vineri, 12 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Astazi (data)...
12.septembrie.2014 
Afara ...
e soare si e asa de frumoooos. E o zi de toamna exact pe gustul meu: cu miros specific acestui anotimp, dar cu mult soare si caldura precum vara.
În casa ...
e foarte placut.
Din bucătărie ...
In cea de afara miroase superb a vinete coapte caci asta am facut ieri dupa amiaza pana seara tarziu. Probabil voi face o salatica de vinete :)
Mă gândesc ...
 cum sa imi organizez cat mai bine ziua de astazi in cazul in care voi pleca la Tulcea. Sper sa reusesc sa ajung si la doctor, desi sansele sunt minime.
Imi doresc ...
sa aiba program doctorul pana tarziu sa imi pot rezolva o problema ce nu suporta amanare, sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus pentru acest sfarsit de saptamana.
Ce mai mesteresc ...
Ce am mesterit v-am aratat, iar in rest nu am mai pus mana pe nimic. 
Citesc ...
retete.
Ascult ...
bazaitul extrem de enervant al calculatorului lui Dei. 
Imi plac ...
 minieclerele cu fondant.
Ieri...
Am facut curatenie si am copt vinete.
Astazi ...
mi-a mai ramas de spalat o baie, imi voi face probabil unghiile, voi baga la spalat asternuturile de la etaj... Nu duc lipsa de ocupatie.
Pentru maine...
chiar nu stiu. 
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Sa aveti o zi grozava!
Va pup!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu am probleme ... mari. Am vrut sa merg cu mandra, dar nu am reusit si voi merge luna viitoare.

      Ștergere
  2. Poza este super! Spor la treaba si sper sa-ti ramana timp si pentru tine ca de harnica esti harnica :*. Astept poze cu Andrei scolar:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Menta din gradina:)
      Pentru mine? Imi fac macar putintel. Acus vin si pozicile.

      Ștergere