vineri, 5 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data)...
5.septembrie.2014 
Afara ...
e innorat si bate vantul. Te cam strange in spate daca iesi fara bluzita.
În casa ...
este bine...mereu este bine acasa.
Din bucătărie ...
Voi face ciorba de cocos pentru Andrei si pentru cel mare trebuie sa ma mai gandesc. Parca imi fac cu ochiul niste paste.
Mă gândesc ...
 la ce mai trebuie sa fac astazi caci duminica vom avea oaspeti. Ca de obicei... emotii sa fie totul cum trebuie si cand pleaca sa aiba dorinta de a reveni.
Imi doresc ...
electrocasnice noi si o masina de cusut si mai smechera. :D
Ce mai mesteresc ...
Zilele acestea nu am facut chiar nimic. Nu am avut cand. Trebuie sa ii fac lui Andrei niste sosete de lana pe care sa le poarte in zilele ploioase cu cizmulite. Trebuie sa ii repar sotului sosetele de lana si sa ii mai fac o pereche. Cu toate ca a ras atat de mult de mine cand m-am apucat acum nici nu concepe iarna fara ele in cizmele de cauciuc. Daca mai ramane timp sa imi fac si eu vestuta-bluza sau ce-o fi si bineinteles ia.
Citesc ...
de pe siteul acela cu manuale. Imi pare rau ca exact manualul de citire nu il au complet. sunt texte asa de frumoase in el!
Ascult ...
vocea vecinei mele ce a fost plecata 1 luna. Suna asa de bine! 
Imi plac ...
 sorturile frumoase. De multa vreme mi-am propus sa imi fac si eu unul si tot aman.
Ieri...
am schimbat un pic aspectul blogului despre Delta si i-am adus cateva imbunatatiri... zic eu. 
Voi ce ziceti? Mi-ar placea sa va citesc parerile!
Astazi ...
curatenie, mancare si probabil putin lucru de mana daca nu ma impotmolesc iar in computer.
Pentru maine...
merg la o prietena la pomana. Nu imi vine sa cred ca a trecut un an de la moartea tatalui ei! Dumnezeu sa il odihneasca! 
Dupa aceea voi avea grija de ultimele retusuri in asteptarea oaspetilor.
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Aproape de kilometrul 0 Tulcea :)
De fapt... mai multe :)
Fantana de pe Lacul ciuperca din Tulcea. Acum este foarte frumos amenajat.
Chiar am ramas placut surprinsa.
Da! Stiu! Toata lumea o fotografiaza. :))

Nu este vreo fotografie artistica :))
Nici eu, dar mai ales aparatul meu nu se descurca pe intuneric. E varza la acest capitol.... E bun doar daca are lumina buna.

Va pup! Sa aveti o zi grozava!

6 comentarii:

  1. Este super fantana, eu nu am mai vazut o pana acum:* Si eu visez la o masina de cusut, un Brother bq25, poate ca e simpa dar pentru mine e exact ce-mi trebuie. Poate mi o aduce Mos Craciun:)), sper ca citeste bloguri. Pe blogul cu delta ma uit pe indelete acasa :* si pe o diagonala mai mare de 10inch. Week end cu bucurie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este. Isi schimba culorile in albastru, mov, rosu, verde, alb. E chiar foarte faina.
      Uffff! Si am zis ca nu ma uit, dar tot m-au mancat degetele. :(( Costa cat a mea si e muuuult mai faina. :(( Imi place ca are cusaturi de multe feluri.
      Multumim!
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  2. Cand ma gandesc ca eu am masina de cusut buna si nu stiu sa o folosesc la adevarata ei capacitate...
    la capitolul electrocasnice, si eu mi-as dori o masina de spalat noua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cat o chinui mai mult cu atat masina face mai mult. :)) Nu te lasa din prima si cauta sa inveti despre masinuta ta cat mai mult. :)
      Pe toate le-as schimba. :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru vizita si comentariu! Intr-adevar e frumoasa, mai ales noaptea.

      Ștergere