vineri, 19 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Iata cum prima saptamana de scoala aproape s-a si incheiat. 
Diiutu a inceput sa se trezeasca din ce in ce mai greu si abia asteapta weekendul caci este obosit. Probabil emotiile, noutatea, scoala in sine l-au cam extenuat.
Ma bucur ca a ramas la fel de incantat. De doamna ii este un pic teama cat sa fie ascultator si respectuos si in rest temerile lui s-au spulberat. I-a fost frica de scoala fiindca isi imagina ca va merge acolo doar ca sa fie ascultat, nu invatat. Cand a vazut ca lucrurile stau foarte diferit de ce isi inchipuia a zis ca e foarte fericit si ii place mai mult decat la gradinita. E mai multa liniste, totul este mai organizat, copiii sunt mai marisori si asta il incanta.

Daca este vineri atunci noi jurnalim
Afara ...
e foarte racoare dimineata si spre pranz e destul de placut. E perioada cand nu stii cum sa te imbraci. Miroase frumos si culorile se schimba. De n-as sti ca mai e putin pana la iarna mai ca m-as bucura de toamna aceasta inmiresmata si bogata in culori.
În casa ...
mie imi pare racoare.
Din bucătărie ...
Aripioarele de curcan stau la dezghetat ca sa fac o ciorba. Mai tarziu probabil voi praji cateva si voi face un piure cu patrunjel si laptic. Vecina mi-a adus o parte din smochine si apoi imi va mai aduce cateva ca sa fac dulceata.
Mă gândesc ...
 tot mai serios sa ma apuc de atentiile pentru Craciun. Senzatia aceasta de frigut ma inspira. ;)
Imi doresc ...
Sunt asa multe ca nu stiu pe care s-o aleg dintre dorinte...
Imi doresc sa ne fie bine si sa facem alegeri intelepte.
Ce mai mesteresc ...
De ieri m-am apucat sa tricotez ciorapii sotului si apoi vreau sa ii fac lui Andrei o pereche. Daca Adi e cumintel poate ii mai fac si lui inca una ca sa aiba la schimb. :))
Citesc ...
Matase si secrete Va dati seama din titlu cam ce e, nu? O porcarioara dintr-aceea ce o numesc eu siropel. Ma face sa nu mai gandesc la asa multe prostii care ma streseaza...
Ascult ...
cum tacane tastele sub degetele mele, caci in rest e liniste. 
Imi plac ...
 concediile pe plaja, sub umbrela in care pur si simplu ... zac.
Ieri...
am terminat de aranjat o parte din dulapurile cu materiale pentru hobby.
Am constatat ca am slabit putintel.
Astazi ...
am de aranjat sertarul cu medicamente si inca un dulap cu tot felul de prostii de ale mele. Trebuie sa mai aduc din vesela din bucataria de vara si sa aranjez si acel dulap. Nu stiu daca se va intampla chiar astazi.
Pentru maine...
incerc sa aloc cat mai mult timp sa ma distrez un pic cu Andrei caci a fost o saptamana mai grea. 
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Amuzant este ca titlul cartii galbene din fata porumbelului este: Arta conducerii oamenilor :))


Sa aveti un sfarsit de saptamana frumos si asa cum il doriti!
Va pup!

18 comentarii:

  1. ai model la ciorapii pe care il faci? Nu de alta, dar san e pregatim si noi de iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut mai demult un un tutorial. Sper sa iti fie de folos. Mie mi se pare cea mai usoara metoda si imi place foarte mult fiindca are calcaiul rotunjor, nu ascutit ca la sosetele bunicii.

      Ștergere
    2. Io nu stiu sa fac calcaiul la ciorapi...nu pricep nici sa ma impusti...Nu ma trimite pe tutoriale , ca numai pe acolo am bantuit si tot degeaba...Imi pica greu fisa sau deloc si ma declar batuta in cap.
      Ma bucur ca Andruska e multumit de scoala! Ei,vezi? N-ai motive de ingrijorare!
      Si prin partea asta de tara e naspa ...dimineata frig , la amiza te coci si seara iar frig...Mie nu-mi place toamna...si deja intru in depresie din cauza ei...In fine , cred ca va iesi o dlceata bestiala din smochinele alea...tare buna trebuie ca va fi!
      Spor la treburi...Va tzuc!

      Ștergere
    3. Va trebui sa te obisnuiesti ca vinerea Diiutzu sa se dea mai greu jos din pat, chiar si dupa ce se va obisnui cu programul, cel putin fetele mele sunt varza in fiecare vineri. De aceea joia le trimit un picut mai devreme la culcare. Intai au vociferat dar dupa ce au vazut ca vinerea sunt extrem de obosite, au acceptat mai usor. Mai avem si zile din alea cu ""Mamiiii, pot sa stau azi acasa? Te rog, te rog, te roooog! Dar totul o sa fie bine, e normal sa fie asa.
      Spor la organizat sertare, la dulcegarit, dar sa fII mai atenta decat mine, eu tocmai am ars o dulceata de pere si o mocheta... dar iti spun alta data cum am reusit.

