vineri, 26 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple


Afara ...
ceata, umezeala, frig... toamna. 
În casa ...
e binisor. Ieri seara a aprins dragul meu focul la centrala... de proba. A pus hartii si cartoane. 
Din bucătărie ...
Ieri am facut o musaca grozava. In loc sa pun cartofi fierti in apa, i-am copt si i-am facut piure cu un pic de lapte (si asa cupilu' nu bea la ptele de la scoala). Asta i-a dat un gust usor dulceag si mai bun.
Mă gândesc ...
 ca trebuie sa notez mai des ideile ce imi vin in minte... chiar si pentru jurnal caci parca dispare tot cand ma hotarasc sa scriu.
Imi doresc ...
un aparat de facut wafe.
Mi-e pofta de faguri cu ciocolata si am inteles ca pot face cu acest aparat. Yaaam! Sper sa il pot lua candva.
Ce mai mesteresc ...
Inca tricotez ciorapii sotului :)) Mai am foarte putin de scazut la degete si de incheiat. Apoi voi merge pe acelasi plan: sosete pentru Dei, sosete looooz pentru nepoata mare, sosete pentru mine, sosete pentru nepoata mica, sosetele pentru o fetita draguta... :))) Printre picaturi voi lucra la altceva ca sa nu ma plictisesc.
Citesc ...
Teoretic Matase si secrete, practic nu am mai intors o pagina de multisor. Ori am multa treaba, ori am de mesterit, ori ma blochez la computer.
Ascult ...
din cand in cand cocosul ciudatel al vecinei. 
Imi plac ...
caietele mecanice A5 cu patru cercuri de prindere. :)) Ati vazut cat de exacta sunt. Nu imi plac caietele studentesti... cele A4. Ma enerveaza ingrozitor.
Ieri...
a fost o zi obisnuita: trezit, trimis copil la scoala, un pic de calculator, ordine prin casa, mancare, intampinat copil, tricotat si negociat treaba cu temele :)), iar mancare, strans totul, pregatit sandvisurile pentru scoala, nani. Printre toate acestea cate un rand bineinteles la... soseta.
Astazi ...
termin aici, ordine, mancare, merg la scoala la Dei caci e vineri si dupa aceea se repeta ce am facut si ieri. 
Pentru maine...
nu doar ordine, ci curatenie... schimbat asternuturi, sters praful, spalat pe jos in toata casa... de astea. 
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Cu spor jurnalim in fiecare vineri.
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!
Va pup!

8 comentarii:

  1. aparat de wafe am avut eu. Am facut de 5-10 ori si apoi a zacut abandonat. Mi se par mai faine clatitele :)
    Chiar, ce idee, ia sa ma fac clatite... (noi suntem mari mancatori, fac o data din 2l lapte, 4-5 oua etc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am patit cu sandwichmaker-ul, dar din cand in cand ni-l mai amintim si ne bucuram de el. De aceea nu imi pare rau deloc ca l-am luat.
      Eu clatite urasc sa fac. :) Nici nu prea sunt fana gustului lor...
      Spor la... clatit :))))

      Ștergere
  2. Asta e treaba cu aparatele astea : ne etuziasmeaza la inceput si apoi devin abandonate... :D Eu iti doresc sa iti cumperi si sa waffelesti cat cuprnde! Tare bne ar fi pe timp de iarna , mai ales ca sunt bune si cu gem sau dulceata!Spor la treaba , pe maine si un weekend cat mai fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca era vreo 35 lei la reducere, deci nu foarte scump asa ca nu as regreta foarte tare daca l-as folosi doar din cand ca sandwichmaker-ul.Yam-yam! :) Multumesc frumos!

      Ștergere
  3. Azi am vazut un alt tip de caiet, tot cu spirala, ii scoti si-i pui foi, folii mici a5, mai mici, iei o foaie din spate si-o pui in fata, ceva sf...wafe n-am facut niciodata, am mai cumparat, eu mai fac friganele - din paine:D feliata si mai veche cu ou lapte zahar vanilie sau scortisoara si meire sau dulceata. Eu n-as mai cumpar inca un aparat in bucatarie, dar voi sigur aveti mai mult spatiu...Imi place poza, imi aminteste de ...copilarie. Te imbratisez, week-end cu bucurie, caldura, spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant ce zici...
      Friganelele sunt preferatele lui Andrei, dar eu le fac cu sare si sunt ca o omleta pe paine.
      Vei fi foarte mirata, dar de spatiu uneori duc si eu lipsa... Spatiu care sa imi fie la indemana ma refer ca altfel am podul. Spatiul efectiv de locuit este mult mai mic decat un apartament obisnuit. Casa a fost gandita strict ca o casa de vacanta de un barbat ce la vremea respectiva inca gandea ca un burlac. :))
      E poarta vecinei la care am stat eu in gazda.
      Multumesc!

      Ștergere
  4. Aparatul de wafe este bunut, a fost la Lidl o promotie , chiar si dublu( adica 2 wafe, cel dublu a fost 70 ron , dar eu nu m-am grabit si s-a dus promotia. Sunt si retete pentru wafe sarate. Eu sunt mai coapta si in copilaria mea exista o presa din fonta, care se incalzea pe aragaz si facea niste saratele minunate. Era si o forma de nuci, si inca nu mai stiu ce.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi aduc aminte vag de o forma de margarete. Erau ca niste flori stelate, subtiri si crocante ca saratelele acelea ca napolitana si se umpleau cu branza rasa. Stiu ca si pentru faguri era o forma micuta de pus pe aragaz.
      Multumesc pentru comentariu si vizita! Te mai astept pe aici! :)

      Ștergere