma topeste...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat putem...
      Sper sa reusim sa facem un concediu cum trebuie candva.
      Te pup si eu!

      Ștergere
  7. Vai ce minunata este Sulina...oare eu de ce n-oi fi ajus pe acolo desi acum un an aveam fundalul de desktop o poza de la Sulina. Si pe mine ma incomodeaza copiii mici, am impresia ca trebuie sa le spun ceva, sa-i bag in seama cumva, ca mai tot timpul par penibila. Ilinca m-a invatat multe, dar tot sunt neindemanateca:d. Adevarul este ca oricat de saraca am fost la mare tot m-am dus macar cateva zile si cand eram copil am fost in fiecare an - mama mea zice ca nu exista bucurie mai mare pentru un copil decat sa mearga la mare. Se pare ca si pentru copiii mai mari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este superba. La cum te-am perceput eu sigur iti va placea. Eu prefer oricand linistea de acolo caci chiar te relaxezi si nu te intorci acasa mai tehui decat ai plecat.
      Exact asa ma simt si eu. E mai simplu cu cei mici de tot care nu vorbesc.
      Mama ta are dreptate! :)

      Ștergere
  8. Eu am fo la multe mari, Vama, 2Mai, Sf Gheorghe, Mamaia, Eforie, Gura portitei, Antalya, Mediterana, Marea Nordului in vreo 5-6 locuri, dar marea de la Sulina e aparte. In primul rand ca nu e atat de turistica, apoi ca digul ce tine Dunarea in frau tine si valurile, asa ca e mai linistita, apoi ca aproape de mare e vegetatie, asa ca e ceva normal sa mai treaca si o vaca pe acolo; nu e muzica pe plaja, nu vinde nimeni nimic, iar serile in Sulina cu un peste la gratar/ o plachie sunt un sfarsit de zi minunat.

    P.S. avantajul cortului e pretul, dar si faptul ca pot sa il mut 100m mai incolo, sa ascult marea toata noaptea. In 2Mai am fo nevoita (plaja mica, a rupt furtuna) sa pun cortul la 10 pasi de apa, si mi s-a parut coplesitor zgomotul ala toata noaptea. Cand s-au linistit valurile, am crezut ca s-a intamplat ceva! si a fugit marea de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plimbareato! :D Eu as spune ca plaja de la Sf. Gheorghe o egaleaza, daca nu o si intrece, dar eu sunt subiectiva caci acolo m-am nascut si tanjesc enorm dupa acel loc.
      Dezavantajul cortului este ca eu sunt claustrofoba si intr-un cort simt ca nu am aer. N-am fost niciodata nicaieri cu cortul, dar nici nu pot spune ca mi-am dorit prea tare. Lipsa baii e un alt minus major caci boschetii nu prea imi sunt prieteni la acest capitol. :) Incercand totusi sa imi imaginez cred ca este super tare sa stai non stop pe plaja si sa te trezesti acolo...Minunat!

      Ștergere
    2. E drept, pe unde am stat la mare era o toaleta accesibila. La munte aveam o sapa mica si multi copaci (haha, si ursi/lupi cica...) . Intram in cort numai la somn, cand deja eram rupta de oboseala si de povestile la gura cortului/ focului.
      Azi pot sa spun ca mai bifez o plaja,la Marea Nordului. Una furtunoasa - ehe... acolo nu mai merge cortul... ca devine parashuta :)))

      Acum imi dau seama ca m-am plimbat ceva la 24-25 ani, era f. ieftin trenul si plecam vineri seara din Bucuresti fie la nord, fie la est.

      Ștergere
    3. a, si sa te amuzi, la Sf Gheorghe am fost in primul meu concediu. Lucram de vreo3 ani, dar nu am avut cum sa iau concediu pana atunci. Am ajuns la Sf Gheorghe din intamplare, nu era planuit, dar a fost atat de frumos! In 2004 satul era linistit, abia incepeau sa se construiasca ceva pensiuni pe ici, pe colo, si acelea cu acoperis de stuf, plecam zilnic cu Thomas Mann pe plaja. Plaja era populata de 50-100 de oameni, maxim. Intr-o dimineata am ajuns mai devreme pe plaja si erau doar 2 tipi, dezbracati. Cand am aparut, si-au luat cerceafurile si au plecat muuult mai departe. Zau ca nu ma deranjau :-) aratau f. bine :-) . Inca sunt nedumerita de ce nu le-a placut sa stea langa mine.
      Pentru asta, ar trebui sa mai merg la Sf Gheorghe, poate aflu raspunsul ...

      Ștergere
    4. Asta cu mersul in padure ca sa... stii tu, pe mine nu prea ma incanta. Am eu o problema de om dus cu capul si reprezinta o treaba foarte stresanta gandul ca de oriunde poate aparea cineva care m-ar vedea. Recunosc ca sunt cam... tacanita.
      Nudisti rusinosi? :))
      Poate acum ca nu mai este festivalul de film Sf. Gheorghe va redeveni asa cum il stiam eu...

      Ștergere