      Ștergere
    4. Sa stii ca mie mi-a fost de un real folos acel tutorial catre care am facut trimitere. Nici sa scad nu stiam ci doar sa tricotez inainte si inapoi asa ca tu care te pricepi mai bine decat mine la asta s-ar putea sa intelegi si mai usor. Vei fi surprinsa.
      Stii foarte bine parerea mea legata de toamna asa ca... ma abtin.
      Nu am facut pana acum dulceata de smochine si sper sa imi iasa. Ador semintele cand pocnesc intre dinti. :)
      Multumesc! Si eu pe voi!

      Ștergere
    5. ina si eu m-am trezit mai greu asa ca e normal ca Andrei sa fie foarte somnoros. Buna ideea ta cu trimisul mai devreme joia la culcare!
      Si eu faceam faza asta si mama imi zicea ca da, ca nu e nici o problema. De fiecare data ma ridicam si ma imbracam ca ma simteam aiurea sa stau acasa... Ce sa ii zic doamnei?
      Multumesc! Vaaai! Dar ai facut-o lata... nu te-ai multumit doar cu dulceata...

      Ștergere
    6. Promit sa studiez...mai catre iarna...
      Cred ca dulceata asta e una din cele mai bestiale ever...acasa aveam doi smochini in curte si nu exista an in care soacra mea sa nu faca.
      Ana-Maria

      Ștergere
    7. In zona Dobrogei smochinii se simt bine si dulceata e destul de specifica noua. :D

      Ștergere
  2. Cred ca iese minunata dulceata de smochine, si tartele la fel! Sunt tare obositi scolarii vinerea, intr-adevar, am observat la toti si nu stiu daca are legatura numai cu trezirea. Cat despre faptul ca ii place la scoala e si normal, am observat ca la copii le place sa lucreze foarte tare, lucrurile cat mai bine organizate, limitele clare - Ilinca tot timpul imi spunea ca la particulara n-au lucrat nimic. Asa m-as apuca si eu de facut sosete, m-am uitat putin pe tutorial, dar trebuie sa am andrelele in mana. Am sa te inebunesc cred cu intrebarile. Si eu vreau sa organizez un dulap cu lucrurile mele, dar lenea nu ma lasa:)) Un sfarsit minunat de saptamana sa ai:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au o savoare, o textura si un gust deosebit.
      Haosul si prea multa libertate ii zapaceste si oboseste.
      Abia astept intrebarile si sa vad primele tale sosete.
      Eu cand am de organizat ceva si lenea imi da tarcoale frunzaresc acest blog si imediat imi revin. Imi vine pofta automat.
      Multumesc! Si voi sa va distrati in weekend! Mult spor daca totusi te hotarasti sa faci ceva in legatura cu dulapul. ;)

      Ștergere
  3. PS - eu spre diferenta de altii prefer ciorapii de lana in locul slapilor, papucilor de casa de orice fel asa ca va trebui sa invat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu, mai ales ca mereu port egari si arata mai fain niste ciorapi uni decat papucii de casa. Daca totusi sunt in forma de animalute imi plac. :))
      Singura problema la ciorapi e ca sunt cam alunecosi pe gresie sau parchet. Am inteles ca ar fi o vopsea cauciucata special pentru textile si daca faci ceva dungulite sau puncticele ca la sosetelele copiilor se rezolva.

      Ștergere
    2. Vai ce blog fain mi-ai recomandat! Cat e de aerisit totul! Nu prea seamana cu spatiul meu...

      Ștergere
    3. Nici cu al meu caci nu am spatiul efectiv de locuit atat de mare, dar sunt acolo niste chestii foarte inspirationale. Ma bucur ca iti place!

      Ștergere
  4. Daa, e asa haioasa bucataria mea acum... cum deschizi usa te intampina o arsura perfect rotunda pe mocheta. Dar cine mai are o fatza zambitoare pe mocheta din bucataria, pentru ca da, nu m-am putut abtine sa nu-i fac ochi si gura cu o carioca. Zicem ca mascota asta face parte din comitetul de intampinare a musafirilor, fetele i-au gasit si nume, Gigel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He-he-he! Tocmai ma pregateam sa zic ca vreau poza, cand am vazut cu coada ochiului ca ai scris pe blog despre Gigel. Ma duc sa citesc. :D

      Ștergere
  5. Am intrat si eu pe acel blog...Acum nu mai pot pleca...
    Sa ai zile frumoase draga Catrinel...Mai ales ca nu iti place frigul...
    Si zile usoare si lejere de scoala pentru micutul tau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D E fain tare! Si eu l-am avut zile in sir lasat deschis si nu am renuntat sa citesc pana nu am ajuns la prima postare. :))
      Multumesc! Chiar astazi e un friiiig! :(
      Multumim!

      Ștergere